3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
dinsdag 24 november 2009 om 15:00
quote:rosanna08 schreef op 24 november 2009 @ 14:42:
Straatje
jammer, dan had je een heleboel barbequesaus gehad hahaha, ja, en ik had mijn vrienden en kennisen al gewaarschuwd dat op een dag als ze bij de macdrive hun bestelling zouden doen dat ze dan niet moesten schrikken als ze mijn hoofd zouden zien verschijnen in het loketje, hahahaha
Straatje
jammer, dan had je een heleboel barbequesaus gehad hahaha, ja, en ik had mijn vrienden en kennisen al gewaarschuwd dat op een dag als ze bij de macdrive hun bestelling zouden doen dat ze dan niet moesten schrikken als ze mijn hoofd zouden zien verschijnen in het loketje, hahahaha
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 24 november 2009 om 15:33
er wandelt nu een heel schattig zwart/wit katje door mijn tuin, die volgens mij van een van de bovenhuizen is, maar even vergeten is dat ze even om moet lopen om naar boven te kunnen. Ze zit hier gezellig te kwekken tegen die van mij, die dat een iets minder leuk fenomeen vinden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 24 november 2009 om 16:12