3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!








Goedzo Moos!! En wat is er in Eindhoven??
Alle reacties Link kopieren
Ha die Bi. De finale van de bekerwedstrijden.

Gezellig dat je ff meehupst en proost.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij gedaan vanavond of wat zit je nog te doen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
We zijn al met 3 aan het en ook Popp.
Wat gaaf Moos!! De Finale!!



Ik zit te hangen aan de tafel met de laptop.... PuberT is een vrachtwagenmodel voor zn vader aan het bouwen.... Bianco zit tv te kijken te kwekken met stiefdochter... en stiefdochter kijkt tv en kwekt met Bianco.

Ik kwek af en toe mee.... heerlijk relaxed avondje dus
Edit: we zitten allemaal aan dezelfde tafel
Alle reacties Link kopieren
Ik ook even met je mee hoor Mocy



Ik heb wat kaartjes zitten schrijven en tv gekeken
Alle reacties Link kopieren
Allemaal!



(al ga ik maar niks meer inschenken)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, Anne er ook bij.



Vind het wel bijzonder Bi, dat jullie geen bank hebben. Heel leuk, omdat je dan meer contact hebt denk ik, als je met zijn allen rond de tafel zit. Hoe is dat eigenlijk zo gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb samen met man "de gelukkige huisvrouw" gekeken en tussendoor nog een diep gesprek gevoerd over het missen van een ouder, niet als in dood, maar als in niet aanwezig
Alle reacties Link kopieren
Hoe vond je de film Popp? Mooi dat er uit zo'n film dat goede diepe gesprekken volgen. Out of the blue komt er meestal niet veel van.
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:32:

Gezellig, Anne er ook bij.



Vind het wel bijzonder Bi, dat jullie geen bank hebben. Heel leuk, omdat je dan meer contact hebt denk ik, als je met zijn allen rond de tafel zit. Hoe is dat eigenlijk zo gekomen?

In ons vorige huis hadden we een grote woonkeuken, en een woonkamer waar een bank stond. 'De' tafel stond in de woonkeuken en in de praktijk zaten we daar altijd... echt altijd. Visite die binnenkwam schoof daar ook gewoon aan.



De bank werd ondertussen verziekt door een nichtje die tijdens oud en nieuw er op in slaap was gevallen en in haar broek had geplast... zo goed als we konden hebben we het schoongemaakt.

Vervolgens besloot onze poes er op te gaan bevallen... daarna was de bank niet meer te redden, hebben we hem weggedonderd om gewoon nooit meer een nieuwe te kopen omdat we er toch nooit op zaten
Mooi Pop... zo'n gesprek!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:35:

Hoe vond je de film Popp? Mooi dat er uit zo'n film dat goede diepe gesprekken volgen. Out of the blue komt er meestal niet veel van.



Ik had de film al in de bios gezien met mijn vriendin!



Zeker fijn dat er een goed gesprek van kwam, man is geen prater
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een goede film overigens!
Alle reacties Link kopieren
Bi, maar hoe moet ik me de verdere inrichting dan voorstellen? Is er dan niet veel loze ruimte over?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem nog niet gezien. Las veel goede recensies. Boek heb ik wel gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:43:

Ik heb hem nog niet gezien. Las veel goede recensies. Boek heb ik wel gelezen.je kan hem bij rtl XL gratis kijken moos!
Alle reacties Link kopieren
Oké goede tip.
Alle reacties Link kopieren
Wil je een linkje Moos?
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:42:

Bi, maar hoe moet ik me de verdere inrichting dan voorstellen? Is er dan niet veel loze ruimte over?

Voorkamer is ongeveer 30 m2... daar staat:

- ouwe gokkast

- wand met elpees, singles, dvd's etc... met platenspeler, mengpaneel en biertender.



Woonkamer is ook ongeveer 30 m2, daar staat:

- tafel van 2 m2, schuin vanaf de hoek de kamer in. Aan het einde van de tafel een plateau met flatscreen en surround-geval.

- ouwe piano

- ouwe theetafel met pathefoon er op (zo'n platenspeler met grote koperen hoorn)

- ouwe potkachel in de hoek

- nog een pathefoon, in kastje

- tafeltje met prachtige knop-accordeon

- ouwe grote tuba



Geen loze ruimte dus
Alle reacties Link kopieren
Graag Popp.



Leuk Bi, lijkt me erg gezellig. En tenminste niet zo standaard. Daar houden wij van. En wie speelt die instrumenten?
Als ik dan toch bezig ben:



op de tafel staat:

- schaaltje met mini-snickers, marsjes etc..

- schaaltje met choco-toffs

- vissenkom met goudvis en kikker

- laaf-asbak

- blikje redbull van PuberT

- bouwpakket van PuberT

- telefoon, sigaretten en armband van stiefdochter

- 3 x afstandsbediening

- glaasje port

- blikje bier van Bianco

- laptop



Ook geen loze ruimte over dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven