3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
maandag 23 november 2009 om 22:03
Vanochtend weer klotenieuws over mn moeder, het blijkt hoogstwaarschijnlijk ook in haar lymfen te zitten.. woensdag horen we wat het behandelplan wordt...
dus ik ging vanavond uiteraard weer ff bij haar langs, met zoonlief. Mr Bianco was nog aan het werk (met zn zoon als stagiair, echt heel leuk !!). Kom ik thuis, rammel van de honger trek... heeft hij nog niet gegeten! Hij had speklappies en bruine bonen (vind ie lekker). Maar hij moest binnen een half uur al weer weg om te gaan darten dus hij kreeg ineens haast toen ik thuis was. Gevolg... ik kon niet koken want hij had de pitten bezet.
Zn dochter was er ook en die at ook mee... gevolg.. ik moest weer ander vlees voor zoonlief uit de vriezer halen. Waren 2 karbonaadjes, onwijs aan elkaar gevroren natuurlijk.
Inmiddels al 19.30 en ik val zowat om.. want ik moet en zal mn dieet volhouden he!!
Ga ik koken... heb ik maar 3 pitten!!! De vierde was gisteren kapot en die zou hij vandaag maken. Ik moest maken voor zoon: krootjes, aardappelen, karbonaadjes... en voor mezelf: omeletje, gebakken courgette. Eigenlijk dus 5 pitten nodig, maar slechts 3 beschikbaar.... gevolg.... ik koud eten!
..... vervolg in volgende bericht....
dus ik ging vanavond uiteraard weer ff bij haar langs, met zoonlief. Mr Bianco was nog aan het werk (met zn zoon als stagiair, echt heel leuk !!). Kom ik thuis, rammel van de honger trek... heeft hij nog niet gegeten! Hij had speklappies en bruine bonen (vind ie lekker). Maar hij moest binnen een half uur al weer weg om te gaan darten dus hij kreeg ineens haast toen ik thuis was. Gevolg... ik kon niet koken want hij had de pitten bezet.
Zn dochter was er ook en die at ook mee... gevolg.. ik moest weer ander vlees voor zoonlief uit de vriezer halen. Waren 2 karbonaadjes, onwijs aan elkaar gevroren natuurlijk.
Inmiddels al 19.30 en ik val zowat om.. want ik moet en zal mn dieet volhouden he!!
Ga ik koken... heb ik maar 3 pitten!!! De vierde was gisteren kapot en die zou hij vandaag maken. Ik moest maken voor zoon: krootjes, aardappelen, karbonaadjes... en voor mezelf: omeletje, gebakken courgette. Eigenlijk dus 5 pitten nodig, maar slechts 3 beschikbaar.... gevolg.... ik koud eten!
..... vervolg in volgende bericht....
maandag 23 november 2009 om 22:05
Ik dus boos en geirriteerd omdat ie die pit nog niet gemaakt had. Gevolg.... bij het afgieten van de krootjes donderen al die krootjes in het aanrecht! Terwijl ik daar wat aan redden was brandde mijn omeletje aan!
Toen was het klaar... ik janken... mr Bianco weg (hij moest dus darten en was al laat).
Tot zover mijn dag... pfffffffffffffffffffffff
Toen was het klaar... ik janken... mr Bianco weg (hij moest dus darten en was al laat).
maandag 23 november 2009 om 22:08
quote:Bianca40 schreef op 23 november 2009 @ 22:05:
Ik dus boos en geirriteerd omdat ie die pit nog niet gemaakt had. Gevolg.... bij het afgieten van de krootjes donderen al die krootjes in het aanrecht! Terwijl ik daar wat aan redden was brandde mijn omeletje aan!
Oh, hé Bianca
Maar die tip van het gourmetstel was wel een goeie
Oh, hé Bianca
Maar die tip van het gourmetstel was wel een goeie
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 23 november 2009 om 22:13