3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
maandag 25 april 2011 om 21:46
whahaha neuh
naar we love the 90's party geweest
heel gezellig... maar voornamelijk meer happy hardcore enz genre..
dus deed ik maar of ik kon hakkuh ...
ookal ging het me beter af dan diegene die naast me stond... en in zijn hakpoging mij tegen mn knie schopte....
loop nu wel al 2 dagen als een kreupel paard met mn gehakhakzondertrainingspakpak...
naar we love the 90's party geweest
heel gezellig... maar voornamelijk meer happy hardcore enz genre..
dus deed ik maar of ik kon hakkuh ...
ookal ging het me beter af dan diegene die naast me stond... en in zijn hakpoging mij tegen mn knie schopte....
loop nu wel al 2 dagen als een kreupel paard met mn gehakhakzondertrainingspakpak...
maandag 25 april 2011 om 22:01
jah t-spoon kwam ook nog optreden
sex on the beach!
was wel echt voor herhaling vatbaar!
van mn knie verder geen last hoor
alleen mn heupen vinden al dat gespring en gedoe zolang niet leuk... nu met lopen het gevoel dat mn benen steeds uit en weer in de kom schieten... is natuurlijk niet zo... maar zo voelt het... vaag gevoel dus
sex on the beach!
was wel echt voor herhaling vatbaar!
van mn knie verder geen last hoor
alleen mn heupen vinden al dat gespring en gedoe zolang niet leuk... nu met lopen het gevoel dat mn benen steeds uit en weer in de kom schieten... is natuurlijk niet zo... maar zo voelt het... vaag gevoel dus
maandag 25 april 2011 om 22:37