3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
*inbrekert*

Chooc, ik wist niet dat je jarig was.... gefeliciteerd meid!!

En een bossie bloemen.
Goedemorgen.

Vanmiddag weer naar de paddenstoel. Ik hoop dat er wat minder rommelig is vandaag want de paddenstoel krijgt een nieuwe jas. Vriend heeft om die reden ook al in de krant gestaan deze week. Helaas heb ik het nog niet gelezen maar ik kan vandaag die bewuste krant op gaan halen.
Sterkte met de paddestoel en dat de nieuwe jas prachtig zal staan (en optisch slank maakt )

Ik moet zo een stuk fietsen om boodschappen te halen en de wekelijkse voorraad aan vegetarische vleesvervangers.

De lekkere hebben ze helaas niet in de supermarkt in onze wijk dus ik moet er wat voor over hebben en er een langere afstand voor afleggen

Maar het is niet bijzonder koud hier en een extra fietstochtje is ook wel lekker.

de oude jas was 3cm breed en de nieuwe wordt minimaal 10 cm
quote:bankje schreef op 23 november 2012 @ 09:38:

de oude jas was 3cm breed en de nieuwe wordt minimaal 10 cm

O jee

Ik ga, ook om maar niet weer in de verleiding te komen en te reageren op een verhit topic

Volgens mij is het forum voor sommigen niet erg gezond (hart en hoge bloeddruk enzo) hahahahahaha
quote:bankje schreef op 23 november 2012 @ 09:30:

Goedemorgen.

Vanmiddag weer naar de paddenstoel. Ik hoop dat er wat minder rommelig is vandaag want de paddenstoel krijgt een nieuwe jas. Vriend heeft om die reden ook al in de krant gestaan deze week. Helaas heb ik het nog niet gelezen maar ik kan vandaag die bewuste krant op gaan halen.Ligt dit nou aan mij, of spreek je geheimtaal Bankje?
quote:[

Ik ga, ook om maar niet weer in de verleiding te komen en te reageren op een verhit topic

Volgens mij is het forum voor sommigen niet erg gezond (hart en hoge bloeddruk enzo) hahahahahahaIk ga meteen kijken waar je bedoelt

Ik heb een

Iemand intresse?, ze bijt, poept, piest, sloopt, kliert, eet, slaapt, en dan begint het rijtje weer van voren af aan, maar ze is wel heel lief
Leuk Louka een nieuwe hond! Ik heb geen intresse, hier zou het beestje te veel alleen zijn.

Heb je nu vrij?
goedenavond!

Louka!!! Hoe is t? Weet je al wanneer je weer naar Nederland komt?
Ha LuniLouk en Roos,

Hier wordt er al een hondje verschrikkelijk vreselijk verwend.
quote:zjeentje schreef op 23 november 2012 @ 15:49:

[...]

Ligt dit nou aan mij, of spreek je geheimtaal Bankje?

Mail me maar op catootje1 apendinges aol. nl dan leg ik je het wel

uit.

Goeiemorgen allemaal,

Ja, ik ben nu vrij, en nee ik weet nog niet wanneer (en of ik wel) naar Nederland kom.

Tis hier koud.! Brrrrrr
Vergeten jullie geen schoencadeautje voor de hond te kopen? Ik zag gisteren in het tuincentrum een heel vak er mee. Ook speciale letters Het moet niet gekker worden!
Er zijn mensen die willen meeten en ik zou het heel leuk vinden als jij er ook weer bij zou zijn.
He daar is Louk ook weer es. Hoe gaat ie daaro?
Alles flex hier friez..! En bij joe?

Ik zou het ook leuk vinden Bankje, maar ik weet dus nog niet of ik kom, is afhankelijk van een aantal zaken.

Chooc hoe is het met je keelpijn?
Goedemorgen! Ik werd om 6 uur wakker door een krakende paddenstoel en door klapperende zeilen die tegen de raam aan sloegen.
hier ook alles flex Louk, niet helemaal 100% fit, maar dat gaat wel weer over.
Vreselijke keelpijn louk Ik gorgel met zout water, gorgel met kamillethee, drink kamillethee, eet honing, gebruik keelspray, eet citroenen.. Ik weet het niet meer

Jullie nog tips?
uitzieken
Dat gaat helaas niet, morgen weer gewoon werken. Lastige werkgever waar je je niet bij kan ziekmelden. Ik snap wel waarom ik aan het kwakkelen ben helaas

Ach het komt wel weer goed maar vervelend is het wel.

Jij ook kwakkelig friez dat je je niet topfit voelt?
beetje hetzelfde als jou, verkouden en smorgens veel hoesten. In de loop van de dag wordt het beter, totdat ik weer bijna op bed ga, dan wordt het weer slechter. Ach, meestal rond deze tijd van het jaar, dat ik het heb. Wordt er snachts niet wakker van, dus dat is prima.

En waarom kan jij je niet ziekmelden??
Hmm klinkt niet leuk nee. Ik hoest niet, gelukkig maar :-) Sterkte hoor! Gelukkig slaap je wel goed, dat scheelt enorm altijd vind ik.

Tsja.. Ik ben al maanden aan het kwakkelen, zit ook middenin de onderzoeken. Als de internist vind dat ik me moet ziekmelden ga ik dat doen maar ja ik ben nu eenmaal zover dat het geestelijk goed gaat, ik kan weer werken dus bijt me er in vast.. Als ik kan werken doe ik dat. Werk maar 3 uurtjes per dag omdat meer nog niet lukt dus kan voldoende rust nemen. Al sal reg kom ofzo toch? Altijd blijven lachen en positief denken En ik ben ook bang dat als ik me ziekmeld de muren weer op me af komen. 3 uurtjes per dag ben ik er nu toch uit. Het gaat wel zo
vervelend dat je je al een poosje niet lekker voelt. Alles sal reg kom idd ((c) bij BengewoonPetra)

Schuif wel wat roosvice die kant op: Komt wel goed schatje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven