3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he

Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!

Veel plezier!!!

Om de 20 pagina's een pagina lezen Jos
Tja, het paardrijden... Wilden we al wat langer. Vriend en ik. Dus heb ik 'm voor zijn verjaardag een aantal privélessen gegeven en dat beviel eigenlijk zo goed dat we nu in een volwassen groep rijden op de manege. Erg leuk moet ik zeggen. Eerst moet je natuurlijk het paard zadelen als je op de manege komt en dan gaan we een uur rijden (soms springen, maar meestal draf en stap, galop zijn we nog niet zo goed in) en na de les verzorg je het paard weer en zorg je dat het weer netjes in de stal komt
Rijd jij trouwens ook paard Lunaan?
Wat leuk Jos, en goed van de manege dat jezelf moet op en afzadelen. Hoe gaat het met het draven? Kan je al lichtrijden?

Hoeveel personen hebben jullie in de groep? Heb je al een lievelingspaard
Ik heb jarenlang in de paarden gewerkt.
Is wel moeilijk hoor het zadelen! Het paard gaat meestal zijn buik flink opzetten. En ik zit altijd te klooien met dat hoofdstel, of hij wil zijn bit niet in of ik heb de riempjes niet goed. Maar uiteindelijk komt het wel goed (soms met een beetje hulp). Zal voor jou wel niet moeilijk zijn als je het al jaren gedaan hebt
We rijden op dit moment in een groep van 5 à 6, dus dat valt wel mee qua grootte. Elke maand wordt je ingedeeld op een paard en deze maand rijd ik op een niet zo'n groot paard. Die heerlijk rijdt. Ze is wel een beetje mijn lieveling denk ik. Reageert goed.
Lichtrijden gaat al wel een beetje, maar ik 'zit nog wel eens op het verkeerde been' (weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik dat moet voelen/weten). Eerdaags nemen we waarschijnlijk weer een paar privélessen, we willen ook wel leren galopperen, maar dat gaat wat moeilijker in de les (de anderen kunnen dat al wel)
Het lijkt wel makkelijker dan het is vind ik.. Vriend dacht dat alleen het paard spierpijn zou krijgen en hij niet, maar daar was hij snel achter
Ik heb iets heel vies! Bah, bah, bah.

Bankje, je woont voor de helft in een wiek! Wat leuk! Lijkt me alleen zo klein, hoeveel kamers heeft zo'n wiek?
Wattan voor vies?
quote:josje37 schreef op 14 november 2010 @ 19:13:

Het lijkt wel makkelijker dan het is vind ik.. Vriend dacht dat alleen het paard spierpijn zou krijgen en hij niet, maar daar was hij snel achter

Ow wat heerlijk om dit te lezen

Probeer eens van twee kanten aan te singelen, en van gaatje naar gaatje, de meeste paarden zetten hun buik uit, omdat het singelen veel te lomp gebeurd, en dat beschermt ze tegen de pijn.

6 mensen in de groep is heel netjes.

Lichtrijden komt vanzelf, in de toekomst kan je met de ogen dicht voelen op "welk been" je zit.

Maar het is altijd goed om er een priveles bij te nemen.
*stopt hand voor haar ogen*

Wil niet weten wat van vies Vin heeft.
Ja, dat welk been snap ik nog niet, iets van welke schouder of welk been voor is . 't Zal wel goed komen. Vriend zat vanmiddag niet lekker op de harde kerkbanken na het rijden van gisteren
quote:josje37 schreef op 14 november 2010 @ 19:27:

Ja, dat welk been snap ik nog niet, iets van welke schouder of welk been voor is . 't Zal wel goed komen. Vriend zat vanmiddag niet lekker op de harde kerkbanken na het rijden van gisteren Dan kan de Snuggie ook aan, vanavond??
quote:josje37 schreef op 14 november 2010 @ 19:24:

Wattan voor vies?Kopje melk koken in de magnetron. Daarna een choc a bloc erin (of hoe het dan ook heet, een vierkant stuk chocola op een stokje) roeren en opdrinken. Bah wat vies!
quote:friezinnetje schreef op 14 november 2010 @ 19:28:

[...]

Dan kan de Snuggie ook aan, vanavond?? Ik heb geen snuggie Friez
Das ook een kwestie van trainen, als je straks verder bent dan leer je dat ook om te voelen in de galop.

Ow nu wil ik ook rijden.
quote:Gravinnetje schreef op 14 november 2010 @ 19:28:

[...]

Kopje melk koken in de magnetron. Daarna een choc a bloc erin (of hoe het dan ook heet, een vierkant stuk chocola op een stokje) roeren en opdrinken. Bah wat vies! Waarom maak je dat dan?
Ow gelukkig was al bang voor een pus verhaal, of iets met poep.
Zo, nu heb ik weer even een paar uurtjes half uurtje forumarrest. Moet even weer andere dingen gaan doen helaas
quote:lunaan schreef op 14 november 2010 @ 19:31:

Ow gelukkig was al bang voor een pus verhaal, of iets met poep.

Gatver Luun, viespeuk!

Wil er iemand weten hoeveel boomgaarden ik heb?

Josje, het was een grapje.....
Ik ga ook effe wat anders doen.

laters allemaal.
Ik ben nie viespeuk, jij bent viespeuk ullek..!

Hoeveel?
Daag Jos en Luun!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven