3000 + deel 74!!!!!!
zaterdag 13 november 2010 om 20:47
Middelste heeft nu ook een slaapfeestje, verwacht vroeg of laat wel een telefoontje dak d'r halen moet.
Het is niet zo'n held met logeren.
Oudste heeft haar eigen slaapfeestje, haar nieuwe bed is klaar en ze wilde al om acht uur op bed
Nu Jongste nog naar boven zien te krijgen, die heeft het druk met een losse tand.
Die moet eruit voor het slapen gaan zegt ze, denk dat ik maar even ga helpen.
Het is niet zo'n held met logeren.
Oudste heeft haar eigen slaapfeestje, haar nieuwe bed is klaar en ze wilde al om acht uur op bed
Nu Jongste nog naar boven zien te krijgen, die heeft het druk met een losse tand.
Die moet eruit voor het slapen gaan zegt ze, denk dat ik maar even ga helpen.
zaterdag 13 november 2010 om 20:49
Oh wat bijzonder dit weer. Ik vond Mart Smeets altijd een verschrikkelijke l*l. Nu zit ik de herhaling van DWDD te kijken en daar hebben ze het over Neil Young (een geweldig muzikant by the way) en Mart Smeets zit daar met zo'n vuur te vertellen over zijn liefde voor Neil Young te praten.
Echt helemaal geweldig. Prachtig als iemand zo vol passie kan zitten voor muziek en heel herkenbaar want dat heb ik zelf ook.
Ondertussen zette Tim Knol Keep on rockin in the free world in en ouwe zak Mart Smeets die vond het blijkbaar wat te traag en zonder het vuur van Neil Young en staat op en begint het publiek op te hitsen om mee te scanderen.
Echt helemaal geweldig. Prachtig als iemand zo vol passie kan zitten voor muziek en heel herkenbaar want dat heb ik zelf ook.
Ondertussen zette Tim Knol Keep on rockin in the free world in en ouwe zak Mart Smeets die vond het blijkbaar wat te traag en zonder het vuur van Neil Young en staat op en begint het publiek op te hitsen om mee te scanderen.
zaterdag 13 november 2010 om 20:54