3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 21 november 2010 om 14:13
Conditie. Dus fietsen, lopen en die andere dingen. Gewichten wil ik er wel bij gaan doen omdat ze wel heel belangrijk zijn maar eerst maar eens even gaan wennen aan het sporten zelf en me wat zekerder gaan voelen. Ik weiger alvast 1 ding en dat is zo'n intake gebeuren met wegen en vetpercentage etc. Ik weet dat ik veel te dik ben en moet gaan bewegen, laat me dat dan ook doen zonder gezemel.
zondag 21 november 2010 om 14:17
Thanxxx lieve Josje
Vin.. ik hoef ook niet zo nodig mn vetpercentage te weten hoor! Ik zou het zelf wel fijn vinden om op een gegeven moment de vooruitgang er aan te kunnen meten. Dat zou mij wel stimuleren. En bovendien heb ik geen verstand van welk vetpercentage te hoog of te laag is, dus als ze zeggen dat ik een percentage van 40 heb dan vind ik dat ik nog ruim onder de 100 zit
Maar als jij het niet wil dan doe je dat niet.. heel simpel!
Vin.. ik hoef ook niet zo nodig mn vetpercentage te weten hoor! Ik zou het zelf wel fijn vinden om op een gegeven moment de vooruitgang er aan te kunnen meten. Dat zou mij wel stimuleren. En bovendien heb ik geen verstand van welk vetpercentage te hoog of te laag is, dus als ze zeggen dat ik een percentage van 40 heb dan vind ik dat ik nog ruim onder de 100 zit
Maar als jij het niet wil dan doe je dat niet.. heel simpel!
zondag 21 november 2010 om 15:14
morning!!
Ik heb een te gek feest gehad!
Mijn lieve vriendje zou niet komen en daar was ik best sip over. Maar hij was er wel! En hij heeft me heul duidelijk gemaakt dat hij er altijd is. En als hij er niet is moet ik zijn kaars (lief cadeautje) aansteken. Heul lief
Het huis is al helemaal schoon, nu ff broodjes in de oven en ontbijten. En maar aan mijn 6e kop koffie
Ik heb een te gek feest gehad!
Mijn lieve vriendje zou niet komen en daar was ik best sip over. Maar hij was er wel! En hij heeft me heul duidelijk gemaakt dat hij er altijd is. En als hij er niet is moet ik zijn kaars (lief cadeautje) aansteken. Heul lief
Het huis is al helemaal schoon, nu ff broodjes in de oven en ontbijten. En maar aan mijn 6e kop koffie
zondag 21 november 2010 om 15:17
En de meet was geslaagd las ik. Leuk!
En Gravin, je had het over rugpijn. Mag je dan wel fitnessen? Ik mag dat niet omdat mn wervels scheef staan dus doe ik aan zwemmen.
Is misschien ook een idee voor jullie? Ik zwem met vrienden dus is én gezellig én een heul goede sport én we zijn gezamenlijk dik dus what the fack zeg maar.. En het is zo lekker warm het water.. Mmm...
En Gravin, je had het over rugpijn. Mag je dan wel fitnessen? Ik mag dat niet omdat mn wervels scheef staan dus doe ik aan zwemmen.
Is misschien ook een idee voor jullie? Ik zwem met vrienden dus is én gezellig én een heul goede sport én we zijn gezamenlijk dik dus what the fack zeg maar.. En het is zo lekker warm het water.. Mmm...