3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
donderdag 25 november 2010 om 18:55
quote:friezinnetje schreef op 25 november 2010 @ 18:28:
Luun!! RELALLERT!!
Nee muts, dat moeten ze melden op de Boerderie, waar ik trouwens niet ben, want mijn internet doet weer stom.
Zelfs hier duurt het 3 minuten voor iets te plaatsen....
Dus ik ben alvast Luuntje Mosterd
Enne Vera, jee wat heb ik jou lang niet gesproken, eh getypt. (hoest met je onderbuurman?)
Luun!! RELALLERT!!
Nee muts, dat moeten ze melden op de Boerderie, waar ik trouwens niet ben, want mijn internet doet weer stom.
Zelfs hier duurt het 3 minuten voor iets te plaatsen....
Dus ik ben alvast Luuntje Mosterd
Enne Vera, jee wat heb ik jou lang niet gesproken, eh getypt. (hoest met je onderbuurman?)
donderdag 25 november 2010 om 19:40
Hallo allemaal! Even tussendoor, zit eigenlijk in bad. Maar er was zo weinig warm water, dat ik er nu even uit ben om wat water te koken met de waterkoker, haha.
Grafin, ik zit in de commissie die het Sinterklaasfeest voor school en voor bij de ambassade hier organiseert. De kleding hebben een collega en ik allemaal uitgezocht en zaterdag komen de pieten passen. Ieder jaar zijn het weer andere, dus het is vaak puzzelen wie welk pak past. We hebben dit jaar een nieuwe sint, dus die moet ook passen. Allemaal wel leuk hoor, maar vooral druk en veel werk!
Luun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inderdaad long time no typ. Tjongejonge zeg!
Onderbuurman?
Die ging er opeens met een collega vandoor en zit nu in Peking. Was wel verdrietig toen, maar nu die ik net alsof ik het allemaal vergeten ben. En heb je het al gehoord? Ik ga aankomende zomer weg hier. Heb toevallig eergisteren mijn ontslagbrief ingeleverd. Heel raar, en dubbel, en spannend en nog meer.
Hoe is het op je eiland? Lekker aan het genieten van je winterstop?
Grafin, ik zit in de commissie die het Sinterklaasfeest voor school en voor bij de ambassade hier organiseert. De kleding hebben een collega en ik allemaal uitgezocht en zaterdag komen de pieten passen. Ieder jaar zijn het weer andere, dus het is vaak puzzelen wie welk pak past. We hebben dit jaar een nieuwe sint, dus die moet ook passen. Allemaal wel leuk hoor, maar vooral druk en veel werk!
Luun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inderdaad long time no typ. Tjongejonge zeg!
Onderbuurman?
Die ging er opeens met een collega vandoor en zit nu in Peking. Was wel verdrietig toen, maar nu die ik net alsof ik het allemaal vergeten ben. En heb je het al gehoord? Ik ga aankomende zomer weg hier. Heb toevallig eergisteren mijn ontslagbrief ingeleverd. Heel raar, en dubbel, en spannend en nog meer.
Hoe is het op je eiland? Lekker aan het genieten van je winterstop?
donderdag 25 november 2010 om 19:52
* klaagmodus aan *
vanmorgen bij de hapto geweest, hele dag gewerkt, hebben we net het eten op, nodigt vriend zus uit om nog te komen eten. Grrrrrrr. kan ik morgen weer eten gaan koken (had nog net mooi eten voor morgen voor twee) en boodschappen gaan doen, want vriend is laat morgen. Ben moe, heb er geen zin in.
* klaagmodus uit *
vanmorgen bij de hapto geweest, hele dag gewerkt, hebben we net het eten op, nodigt vriend zus uit om nog te komen eten. Grrrrrrr. kan ik morgen weer eten gaan koken (had nog net mooi eten voor morgen voor twee) en boodschappen gaan doen, want vriend is laat morgen. Ben moe, heb er geen zin in.
* klaagmodus uit *