3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
zaterdag 30 oktober 2010 om 23:52
quote:Bianca40 schreef op 30 oktober 2010 @ 23:51:
Als ik dan toch bezig ben:
op de tafel staat:
- schaaltje met mini-snickers, marsjes etc..
- schaaltje met choco-toffs
- vissenkom met goudvis en kikker Huh?
- laaf-asbak Das dan weer jammer.
- blikje redbull van PuberT
- bouwpakket van PuberT
- telefoon, sigaretten en armband van stiefdochter
- 3 x afstandsbediening
- glaasje port
- blikje bier van Bianco
- laptop
Ook geen loze ruimte over dus
Als ik dan toch bezig ben:
op de tafel staat:
- schaaltje met mini-snickers, marsjes etc..
- schaaltje met choco-toffs
- vissenkom met goudvis en kikker Huh?
- laaf-asbak Das dan weer jammer.
- blikje redbull van PuberT
- bouwpakket van PuberT
- telefoon, sigaretten en armband van stiefdochter
- 3 x afstandsbediening
- glaasje port
- blikje bier van Bianco
- laptop
Ook geen loze ruimte over dus
zaterdag 30 oktober 2010 om 23:58
zaterdag 30 oktober 2010 om 23:59
quote:mocy schreef op 30 oktober 2010 @ 23:56:
Nee joh, ons Franske heeft alleen maar van die porseleinen met bloemen en gouden randjes....
En plopt die kikker er niet uit? Nee dus pest die die goudvis niet dan?
Die kikker ligt lekker op de bodem en zwemt af en toe met een perfect schoolslag naar de oppervlakte om adem te happen.
En hij/zij pest de goudvis niet... het zijn allebei nogal einzelgängers
Nee joh, ons Franske heeft alleen maar van die porseleinen met bloemen en gouden randjes....
En plopt die kikker er niet uit? Nee dus pest die die goudvis niet dan?
Die kikker ligt lekker op de bodem en zwemt af en toe met een perfect schoolslag naar de oppervlakte om adem te happen.
En hij/zij pest de goudvis niet... het zijn allebei nogal einzelgängers
zondag 31 oktober 2010 om 00:02
zondag 31 oktober 2010 om 00:05
zondag 31 oktober 2010 om 00:05
Mijn vorige huis was fijner dan dit huis, midden in de stad, balkonnetje, en gek genoeg keken we uit op een weiland met schapen!
Dit huis is echt een gezinswoning, veel slaapruimte en een fijne tuin en idem buurt
Maar die keuken..... walgelijk, het is klein smal en koud blegh
De woonkamer is recht en saai en ik moet eerlijk zijn dat ik ook niet mijn best heb gedaan er iets moois van te maken, zou niet weten hoe!
Maar ach, de kinderen kunnen hier goed opgroeien en de huur is betaalbaar
Dit huis is echt een gezinswoning, veel slaapruimte en een fijne tuin en idem buurt
Maar die keuken..... walgelijk, het is klein smal en koud blegh
De woonkamer is recht en saai en ik moet eerlijk zijn dat ik ook niet mijn best heb gedaan er iets moois van te maken, zou niet weten hoe!
Maar ach, de kinderen kunnen hier goed opgroeien en de huur is betaalbaar