3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 21 november 2010 om 13:05
Goedmeurning maisjes...
Vin.. fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!!
Het licht heeft vannacht een paar keer gebrand... wat is er toch met me? Ik vlieg echt uit mn pan bij het minste geringste en voel me dan zo verschrikkelijk alleen en verdrietig! Bianco weet dan ook niet wat ie met me aan moet en laat me maar gaan... en is het ook zat dat ik het doe voorkomen alsof hij niets goed doet.Ik ben zo boos, op alles, en iedereen. Niks is leuk, niks is goed... ik heb nergens zin in en voel me vervolgens zwaar kut omdat mn leven aan me voorbij trekt zonder dat er leuke dingen gebeuren.
Dat haptogedoe Jos... wat is dat?
Vin.. fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!!
Het licht heeft vannacht een paar keer gebrand... wat is er toch met me? Ik vlieg echt uit mn pan bij het minste geringste en voel me dan zo verschrikkelijk alleen en verdrietig! Bianco weet dan ook niet wat ie met me aan moet en laat me maar gaan... en is het ook zat dat ik het doe voorkomen alsof hij niets goed doet.Ik ben zo boos, op alles, en iedereen. Niks is leuk, niks is goed... ik heb nergens zin in en voel me vervolgens zwaar kut omdat mn leven aan me voorbij trekt zonder dat er leuke dingen gebeuren.
Dat haptogedoe Jos... wat is dat?
anoniem_64c8d7a3e6e27 wijzigde dit bericht op 21-11-2010 13:15
Reden: Tssss licht met een G?? :-O
Reden: Tssss licht met een G?? :-O
% gewijzigd
zondag 21 november 2010 om 13:14
Ik heb even gegoogled op haptogedoe... en vooral dit stukje:
Als je het gevoel hebt dat je niet lekker in je vel zit zonder dat je meteen de vinger op kan leggen waar dat precies vandaan komt. Bij onvrede met een bestaande situatie of niet (meer) weten wat je wilt of voelt. Het gevoel dat het anders moet maar je weet niet precies wat en hoe.
Ik ga maandag bellen en hopen dat het ook in de avonduren kan. Er moet gewoon wat gebeuren!
Als je het gevoel hebt dat je niet lekker in je vel zit zonder dat je meteen de vinger op kan leggen waar dat precies vandaan komt. Bij onvrede met een bestaande situatie of niet (meer) weten wat je wilt of voelt. Het gevoel dat het anders moet maar je weet niet precies wat en hoe.
Ik ga maandag bellen en hopen dat het ook in de avonduren kan. Er moet gewoon wat gebeuren!
zondag 21 november 2010 om 13:25
Ik geloof het ook Vil.... de volgende vraag is: En nu?
Als ik dreig te gaan huilen dan bedenk ik me dat ik puur uit zelfmedelijden huil... en waarom eigenlijk? Wat heb ik te klagen? Echt weinig! Ik heb zo ongeveer de liefste vent (niet altijd maar wel meestal) die ik me kan wensen... gezonde schat van een PuberT... financieel zijn we goed bezig... leuke baan.... schatten van collega's...
Het is zo'n onzin... zo'n luxeprobleem!!
Maar het is er wel en het gaat niet vanzelf weg.
Ik ga even douchen en de wasmachine aanzetten, daarna administratie doen zodat ik in elk geval geen kutgevoel krijg omdat ik niks doe.
Als ik dreig te gaan huilen dan bedenk ik me dat ik puur uit zelfmedelijden huil... en waarom eigenlijk? Wat heb ik te klagen? Echt weinig! Ik heb zo ongeveer de liefste vent (niet altijd maar wel meestal) die ik me kan wensen... gezonde schat van een PuberT... financieel zijn we goed bezig... leuke baan.... schatten van collega's...
Het is zo'n onzin... zo'n luxeprobleem!!
Maar het is er wel en het gaat niet vanzelf weg.
Ik ga even douchen en de wasmachine aanzetten, daarna administratie doen zodat ik in elk geval geen kutgevoel krijg omdat ik niks doe.
zondag 21 november 2010 om 13:27
quote:Bianca40 schreef op 21 november 2010 @ 13:25:
Ik geloof het ook Vil.... de volgende vraag is: En nu?
Als ik dreig te gaan huilen dan bedenk ik me dat ik puur uit zelfmedelijden huil... en waarom eigenlijk? Wat heb ik te klagen? Echt weinig! Ik heb zo ongeveer de liefste vent (niet altijd maar wel meestal) die ik me kan wensen... gezonde schat van een PuberT... financieel zijn we goed bezig... leuke baan.... schatten van collega's...
Het is zo'n onzin... zo'n luxeprobleem!!
Maar het is er wel en het gaat niet vanzelf weg.
Ik ga even douchen en de wasmachine aanzetten, daarna administratie doen zodat ik in elk geval geen kutgevoel krijg omdat ik niks doe.
En last but not least.... JULLIE!
Jullie weten niet half hoe fijn het is om hier altijd in te kunnen breken... de volledige aandacht naar me toe te trekken.. en jullie geven goeie tips!! Soms pijnlijk goed zelfs!
Ik geloof het ook Vil.... de volgende vraag is: En nu?
Als ik dreig te gaan huilen dan bedenk ik me dat ik puur uit zelfmedelijden huil... en waarom eigenlijk? Wat heb ik te klagen? Echt weinig! Ik heb zo ongeveer de liefste vent (niet altijd maar wel meestal) die ik me kan wensen... gezonde schat van een PuberT... financieel zijn we goed bezig... leuke baan.... schatten van collega's...
Het is zo'n onzin... zo'n luxeprobleem!!
Maar het is er wel en het gaat niet vanzelf weg.
Ik ga even douchen en de wasmachine aanzetten, daarna administratie doen zodat ik in elk geval geen kutgevoel krijg omdat ik niks doe.
En last but not least.... JULLIE!
Jullie weten niet half hoe fijn het is om hier altijd in te kunnen breken... de volledige aandacht naar me toe te trekken.. en jullie geven goeie tips!! Soms pijnlijk goed zelfs!
zondag 21 november 2010 om 13:28
Vragen kan altijd Bi en anders moet je toch proberen tijd ervoor vrij te maken. Het is zo jammer dat je je naar voelt. Mocht je nog wat willen weten over hapto, laat het maar weten.
Het gevoel wat je beschrijft ken ik wel, huilen om de kleinste dingen, boos worden om de kleinste dingen en je partner die niets goed lijkt te kunnen doen. Hapto heeft mij er veel mee geholpen
Het gevoel wat je beschrijft ken ik wel, huilen om de kleinste dingen, boos worden om de kleinste dingen en je partner die niets goed lijkt te kunnen doen. Hapto heeft mij er veel mee geholpen
zondag 21 november 2010 om 13:30
Bianc, kom op met je luxeprobleem! Je moeder is nog geen jaar dood, jullie hebben heel veel financiële shit (gehad), dan nog het akkefietje van een tijdje terug en al die tijd ben je gewoon door blijven gaan. Jouw lijf en geest zeggen je dat het genoeg is geweest! Luister daar dan ook naar en veroordeel jezelf niet zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 21 november 2010 om 13:34
Bi, je bent klaar. Je lijf en geest zijn even op. Ze hebben teveel gehad. Dat is geen luxeprobleem! Dat is gewoon een kutprobleem dat opgelost moet worden.
Je beseft je luxe positie nog wel en waardeert dat ook nog dus dat zit wel goed. En gelukkig vind je Bianco nog een fijne vent.
Hapto is een goede stap denk ik. En sporten wellicht? Lekker met je lijf bezig en het er uitzweten?
Je beseft je luxe positie nog wel en waardeert dat ook nog dus dat zit wel goed. En gelukkig vind je Bianco nog een fijne vent.
Hapto is een goede stap denk ik. En sporten wellicht? Lekker met je lijf bezig en het er uitzweten?
zondag 21 november 2010 om 13:38
En toch vind ik het een luxeprobleem.. als ik op een rijstveld ergens in Azie had gewerkt dan had ik ook gewoon door moeten plukken!
Maar luxeprobleem of niet... er moet wat gaan gebeuren, en gelukkig hebben we hier de luxe om dat ook te kunnen doen.
En Roos... je moet niet alles zo achter elkaar opnoemen , dan voel ik me zóóó zielig. Gewoon zelfmedelijden dus inderdaad.
Sporten zou inderdaad goed zijn Vin... ik loop al weken aan Bianco zn kop te zeuren dat ik wil wandelen na het eten. Gewoon even lekker samen naar buiten. Maar hij heeft een bloedhekel aan wandelen. Waarna ik dan natuurlijk weer boos wordt want: Hij kan het toch voor mij doen? (is niet reeel... dat weet ik)
Maar luxeprobleem of niet... er moet wat gaan gebeuren, en gelukkig hebben we hier de luxe om dat ook te kunnen doen.
En Roos... je moet niet alles zo achter elkaar opnoemen , dan voel ik me zóóó zielig. Gewoon zelfmedelijden dus inderdaad.
Sporten zou inderdaad goed zijn Vin... ik loop al weken aan Bianco zn kop te zeuren dat ik wil wandelen na het eten. Gewoon even lekker samen naar buiten. Maar hij heeft een bloedhekel aan wandelen. Waarna ik dan natuurlijk weer boos wordt want: Hij kan het toch voor mij doen? (is niet reeel... dat weet ik)
zondag 21 november 2010 om 13:39