3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
Proost meneer en mevrouw Chocolover
Dankjewel Vil!
Twee jaar alweer!?!? Van harte Chooc en MM!
Dankjewel AR!
Gefeliciteerd!
Dankjewel bankje!
hier ook nog maar eens gefeliciteerd choco

enne dat ik je maar nooit in mag halen (duurt nog iets minder dan 2 mnd hier)!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Thnx Moon! (en ghehe.. )
Hey chooc, nog gefeliciteerd!

Moos, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

ik dacht om een uur of een te verzamelen, zal jullie van de week even mailen :-)
a docter a day keeps the apple away

alvast een leuke meet gewenst ... ik d8 al dat het hier zo stil was omdat de meet van 1 tot 30 juni duurde... maar dat had ik dus mis ...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:moonenz schreef op 11 juni 2012 @ 17:17:

alvast een leuke meet gewenst ... ik d8 al dat het hier zo stil was omdat de meet van 1 tot 30 juni duurde... maar dat had ik dus mis ...
moonz

hoe is het met jullie?
Hier gaat het redelijk. Ik heb morgen weer een gesprek waar ik nogal tegenop zie.

Is je tuin inmiddels puin vrij?
su6 alvast dan bankje... niet te druk maken met ertegenop zien dan maak je het enkel groter en enger meestal... maargoed dat is makkelijk gezegd altijd...

Hier gaat ie wel... tis benauwd onweer was snel voorbij benauwdheid nog niet weg... inmiddels al ruim 2 weken achteraan last van mn oor... overdag gewoon een beetje irritante steken hinderlijk maar niet werk beïnvloedend... 's avonds staat het huilen me nader dan het lachen en is de beste optie om er een beetje lamlendig op te gaan hangen zodat het uit te houden is ... eerst was het steeds paar dagen last paar dagen niet... maar nu wordt het wel vervelend... en ja ik ben ook vervelend met mn ellelange zemeltekst

Hoe is het met marmul?
met mij is t goed, leuk weekend gehad. De tuin begint netjes te worden maar het is niet echt lekker weer om in de tuin te werken!

Moon vervelend van je oor hopelijk gaat het snel weg

Bankje, succes met e gesprek!
met mij is t goed, leuk weekend gehad. De tuin begint netjes te worden maar het is niet echt lekker weer om in de tuin te werken!

Moon vervelend van je oor hopelijk gaat het snel weg

Bankje, succes met e gesprek!
een dubbel leuk weekend zo te zien

werken in de tuin moet je spontaan doen marmul nooit plannen... want dan pest het weer je expres... ik had het ook een paar weken terug... tuin aanpakken... 2e avond... hagel!... 2 x een stortbui op mn kop... de 1e avond was spontaan... dus toen was het weer nog niet voorbereid en was het goed weer... ja ik geloof echt in de theorie dat het weer expres pest...
Hier een oude meeschrijver onder een nieuwe nick. Ik mis eigenlijk iemand op het forum die in dit topic ook vaak meeschreef: Bianca40. Weten jullie of zij nog op het forum komt, wellicht onder een andere naam? Uiteraard hoef ik dan niet te weten wat die nick is, maar ik ben wel benieuwd of ik toch stiekem af en toe iets van haar te lezen krijg. Vond haar altijd erg sympathiek.
Waar zit de any-key?
Bianca is momenteel met andere dingen bezig Houston (ben er inmiddels achter wie je was )

hoi lieffies, heb jullie ernstig verwaarloosd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh, ok! Als jullie haar weer spreken, please say hi from me. Leuk dat je weet wie ik was.
Waar zit de any-key?
ik zal het haar doorgeven

tja, je hebt je verraden in het voetbaltopic
allemaal!

Roosje leuk je weer te zien

gister leuke dag gehad, ben nu officieel een kwart eeuw oud

Mamot nog gefeliciteerd! Eeen kwart eeuw is nog heul jong!
Marmotje, gefeliciteerd!!!

Houston, je krijgt de groetjes van Bianca en ik moest je feliciteren met de overwinning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven