3000+ deel 94
donderdag 14 juni 2012 om 19:05
zaterdag 16 juni 2012 om 11:39
ladies
Ik heb nieuws, ik ben diabeet. Het verklaart mijn moeheid van de afgelopen weken en ik zal blij zijn als ik weer een beetje energie ga krijgen maar vind het ook wel spannend. Dinsdag word ik weer geprikt en aansluitend krijg ik een gesprek met de huisarts.
Tot zover mijn update, hou jullie op de hoogte van mijn avontuur
Ik heb nieuws, ik ben diabeet. Het verklaart mijn moeheid van de afgelopen weken en ik zal blij zijn als ik weer een beetje energie ga krijgen maar vind het ook wel spannend. Dinsdag word ik weer geprikt en aansluitend krijg ik een gesprek met de huisarts.
Tot zover mijn update, hou jullie op de hoogte van mijn avontuur
zaterdag 16 juni 2012 om 14:18
sterkte choco! Wel ''fijn'' dat je nu een oorzaak weet maar wel even schrikken!
Ik heb weer op huisjes gereageerd... hier in het dorrup... we zijn zelfs langsgereden om even te kijken bij beide ... gok dat we nog lang niet aan de beurt zijn... maar owh wat zou het fijn zijn... ik wil een ''eigen'' huisje waar we jaren kunnen zitten... zit hier niet slecht maar in je achterhoofd weet je dat het tijdelijk is en dan is het slikken bij elke cent die je erin stopt omdat het eigenlijk doodzonde is (zo ik klink lekker vrekkerig )...
Ik heb weer op huisjes gereageerd... hier in het dorrup... we zijn zelfs langsgereden om even te kijken bij beide ... gok dat we nog lang niet aan de beurt zijn... maar owh wat zou het fijn zijn... ik wil een ''eigen'' huisje waar we jaren kunnen zitten... zit hier niet slecht maar in je achterhoofd weet je dat het tijdelijk is en dan is het slikken bij elke cent die je erin stopt omdat het eigenlijk doodzonde is (zo ik klink lekker vrekkerig )...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 22 juni 2012 om 20:28
MM heeft van een zakenrelatie kaartjes gekregen voor de efteling. Superlief natuurlijk!! Helaas is dat de 30e.. We gaan dus naar de efteling (en hij moet ook ff handjes schudden die dag want zakenrelatie is er ook) dus ik kom niet meeten. Sorry dames! Het kan helaas niet op een andere dag en het scheelt ons zoveel geld dat ik daar wel gebruik van wil maken
Hoop dat jullie veel plezier zullen hebben!
Hoop dat jullie veel plezier zullen hebben!
zondag 24 juni 2012 om 00:04