3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!

Het feestje was erg geslaagd, ik heb wel erg veel wijn gekregen, dat geeft te denken,......

...en bestierf het zowat van de kou eergisteren, telkens wanneer ik de deur open moest doen. Had daar bijna geen zin meer in vanwege die kou, brrrr/
Naaf
Naaf?

Friezz, staan jullie al op de schaatsen?

Ben ik zomaar te vergeten dat ik ook een hele mooie bladerhark heb gekregen
die komt met dit weer goed uit Vil ... blad valt in ene in rap tempo..
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ja, ik heb de hele dag geschaatst! Heeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Morgen wel even aan het werk, maar dan gauw de schaatsen weer onder. Ik schat vrijdag een 11-stedentocht
quote:moonenz schreef op 28 oktober 2012 @ 19:49:

die komt met dit weer goed uit Vil ... blad valt in ene in rap tempo..

Klopt.

Ik ga morgen of komende week dan ook fijn harken in mijn tuin
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2012 @ 19:58:

Morgen wel even aan het werk, maar dan gauw de schaatsen weer onder. Ik schat vrijdag een 11-stedentocht

Géén ijsvrij?
Nee, morgen nog niet, maar misschien woensdag en donderdag wel, want dan moeten we alle sloten sneeuwvrij gaan maken en de finishlijn er in gooien. De kraampjes voor de koek en zopie klaar zetten, de bedden opmaken voor alle Hollanders die hier weer komen slapen. Nou ja, je snapt het wel.

En natuurlijk heul veul snert klaarmaken, want we motten ook wat verdienen aan al die Hollanders die langs komen.
O ja, natuurlijk, daar sta je als Hollander niet zo bij stil, al die voorbereidingen.

Zal er ook weer een telg van de Oranjes mee gaan schaatsen?
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2012 @ 19:58:

Fijn was het he?

Wel een beetje jammer dat je me achter de koek en zopie hebt laten liggen na die choco met rum.

Ben nu pas weer thuis....
quote:bammetjebamie schreef op 28 oktober 2012 @ 20:16:

[...]

Fijn was het he?

Wel een beetje jammer dat je me achter de koek en zopie hebt laten liggen na die choco met rum.

Ben nu pas weer thuis....

Oh sjips, helemaal vergeten. Sowwy!

Maar goed, met al die rum in je lijf, had je het iig wel warm.
quote:Vilma schreef op 28 oktober 2012 @ 20:12:

O ja, natuurlijk, daar sta je als Hollander niet zo bij stil, al die voorbereidingen.

Zal er ook weer een telg van de Oranjes mee gaan schaatsen?

Nee, die hollanders denken dat alles zo maar klaar is. Beetje jammer.

De Oranjes?? Euh denk dat Maxima wel mee doet, die heeft laatst ook al in een gracht gezwommen, dus dan kan ze dit vast ook wel.
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2012 @ 20:18:

[...]

Nee, die hollanders denken dat alles zo maar klaar is. Beetje jammer.

De Oranjes?? Euh denk dat Maxima wel mee doet, die heeft laatst ook al in een gracht gezwommen, dus dan kan ze dit vast ook wel.

Ik had ook al gedacht aan Maxima, als je in grachten kunt zwemmen kun je ook schaatsen. Nederland is wel meer dan een koekje bij de thee. Zo.

Straks komt er een ouderwetse aflevering van Ivo Nihil op 1, ga ik zo naar kijken en het uitlaten van de hond uitstellen.
het wordt niet warmer naarmate je het uitstelt he
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:moonenz schreef op 28 oktober 2012 @ 21:14:

het wordt niet warmer naarmate je het uitstelt he

Ben jij al uit geweest met Kalfje?

Het is bijzonder koud buiten en het licht is ook vreemd buiten, licht in de zin dat het donker hoort te zijn maar dat is het niet helemaal, en weer volle maan met twee lichtkringen erom heen.
De kleur van de halo (lichtkring) zou verwijzen naar de planeet die dan invloed heeft op het weer.

Een roodachtige halo Mars, een geelachtige Venus, een witte Jupiter en een grauwe Saturnus.

Meerdere kleuren wijzen op de invloed van Mercurius.

Dit alles wijst erop dat er storm op komst is.

Dan waaien de koek en sopietentjes bij Friezz weg, aaaaaaah...
http://www.youtube.com/watch?v=fM44F-M78Vs

Wat een verlaten topic is dit geworden.....

Hoi, Moonenz
nogal he vilma
Ja, Moon
Het is hier zo koud,

zo kil en zo stil

eenzaam, alleen en verlaten

wat doe ik hier nog

wat moet ik hier nog

en waar is die ander? (in nagedachtenis van de favoriete zin van Corry Konings-speciaal voor Moos)
zo lekker opbeurend!
Ik verwachtte een vervolg van jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven