3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zaterdag 20 november 2010 om 22:51
Fijn dat het gezellig was Roos!
Hier een goed gesprek gehad, heel de dag door eigenlijk. Ik heb er moeite mee om me weer positief op te stellen maar ik doe mn best. Vanavond samen een potje zitten kaarten en zometeen naar bed... ik ben total loss.
Bianco stapt er altijd een stuk makkelijker overheen, kan ook gelijk weer lief en normaal doen... ik heb daar iets langer voor nodig
Hier een goed gesprek gehad, heel de dag door eigenlijk. Ik heb er moeite mee om me weer positief op te stellen maar ik doe mn best. Vanavond samen een potje zitten kaarten en zometeen naar bed... ik ben total loss.
Bianco stapt er altijd een stuk makkelijker overheen, kan ook gelijk weer lief en normaal doen... ik heb daar iets langer voor nodig
zaterdag 20 november 2010 om 23:03
zondag 21 november 2010 om 00:27
Wat is de paddestoel? Wat heerlijk dat ik met jou mee kan rijden Bi, is dat al weer een probleem minder. Nou nog man en kind...... Lees man vrij zodat hij bij kind kan blijven.
Fijn dat de meet zo gezellig was.
Bi, ik heb je gestalkt vandaag geloof ik. We hebben zojuist nog een pita kaas gehaald (we hadden honger) en ik zag je licht nog branden. Toen we de pita's hadden en naar huis reden was je licht uit. Dus ehm, welterusten dan maar.
Enne, mannen kunnen daar veel sneller over heen stappen en daar ben ik best jaloers op kan ik je vertellen. Hun gaan over tot de orde van de dag en ik zit me de rest van de dag nog van alles te verzinnen en te herkauwen, het een plaatsje te geven.
Fijn dat de meet zo gezellig was.
Bi, ik heb je gestalkt vandaag geloof ik. We hebben zojuist nog een pita kaas gehaald (we hadden honger) en ik zag je licht nog branden. Toen we de pita's hadden en naar huis reden was je licht uit. Dus ehm, welterusten dan maar.
Enne, mannen kunnen daar veel sneller over heen stappen en daar ben ik best jaloers op kan ik je vertellen. Hun gaan over tot de orde van de dag en ik zit me de rest van de dag nog van alles te verzinnen en te herkauwen, het een plaatsje te geven.
zondag 21 november 2010 om 00:30
Zo, en dan nu het concert.
Ik heb zo genoten! Ik heb me 2 uur lang zo intens gelukkig gevoeld. Dat ik zo mag genieten van muziek, een leuke band en een geweldig muzikant/persoon. Het is folk, het is rock, het is humor, het is emotie, het is prachtig. Graaf heeft er ook heel erg van genoten. Zijn begrafenisnummer (ja sorry, onze favorieten willen we op onze begrafenis) werd gespeeld en hij ging heerlijk uit zijn dak. Zo fijn. Ik heb heel vaak ontzettend dom staan grijnzen. Zo'n tandpasta smile die er niet vanaf te krijgen was. Zo lekker.
Ik heb zo genoten! Ik heb me 2 uur lang zo intens gelukkig gevoeld. Dat ik zo mag genieten van muziek, een leuke band en een geweldig muzikant/persoon. Het is folk, het is rock, het is humor, het is emotie, het is prachtig. Graaf heeft er ook heel erg van genoten. Zijn begrafenisnummer (ja sorry, onze favorieten willen we op onze begrafenis) werd gespeeld en hij ging heerlijk uit zijn dak. Zo fijn. Ik heb heel vaak ontzettend dom staan grijnzen. Zo'n tandpasta smile die er niet vanaf te krijgen was. Zo lekker.
zondag 21 november 2010 om 01:01