Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Overig
3000 + deel 74!!!!!!
Overig
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
3000 + deel 74!!!!!!
09-11-2010 18:16
3027 berichten
1
...
27
28
29
30
31
...
122
Anoniem_111304
dinsdag 9 november 2010 om 18:16
Alle reacties
Link kopieren
De rest is bekend he
Leed wordt niet vergeleken
En na 3 postings ben je lid
En you can check out any time ... but never leave!!
Veel plezier!!!
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
Helemaal klaar voor vandaag. Veel gedaan! Nu lekker tv kijken en ipaden
Anoniem_110825
donderdag 11 november 2010 om 21:39
Alle reacties
Link kopieren
nieuw werkwoord jos, ipaden.
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:40
Alle reacties
Link kopieren
Vriend is onderweg naar huis. Had een etentje van zijn werk
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:41
Alle reacties
Link kopieren
Tja hoe moet ik het anders noemen apppel?
Anoniem_51634
donderdag 11 november 2010 om 21:41
Alle reacties
Link kopieren
Jos wat doe je voor studie?
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:43
Alle reacties
Link kopieren
Ik doe geen studie mocy. Maar heb volgende week cursus waar ik veel voor moet doen
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:44
Alle reacties
Link kopieren
En een info avond over een.richtlijn, die ik wil bestuderen
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:45
Alle reacties
Link kopieren
En ik ga op het werk een nieuwe groep doen. Morgen
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:46
Alle reacties
Link kopieren
En ik heb een patiënt waarvoor ik een oefenschema moet maken
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:47
Alle reacties
Link kopieren
Ach en zo heb ik nog wel meer wat ik wil of moet doen. Is echt mijn valkuil ik vind teveel leuk en ik wil veel teveel lezen en weten
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:48
Alle reacties
Link kopieren
heb ik nu iedereen weggejaagd?
Anoniem_76983
donderdag 11 november 2010 om 21:50
Alle reacties
Link kopieren
Euh ja, Jos. Volgens mij moet je eerst weer op bed gaan, dan komt iedereen wel weer te voorschijn!
himalaya
donderdag 11 november 2010 om 21:51
Alle reacties
Link kopieren
Neehoor josje, maar moest even bijlezen. Gaat als een tierelier hier, kan ook niet even ergens anders buurten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya
donderdag 11 november 2010 om 21:51
Alle reacties
Link kopieren
Zit nu de reunie van oh Oh cherso te kijken...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gravinnetje
donderdag 11 november 2010 om 21:52
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb niet zoveel te melden en Graaf zit gezellig naast me dussssssss.
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:53
Alle reacties
Link kopieren
Nou kom dan maar allemaal tevoorschijn. Ik lig al in bed
Anoniem_102689
donderdag 11 november 2010 om 21:54
Alle reacties
Link kopieren
Ik denk dat ik een toekomstplan heb
himalaya
donderdag 11 november 2010 om 21:55
Alle reacties
Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 11 november 2010 @ 21:54:
Ik denk dat ik een toekomstplan hebVertel!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
josje37
donderdag 11 november 2010 om 21:56
Alle reacties
Link kopieren
Vertel pop
Anoniem_76983
donderdag 11 november 2010 om 21:57
Alle reacties
Link kopieren
je maakt me nieuwsgierig Pop
rosanna08
donderdag 11 november 2010 om 21:59
Alle reacties
Link kopieren
toekomstplannen zijn altijd leuk, vertel Pop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_102689
donderdag 11 november 2010 om 21:59
Alle reacties
Link kopieren
Ik wil de opleiding voor verpleegkundige gaan doen en daarna in de kraamzorg werken
josje37
donderdag 11 november 2010 om 22:00
Alle reacties
Link kopieren
Leuk pop. Wel een pittige opleiding!
josje37
donderdag 11 november 2010 om 22:01
Alle reacties
Link kopieren
Maar studeren is leuk!
Anoniem_102689
donderdag 11 november 2010 om 22:01
Alle reacties
Link kopieren
Eerst (over 2 jaar) ga ik via een verpleeghuis de opleiding voor verpleegkundige volgen, daarna even werken, en daarna doorleren voor kraamverzorgende
1
...
27
28
29
30
31
...
122
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
27 minuten geleden
Vagina verstrakking
in
Seks
-
30 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
35 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
37 minuten geleden
Date en seks met anderen
in
Seks
-
1 uur geleden
Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 6
in
Psyche
-
1 uur geleden
VIVA komt terug!
in
Actueel
-
2 uren geleden
"Meant to be" verhalen
in
Relaties
-
3 uren geleden
Samenwonen, help
in
Relaties
-
3 uren geleden
Liefdesverdriet wat ik niet zou moeten hebben
in
Relaties
-
4 uren geleden
Terug naar boven