3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Vil, heb vandaag in een deuk gelegen om een artikel in de VPRO-gids betreffende een kunstwerk van Wim T. Schippers. Jammer dat ik je e-mail niet heb, anders zou ik het je morgen ff mailen.
Moos

Haháá, wat een sluwe zet Moos om mijn email adres te krijgen

Ik brand van nieuwsgierigheid dus zet ik mijn meeladres gewoon neer : zip@mail.com
Nee geen sluwe zet, ben gewoon benieuwd of jij het ook zo grappig vindt. Je bent toch ook (beetje) fan van Wim T. etc en die kom ik zo weinig tegen, haha.
quote:mocy schreef op 25 april 2011 @ 23:58:

Nee geen sluwe zet, ben gewoon benieuwd of jij het ook zo grappig vindt. Je bent toch ook (beetje) fan van Wim T. etc en die kom ik zo weinig tegen, haha.

Ja zeker!

Ik maakte ook maar een geintje

Heb jij mijn emailadres over genomen?
Ja heb het opgeslagen Vil en scan morgen op het werk dat artikel.
Ik geloof dat ik een beetje Paasdagenmoe ben

Hoe is het met je roken, Moos?

Rook je nog steeds 1 per uur of zit je toch alweer op het oude "niveau".

Ik steek er in ieder geval eentje op en dan ga ik langzamerhand maar eens naar bed.

Met veel pijn en moeite probeer ik nog een topic op actueel te volgen maar kan er met mijn verstand niet bij
Ik nam me net vandaag voor morgen weer op mijn roken te letten. De laatste tijd is het er nogal bij ingeschoten.
Volgens mij moet je zo'n helder moment krijgen wanneer je wilt stoppen met roken.

Dat het vies is en zo nutteloos.

Nou weet ik dit wel maar het gevoel ervan ontbreekt bij mij

Misschien stop ik wel nooit....wat tragisch eigenlijk.
Ik neem me dat niet voor. Ik rook en je weet, een tevreden rokerT is geen onruststokerT.

Misschien krijg ik ooit nog eens de geest om te stoppen. Vooralsnog ga ik mezelf niet zitten irriteren. Vind dat dat mag en moet kunnen op mijn leeftijd, haha.
quote:mocy schreef op 26 april 2011 @ 00:20:

Ik neem me dat niet voor. Ik rook en je weet, een tevreden rokerT is geen onruststokerT.

Misschien krijg ik ooit nog eens de geest om te stoppen. Vooralsnog ga ik mezelf niet zitten irriteren. Vind dat dat mag en moet kunnen op mijn leeftijd, haha.

Hahaha, ja, op die manier kun je het ook nog bekijken.

Maar ben jij niet bang dat die sigaretten straks loei-duur gaan worden?

Ik heb nog steeds mijn supersmoker, zo stom, ik gebruik 'm helemaal niet meer.
Vind het nu al niet te betalen. Tuurlijk zou het beter zijn om te stoppen om vooral gezondheidsredenen al functioneer ik nu (nog) goed. Maar ik ben niet gemotiveerd genoeg. Zelfs niet voor een mooiere huid en dat terwijl ik bang ben te rimpelig te worden. Dus zou het mislukken en dan heb ik de tijd die het kostte in stress doorgebracht en dat is ook niet gezond.

Ik hoop nog eens een motivatiekick te krijgen. Toen ik zwanger was lukte het nl. wel. Maar dat gaat niet meer gebeuren.
Misschien gaat je huid wel van schrik rimpelen wanneer je stopt, door plotseling nicotine tekort
Haha Vil dat houd ik mezelf dus ook voor.

Intussen blijf ik me natuurlijk ter compensatie gek smeren.
Ik smeer niets, want wanneer ik mijn huid schoon maak met die de-makeupdoekjes komt er vanzelf een "goedje"van Aloë Vera op.

Wel zo makkelijk

En nu is het alweer 0;53 en heb ik twee sites over Thomas von der Dunk gelezen, bleh.

Allemaal dankzij dat topic.

Ik ga maar eens Thomasjes schaapjes tellen
anoniem_109511 wijzigde dit bericht op 26-04-2011 00:55
Reden: sites? ja toch? of niet?
% gewijzigd
Ik zak ook. Trustuh Vil.
Gmorgen! Ik denk niet dat ik ooit wen aan vroeg opstaan
Mogguh!

Moet je nagaan hoe lastig het in de winter is Min als het nog koud en donker is

Ik heb gister heel de dag niet gerookt!

Ben niet aan het stoppen maar deze dag heb ik maar weer bespaard.

Eerst een gauw in de spiegel kijken of Vilma's theorie klopt
Hou op schei uit..daar wil nog helegaar niet aan denken, de winter!

Bam, dat je nu al aan de winter denkt de zomer is nog niet eens begonnen....
a docter a day keeps the apple away
ennuh Bam, klopt Vil dr theorie?
Mar ,waar kun je bij jou in de stad gratis parkeren? We gaan zo die kant op en parkeren bij ikea maar is er iets dichterbij van meubelboulevard ofzo?
Goedemorgen trouwens
euhm, als je in de stad wil zijn kan daar vlak bij tot 4 uur gratis parkeren, dat is de coenderstraat naast het tankstation.

Verder kan je bij de Gamma ook gratis parkeren maar dat is lastig te bereiken met alle verbouwingen.
4 uur is wel vroeg denk dat het toch ikea gaat worden.
De vestia bij de Oostpoort is soms ook plek, volgens mij is dat ook gratis. En bij de Prinses Irenetunnel bij de Aldi zou het ook nog wel gratis kunnen zijn maar dat weet ik niet 100% zeker.

Als je leuker wilt lopen dan vanaf de Ikea kan je het Delftse Hout doen. Bij de Korftlaan is er genoeg plek en dan ben je in ongeveer 10 minuutjes in de stad, is minder ver dan de ikea.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven