3000+ deel 94
zondag 28 oktober 2012 om 20:04
Nee, morgen nog niet, maar misschien woensdag en donderdag wel, want dan moeten we alle sloten sneeuwvrij gaan maken en de finishlijn er in gooien. De kraampjes voor de koek en zopie klaar zetten, de bedden opmaken voor alle Hollanders die hier weer komen slapen. Nou ja, je snapt het wel.
En natuurlijk heul veul snert klaarmaken, want we motten ook wat verdienen aan al die Hollanders die langs komen.
En natuurlijk heul veul snert klaarmaken, want we motten ook wat verdienen aan al die Hollanders die langs komen.
zondag 28 oktober 2012 om 20:16
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2012 @ 19:58:
Ja, ik heb de hele dag geschaatst! Heeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Morgen wel even aan het werk, maar dan gauw de schaatsen weer onder. Ik schat vrijdag een 11-stedentocht
Fijn was het he?
Wel een beetje jammer dat je me achter de koek en zopie hebt laten liggen na die choco met rum.
Ben nu pas weer thuis....
Ja, ik heb de hele dag geschaatst! Heeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Morgen wel even aan het werk, maar dan gauw de schaatsen weer onder. Ik schat vrijdag een 11-stedentocht
Fijn was het he?
Wel een beetje jammer dat je me achter de koek en zopie hebt laten liggen na die choco met rum.
Ben nu pas weer thuis....
zondag 28 oktober 2012 om 20:17
zondag 28 oktober 2012 om 20:18
quote:Vilma schreef op 28 oktober 2012 @ 20:12:
O ja, natuurlijk, daar sta je als Hollander niet zo bij stil, al die voorbereidingen.
Zal er ook weer een telg van de Oranjes mee gaan schaatsen?
Nee, die hollanders denken dat alles zo maar klaar is. Beetje jammer.
De Oranjes?? Euh denk dat Maxima wel mee doet, die heeft laatst ook al in een gracht gezwommen, dus dan kan ze dit vast ook wel.
O ja, natuurlijk, daar sta je als Hollander niet zo bij stil, al die voorbereidingen.
Zal er ook weer een telg van de Oranjes mee gaan schaatsen?
De Oranjes?? Euh denk dat Maxima wel mee doet, die heeft laatst ook al in een gracht gezwommen, dus dan kan ze dit vast ook wel.
zondag 28 oktober 2012 om 20:41
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2012 @ 20:18:
[...]
Ik had ook al gedacht aan Maxima, als je in grachten kunt zwemmen kun je ook schaatsen. Nederland is wel meer dan een koekje bij de thee. Zo.
Straks komt er een ouderwetse aflevering van Ivo Nihil op 1, ga ik zo naar kijken en het uitlaten van de hond uitstellen.
[...]
Ik had ook al gedacht aan Maxima, als je in grachten kunt zwemmen kun je ook schaatsen. Nederland is wel meer dan een koekje bij de thee. Zo.
Straks komt er een ouderwetse aflevering van Ivo Nihil op 1, ga ik zo naar kijken en het uitlaten van de hond uitstellen.
zondag 28 oktober 2012 om 22:54
quote:moonenz schreef op 28 oktober 2012 @ 21:14:
het wordt niet warmer naarmate je het uitstelt he
Ben jij al uit geweest met Kalfje?
Het is bijzonder koud buiten en het licht is ook vreemd buiten, licht in de zin dat het donker hoort te zijn maar dat is het niet helemaal, en weer volle maan met twee lichtkringen erom heen.
het wordt niet warmer naarmate je het uitstelt he
Ben jij al uit geweest met Kalfje?
Het is bijzonder koud buiten en het licht is ook vreemd buiten, licht in de zin dat het donker hoort te zijn maar dat is het niet helemaal, en weer volle maan met twee lichtkringen erom heen.
zondag 28 oktober 2012 om 23:03
De kleur van de halo (lichtkring) zou verwijzen naar de planeet die dan invloed heeft op het weer.
Een roodachtige halo Mars, een geelachtige Venus, een witte Jupiter en een grauwe Saturnus.
Meerdere kleuren wijzen op de invloed van Mercurius.
Dit alles wijst erop dat er storm op komst is.
Dan waaien de koek en sopietentjes bij Friezz weg, aaaaaaah...
Een roodachtige halo Mars, een geelachtige Venus, een witte Jupiter en een grauwe Saturnus.
Meerdere kleuren wijzen op de invloed van Mercurius.
Dit alles wijst erop dat er storm op komst is.
Dan waaien de koek en sopietentjes bij Friezz weg, aaaaaaah...
maandag 29 oktober 2012 om 18:21
http://www.youtube.com/watch?v=fM44F-M78Vs
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...