3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Ik denk het ook wel hoor Roos! Ik weet alleen niet wanneer hij email leest. Hij fietst van Brazilie naar het uiterste zuiden... en niet in elk dorp hebben ze email. Zelfs met zn mobieltje heeft ie maar soms bereik omdat ie echt op de afgelegen weggetjes fietst.
Ja, denk dat je er goed aan hebt gedaan hem te mailen. Ik hoop dat ie terug kom. Hoe vervelend het ook voor m is..
Gofferdegoffer... nou heb ik sfeer verziekt of wel?
En mn zus woont in Belgie... dus die is er ook niet elke dag, week of maand! De overige kennissen van mn moeder zitten allemaal in Spanje (aan het overwinteren). Dus alleen wij, mn vader en stiefmoeder gaan elke dag op bezoek....
Nee hoor! je verziekt helemaal niets!

Vervelend voor je moeder dat iedereen weg is..

Legt ook wel een druk op jullie, degene die er wel zijn.
Alle reacties Link kopieren
net zoals dat Appeltje niet zeurt of topicvervuilt, verziek jij ook niks Bianc!

denk dat je broer wel wat vaker zijn mail nu zal checken, hij wist toch wel dat jullie mama weer in het ziekenhuis lag?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja hij weet het en hij probeert zo veel mogelijk contact te houden. Hij weet ook dat we op uitslagen zaten te wachten en dat het er vrij somber uitzag.

@Appel... mn moeder vindt het niet zo erg dat er weinig mensen zijn, ze heeft nu liever zo min mogelijk bezoek. Maar het zou voor ons inderdaad af en toe wel even de druk van de ketel halen voor 1 avondje ofzo.
Kan me dat dan wel weer voorstellen van je moeder ja.

Maar inderdaad, voor jullie zou het de druk van de ketel halen ja.
Zo... ik was even druk in het topic over het paling-jongetje.. he, lekker, even helemaal met niemand eens geweest!
voor Bianca

Wat moeilijk en zwaar allemaal voor je.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 22:56:

Zo... ik was even druk in het topic over het paling-jongetje.. he, lekker, even helemaal met niemand eens geweest! Bedoel je dat topic op actueel?
Nee op entertainment : wie weet wat dit jongetje nu doet.

Eerst een filmpje over een schattig ventje die probeert een paling in een pot water te krijgen. Dat beest valt heel veel keren omdat ie uit zn handen glibbert. Ik vind het - als ongeveer de enige - totaal niet grappig.
Is dat dat jongetje uit achterwerk in de kast?

dan is dat filmpje wel heeeel erg oud!

ik vond dat wel grappig

er was toen ook zo'n jochie die de kijkers wel wilde leren roken, die was ook geinig, maar zoooo fout
Ja die is het Strateeg... Als ik het 30 jaar geleden had gezien vond ik het vast en zeker ook wel grappig. Maar ik begrijp nu gewoon niet dat je er als volwassene om moet lachen dat een kind met een beest loopt te sollen... maar goed... ik ben dan ook in een vreselijke t*ringbui (niet daar vertellen he )
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 23:09:

Ja die is het Strateeg... Als ik het 30 jaar geleden had gezien vond ik het vast en zeker ook wel grappig. Maar ik begrijp nu gewoon niet dat je er als volwassene om moet lachen dat een kind met een beest loopt te sollen... maar goed... ik ben dan ook in een vreselijke t*ringbui (niet daar vertellen he )

my lips are sealed!

Ik denk dat ik zo maar ga slapen, de tijd gaat zo snel...nu alweer bijna kwart over elf...
Weltrusten allemaal!
truste Straatje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste Straat

Enneh.. is Bam al naar bed? Want die moesten we naar bed sturen rond deze tijd!
Trusten Straatje!

Ik was ff druk op beleid topic, en druk met appelhond aan het knuffelen.
quote:Bianca40 schreef op 24 november 2009 @ 23:34:

Truste Straat

Enneh.. is Bam al naar bed? Want die moesten we naar bed sturen rond deze tijd!

Ik las vanmorgen volgens mij dat ze pas weer rond uur of 11 online kon komen. Als ze slim is doet ze dat niet, en gaat ze naar bed.

Is de vraag natuurlijk is ze slim?
Oh, zie dat het al half 12 is.

Ja, ze is slim dus!
Ik ga ook plat lieve meiden. Appeltje... ik hoop dat je lekker slaapt na vandaag...

Tot morgen
Ik hoop het ook Bianc.

Ik hoop dat jij ook lekker kunt slapen..
Ik ga slapen.

Trusten lieverds!
Goeiemorgen meiden!!!

Wie zet er ff koffie? Ga ik ff douchen alvast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven