3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
dinsdag 19 april 2011 om 11:09
quote:rosanna08 schreef op 19 april 2011 @ 11:00:
http://forum.libelle.nl/smileys/hamer.gif
dit is de code Vil en dan plaatsen zoals een gewoon plaatje thnx Roos
http://forum.libelle.nl/smileys/hamer.gif
dit is de code Vil en dan plaatsen zoals een gewoon plaatje thnx Roos
dinsdag 19 april 2011 om 11:11
quote:marmul schreef op 19 april 2011 @ 10:56:
[...]
nee maar wel over educatie en beesten Genoeg dingen die daar over te vinden zijn
Het is hier regelmatig bij de beesten af inderdaad! Maar of ze van hun fouten leren...
(ja is nogal een gevoelige opmerking , wou eigenlijk gaan zwaaien met de toverstaf)Mij raakte het persoonlijk niet zo, maar ik vond het wel een zeer nare opmerking, zeker met het oog op anderen die daar wel persoonlijk door geraakt kunnen worden. Eigenlijk kon het gewoon echt niet...er was geen enkel excuus voor.
[...]
nee maar wel over educatie en beesten Genoeg dingen die daar over te vinden zijn
Het is hier regelmatig bij de beesten af inderdaad! Maar of ze van hun fouten leren...
(ja is nogal een gevoelige opmerking , wou eigenlijk gaan zwaaien met de toverstaf)Mij raakte het persoonlijk niet zo, maar ik vond het wel een zeer nare opmerking, zeker met het oog op anderen die daar wel persoonlijk door geraakt kunnen worden. Eigenlijk kon het gewoon echt niet...er was geen enkel excuus voor.
dinsdag 19 april 2011 om 11:18
quote:rosanna08 schreef op 19 april 2011 @ 11:09:
heerlijk Pop
is Uk misschien een beetje ziekjes?
Nee denk het niet, ze heeft 3 dagen geen middagdutje gedaan..... kan eigenlijk niet, ze heeft best veel slaap nodig!
Nu doen we lekker rustig aan
Ik hoop niet dat ze ziek word...... zo sneu als ze ziek zijn!
heerlijk Pop
is Uk misschien een beetje ziekjes?
Nee denk het niet, ze heeft 3 dagen geen middagdutje gedaan..... kan eigenlijk niet, ze heeft best veel slaap nodig!
Nu doen we lekker rustig aan
Ik hoop niet dat ze ziek word...... zo sneu als ze ziek zijn!
dinsdag 19 april 2011 om 11:19
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 11:11:
[...]
Mij raakte het persoonlijk niet zo, maar ik vond het wel een zeer nare opmerking, zeker met het oog op anderen die daar wel persoonlijk door geraakt kunnen worden. Eigenlijk kon het gewoon echt niet...er was geen enkel excuus voor.
t is in ieder geval een gevoelig onderwerp..
en tja, leren van fouten, daar heb ik ook zwaar mijn twijfels over (bij sommige dan )
[...]
Mij raakte het persoonlijk niet zo, maar ik vond het wel een zeer nare opmerking, zeker met het oog op anderen die daar wel persoonlijk door geraakt kunnen worden. Eigenlijk kon het gewoon echt niet...er was geen enkel excuus voor.
t is in ieder geval een gevoelig onderwerp..
en tja, leren van fouten, daar heb ik ook zwaar mijn twijfels over (bij sommige dan )
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 19 april 2011 om 11:26
dinsdag 19 april 2011 om 12:38
quote:Vilma schreef op 19 april 2011 @ 10:30:
@BAM, sport? Hoe dat zo?
Dat schijnt goed te zijn voor mijn wrakke lijf zegt "men"
Maar ik vind het nog wel fijn om te doen ook
Net geheel bezweet klaar met de marteling training, bad aangezet, kreeg ik onverwachts herenbezoek, dus nu nog in mijn kloffie en stinkend.
@BAM, sport? Hoe dat zo?
Dat schijnt goed te zijn voor mijn wrakke lijf zegt "men"
Maar ik vind het nog wel fijn om te doen ook
Net geheel bezweet klaar met de marteling training, bad aangezet, kreeg ik onverwachts herenbezoek, dus nu nog in mijn kloffie en stinkend.
dinsdag 19 april 2011 om 14:28
quote:poppedotje schreef op 19 april 2011 @ 12:52:
Hoe ist verder met jou BAM?
Goed!
Druk bezig met gezond worden en blijven, druk met solliciteren, therapie, rijles, huis op orde krijgen, druk met van alles dus.
Klote relatie gehad maar das nu over en ben best wel happy en tevreden met wat ik nu allemaal heb en doe nu.
Das weer es wat anders he?
Zwembadfeestje is idd alleen maar te doen als ze zelf kunnen zwemmen zodat je er niet op hoeft te letten ja.
Is hier wel goedkoop want alle kindjes hier hebben een abbo dus kost mij alleen patat en een ijsje.
Hoe ist verder met jou BAM?
Goed!
Druk bezig met gezond worden en blijven, druk met solliciteren, therapie, rijles, huis op orde krijgen, druk met van alles dus.
Klote relatie gehad maar das nu over en ben best wel happy en tevreden met wat ik nu allemaal heb en doe nu.
Das weer es wat anders he?
Zwembadfeestje is idd alleen maar te doen als ze zelf kunnen zwemmen zodat je er niet op hoeft te letten ja.
Is hier wel goedkoop want alle kindjes hier hebben een abbo dus kost mij alleen patat en een ijsje.
dinsdag 19 april 2011 om 15:03