3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is van de week uit geweest met een man (voor het eerst sinds het overlijden van mijn vader). Best apart
Ze hebben ruzie bij Bonje met de Buren



Haaai lieve maisjes... ik heb weer zachte voetjes... ben lekker bij de pedicure geweest.
quote:verademuis schreef op 25 november 2010 @ 19:40: En heb je het al gehoord? Ik ga aankomende zomer weg hier. Heb toevallig eergisteren mijn ontslagbrief ingeleverd. Heel raar, en dubbel, en spannend en nog meer.



Hoe is het op je eiland? Lekker aan het genieten van je winterstop?





Ik had het gelezen, zal zeker wel wennen worden....Ik vond het zoooo niet leuk meer in NL, na terugkomst eerste keer, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat.



Enne stomme kiwi :puke:



Zullen we je opgeven voor Boer zoekt Vrouw
ow das heel apart Jos... wel heeel leuk voor je moeder! Hoe vind jij het/hem?
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe kan het dan dat jij hier bent en ik ook
Alle reacties Link kopieren
niet waar friez, ik ben hier en jij bent daar!



bietje
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Moos
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de verhalen gehoord. Heb m nog niet gezien. Ti's ook niet echt wat hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met mijn moeder te bellen
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is ook wel verstandig en realistisch
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier hoor en jullie daar.



Rare gewaarwording dat je moeder uit gaat zeker Jos?



Baby was lief in de zin van uiterlijk........ snappie?



Oeh, lekker pedicure. Ik gun me het geld er nooit voor.
T zal best vreemd en spannend zijn voor je moeder Jos....



Mijn moeder had een tijd na het overlijden van mijn stiefvader een Nederlandse man aan de haak geslagen die in Zwitserland woonde. Hij kwam voor een weekend naar Nederland... maar bij z'n eerste middagdutje wist mn moeder al dat het niks zou worden. Die deed niet aan middagdutjes
Pleuris mozes, krijg ik weer die fokking banner van Vrouw on line...



Grrrrr





Hee Josje, das raar, vind je hem wel aardig?
Wij gaan bij kennissen Vin... die hebben een pedicure aan huis en doet ons dan allevier in één avond. Kost 17,50 per persoon maar ik vind het het wel waard. Geen open kloven meer in de zomer en altijd mooie, niet ingroeiende teennagels.
Alle reacties Link kopieren
Mijn boerderij laadt niet......
Alle reacties Link kopieren
Grappig. Bi. Ik zie mijn moeder ook niet gauw een relatie hebben, maar je weet maar nooit. Zit haar wel een beetje te plagen
Alle reacties Link kopieren
Da's geen geld Bi.
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 25 november 2010 @ 21:00:

Mijn moeder is ook wel verstandig en realistisch



Gelukkig Jos, dan maak je je tenminste geen zorgen daarover. Mijn moeder was wat dat betreft anders.



Bi, haha jouw mams die niet aan middagdutjes doet, ze wilde geen slome dus.
Ik geloof niet dat mijn moeder ooit een date heeft gehad. Maar dat was ook een andere tijd.....Pffff ik klink nu heel bejaard.
Alle reacties Link kopieren
Kheb m nog niet mogen zien lunaan. Ik zei al nodig m maar uit op de koffie bij ons. Maar dat wil ze nog niet
quote:Gravinnetje schreef op 25 november 2010 @ 21:03:

Mijn boerderij laadt niet...... En bij mij gaat tie opeens als een tierelier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 25 november 2010 @ 21:03:

Mijn boerderij laadt niet......Wat verveeeeelend Vin
Derek!!!!!
Waar heeft ze hem opgesnord Jos?
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier nog iemand belangstelling voor een bon voor 25 euro korting bij Superstar (moet je wel voor 100 kopen)? Geldig t/m 12 dec.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven