3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je wat aan mijn voorbeelden hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even een fruithapje maken
Alle reacties Link kopieren
Conditie. Dus fietsen, lopen en die andere dingen. Gewichten wil ik er wel bij gaan doen omdat ze wel heel belangrijk zijn maar eerst maar eens even gaan wennen aan het sporten zelf en me wat zekerder gaan voelen. Ik weiger alvast 1 ding en dat is zo'n intake gebeuren met wegen en vetpercentage etc. Ik weet dat ik veel te dik ben en moet gaan bewegen, laat me dat dan ook doen zonder gezemel.
Alle reacties Link kopieren
We hebben zojuist afgesproken (Graaf en ik) dat we Mike Scott gaan uitnodigen op onze wederzijdse begrafenissen met de vraag of hij ons "nummer" wil doen dan.
Thanxxx lieve Josje



Vin.. ik hoef ook niet zo nodig mn vetpercentage te weten hoor! Ik zou het zelf wel fijn vinden om op een gegeven moment de vooruitgang er aan te kunnen meten. Dat zou mij wel stimuleren. En bovendien heb ik geen verstand van welk vetpercentage te hoog of te laag is, dus als ze zeggen dat ik een percentage van 40 heb dan vind ik dat ik nog ruim onder de 100 zit



Maar als jij het niet wil dan doe je dat niet.. heel simpel!
Sjeu Vin, wat een heftige afspraken maken jullie op de zondagmiddag
Alle reacties Link kopieren
Ja nu kan het zonder dat kleine monstertje met zeer grote oren.



En dat ik sport merk ik zelf wel aan mijn bewegelijkheid en mijn kleding. En vooral hopelijk mijn zelfvertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bietje, ik ga er 9 bomen uitgooien. Als je wilt?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zit hier met een lekker bord met fruit. Vriend wil niet, dus moet ik het maar alleen eten, een appeltje, een peertje en twee mandarijnen. In hapklare brokken.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Jos. De sinasappels zijn momenteel ook zo lekker. Zo lekker zurig met veeeeel sap.
Alle reacties Link kopieren
"pikt een stukje appel, een stukje peer en een half mandarijntje van Josje en gaat lekker zitten snoepen"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 14:26:

Bietje, ik ga er 9 bomen uitgooien. Als je wilt?Kom maar op... en daarna ga ik echt douchen/wassen/ administratie doen
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik kom er aan.
Alle reacties Link kopieren
Is goed hoor Roosje, fruit genoeg in huis hoor. Zal ik voor jou ook een bordje maken?
Alle reacties Link kopieren
Gravin ook wat fruit?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer thuis (al een half uurtje hoor, maar moest eerst bijlezen )



En het was hartstikke gezellig!



Nu ga ik weer weg, ga nog op verjaardag bij moeders.



Dus daaaaaaaaaaag!
Ik heb er 4 gepakt Vin... de rest laat ik staan voor de overige buurtjes



thanxxx!!



Tot laterrr lieve maisjes!
Alle reacties Link kopieren
Haai Fries,

Baai Fries,

Gezellig dat je er bent was
Alle reacties Link kopieren
Zo dat waren 9 bomen, nu de volgende lading kweken.



Wisten jullie trouwens dat die mystery gift van de thanksgiving table meetellen voor die lintjes?
Alle reacties Link kopieren
jaaaaaa lekker Josje!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren


Morguh, ik ben er net uit.
Alle reacties Link kopieren
Oeh lekker Moos, ik dacht dat ik het bont had gemaakt. Heerlijk he?
Alle reacties Link kopieren
Ja heerlijk, maar ook wel weer zonde van de dag.



Goed dat jullie samen gaan sporten Vin. En je niet gaan schamen dat je te zwaar bent. Je gaat er iets aan doen! En dat is hartstikke goed.
Alle reacties Link kopieren
morning!!



Ik heb een te gek feest gehad!



Mijn lieve vriendje zou niet komen en daar was ik best sip over. Maar hij was er wel! En hij heeft me heul duidelijk gemaakt dat hij er altijd is. En als hij er niet is moet ik zijn kaars (lief cadeautje) aansteken. Heul lief



Het huis is al helemaal schoon, nu ff broodjes in de oven en ontbijten. En maar aan mijn 6e kop koffie
Alle reacties Link kopieren
En de meet was geslaagd las ik. Leuk!



En Gravin, je had het over rugpijn. Mag je dan wel fitnessen? Ik mag dat niet omdat mn wervels scheef staan dus doe ik aan zwemmen.

Is misschien ook een idee voor jullie? Ik zwem met vrienden dus is én gezellig én een heul goede sport én we zijn gezamenlijk dik dus what the fack zeg maar.. En het is zo lekker warm het water.. Mmm...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven