3000+ deel 94
vrijdag 26 oktober 2012 om 18:30
Ja ik weet het!
Dochter was als kleuter dol op glitters en die vond ik overal terug, zoals in mijn haar, trui, grond, etc.
Maar je vingers moet je dus direkt wassen na het opbrengen van de glitteroogschaduw anders zit het ook op plaatsen waar je het niet hebben wilt, zoals boven je wenkbrauw, onder je neusgaten.
Wat een troep.
Dochter was als kleuter dol op glitters en die vond ik overal terug, zoals in mijn haar, trui, grond, etc.
Maar je vingers moet je dus direkt wassen na het opbrengen van de glitteroogschaduw anders zit het ook op plaatsen waar je het niet hebben wilt, zoals boven je wenkbrauw, onder je neusgaten.
Wat een troep.
vrijdag 26 oktober 2012 om 19:06
Gister heeft broekkie heel lief terwijl ik aan het werk was de afwas gedaan... schattig he... enorm... maar... hij heeft het gepresteerd... hoe snap ik nu nog steeds niet... om met de steel van de koekenpan... mn koffiepot aan diggelen te stoten (die gewoon in het koffiezetapparaat stond)... mannen die iets liefs doen... je krijgt er spijt van ... het grappigste vond ik nog wel dat ie zei dat ik dan voor kerst wel een nieuw koffiezetapparaat kreeg... ik drink zelden koffie.....
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...