3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 21 november 2010 om 13:42
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 13:40:
Bi, houd je er ook rekening mee dat je misschien eens behoefte hebt aan een dag voor jezelf? Je bent nu al weer een aantal maanden fulltime aan het werk. Van eigen baas tot werkvee. Is ook een omslag.
Dat gaat wel goed Vin... ik heb bijna elke zondag heerlijk voor mezelf. Het enige wat ik hoef te doen is wassen/strijken/administratie... voor de rest doet Bianco alles.
Het werkvee zijn vind ik wel fijn... om 17.00 uur de deur achter me dicht en nergens meer aan hoeven denken.
Bi, houd je er ook rekening mee dat je misschien eens behoefte hebt aan een dag voor jezelf? Je bent nu al weer een aantal maanden fulltime aan het werk. Van eigen baas tot werkvee. Is ook een omslag.
Dat gaat wel goed Vin... ik heb bijna elke zondag heerlijk voor mezelf. Het enige wat ik hoef te doen is wassen/strijken/administratie... voor de rest doet Bianco alles.
Het werkvee zijn vind ik wel fijn... om 17.00 uur de deur achter me dicht en nergens meer aan hoeven denken.
zondag 21 november 2010 om 13:43
zondag 21 november 2010 om 13:45
Bi
Luister naar je lijf, het is genoeg nu...........
Haptotherapie is een goeie, heb het zelf ook gedaan toen ik paniekaanvallen had, ik was continu bang dat er een vliegtuig neer zou storten op mijn huis (of welke plek ik ook was)
Het heeft me geleerd hoe ik rustig kan worden in bepaalde situaties, wat verkeerde ademhaling met je kan doen en hoe je je lijf kan gebruiken om de storm in je hoofd te laten liggen.
Spui maar, schreeuw maar, huil maar! je verdriet zoekt een weg naar buiten omdat het geen ruimte meer binnenin heeft, blokkeer die weg niet, van file's is nog nooit iemand beter geworden
Luister naar je lijf, het is genoeg nu...........
Haptotherapie is een goeie, heb het zelf ook gedaan toen ik paniekaanvallen had, ik was continu bang dat er een vliegtuig neer zou storten op mijn huis (of welke plek ik ook was)
Het heeft me geleerd hoe ik rustig kan worden in bepaalde situaties, wat verkeerde ademhaling met je kan doen en hoe je je lijf kan gebruiken om de storm in je hoofd te laten liggen.
Spui maar, schreeuw maar, huil maar! je verdriet zoekt een weg naar buiten omdat het geen ruimte meer binnenin heeft, blokkeer die weg niet, van file's is nog nooit iemand beter geworden
zondag 21 november 2010 om 13:50
Pop thanxxx
Wat moet ik me voorstellen bij die hapto dan? Het is met aanrakingen las ik... en praten. Is de eindconclusie dan niet gewoon dat ik moet gaan toegeven dat ik een kuttijd achter de rug heb?
Kunnen we dan beter niet gewoon bij de eindconclusie beginnen en het tussentraject overslaan?
Want dan? Ja.. het was een kuttijd.. maar ook weer niet.
Het overlijden van mn moeder... heel heftig... maar heeft zoveel mooie momenten opgeleverd. Tussen haar en mij, mn broer en mij, Bianco en mij, PuberT en mij.... ik krijg daar nog steeds een heel warm gevoel van als ik daar aan terug denk.
Ons 'akkefietje' van laatst was stommiteit van onszelf.. maar de weken daarna stonden Bianco en ik zó dicht naast elkaar! Ik zei serieus gisteren nog tegen Bianco.. misschien moeten we maar weer eens een akkefietje opzoeken, want daarna waren we echt één.
Snap je? Ik zie de mooie dingen achter kutgebeurtenissen en ben dankbaar voor die 'mooie' bijkomstigheden.
Daarom snap ik mn eigen gevoel nu niet.
Wat moet ik me voorstellen bij die hapto dan? Het is met aanrakingen las ik... en praten. Is de eindconclusie dan niet gewoon dat ik moet gaan toegeven dat ik een kuttijd achter de rug heb?
Kunnen we dan beter niet gewoon bij de eindconclusie beginnen en het tussentraject overslaan?
Want dan? Ja.. het was een kuttijd.. maar ook weer niet.
Het overlijden van mn moeder... heel heftig... maar heeft zoveel mooie momenten opgeleverd. Tussen haar en mij, mn broer en mij, Bianco en mij, PuberT en mij.... ik krijg daar nog steeds een heel warm gevoel van als ik daar aan terug denk.
Ons 'akkefietje' van laatst was stommiteit van onszelf.. maar de weken daarna stonden Bianco en ik zó dicht naast elkaar! Ik zei serieus gisteren nog tegen Bianco.. misschien moeten we maar weer eens een akkefietje opzoeken, want daarna waren we echt één.
Snap je? Ik zie de mooie dingen achter kutgebeurtenissen en ben dankbaar voor die 'mooie' bijkomstigheden.
Daarom snap ik mn eigen gevoel nu niet.
zondag 21 november 2010 om 13:52
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 13:46:
Bi, zullen we elkaar nou eens echt ontmoeten? Op de sportschool, voor een rondleiding?
Is goed Vin!
Jij kan het best op donderdagavond he? Dan moet het een weekje wachten want as donderdagavond moet ik naar de pedicure.
Zullen we in principe volgende week donderdag... 2 december.. afspreken?
Bi, zullen we elkaar nou eens echt ontmoeten? Op de sportschool, voor een rondleiding?
Is goed Vin!
Jij kan het best op donderdagavond he? Dan moet het een weekje wachten want as donderdagavond moet ik naar de pedicure.
Zullen we in principe volgende week donderdag... 2 december.. afspreken?
zondag 21 november 2010 om 13:53
Bianc, het is heel goed dat je de mooie kanten van alle gebeurtenissen kunt zien, maar je gaat volledig voorbij aan de slechte kanten. Alleen jouw geest onthoudt die slechte kanten wel en kan daar nu niks mee
oh en samen sporten met Graafje lijkt me een goed plan voor jullie allebei
oh en samen sporten met Graafje lijkt me een goed plan voor jullie allebei
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 21 november 2010 om 13:53
Nee bi, geen stappen overslaan, het werkt inderdaad met aanrakingen, daardoor raak je bewust van je eigen lichaam en ga je ontspannen...
(ik heb het gepresteerd om op die tafel in slaap te vallen)
Het is al een aantal jaar geleden en moet echt flink graven om te bedenken hoe het was.... misschien dat iemand met en recente ervaring het beter uit kan leggen
(ik heb het gepresteerd om op die tafel in slaap te vallen)
Het is al een aantal jaar geleden en moet echt flink graven om te bedenken hoe het was.... misschien dat iemand met en recente ervaring het beter uit kan leggen