3000+ deel 94
zondag 25 november 2012 om 14:49
quote:loukanikos schreef op 23 november 2012 @ 19:24:
Ik heb een
Iemand intresse?, ze bijt, poept, piest, sloopt, kliert, eet, slaapt, en dan begint het rijtje weer van voren af aan, maar ze is wel heel lief
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Is dat schattige hondje van je foto's je nieuwe kraker of is het een andere?
Ik heb een
Iemand intresse?, ze bijt, poept, piest, sloopt, kliert, eet, slaapt, en dan begint het rijtje weer van voren af aan, maar ze is wel heel lief
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Is dat schattige hondje van je foto's je nieuwe kraker of is het een andere?
zondag 25 november 2012 om 17:46
maandag 26 november 2012 om 11:11
Bankje, ik vrees dat ik niet helemaal weet waar het over gaat maar ik kan uit je berichtgeving opmaken dat het allemaal niet zo lekker gaat
Wij hebben hier een nieuw beest in ons gezin opgenomen.
Een dot van een goudhamster, hij is vernoemd naar een dwergplaneet en hij heeft twee weken geleden al mijn hart gestolen toen ik de winkel bezocht.
Het arme beest woonde al 8 maanden in de dierenwinkel met vervelende luidruchtige cavia's als benedenburen.
Nu maar hopen dat Sinterklaas en zwarte Piet hem niet over het (drukke) hoofd zien en een mooi ruim hok voor hem in petto hebben.
Zijn (nood) onderkomen van nu is wat aan de kleine kant (vind ik dan).
Zometeen de knoop doorhakken wbt een opleiding (grrrrrrrrrriezelig) en daarna per computer de school info verschaffen voor een ouderavond.
Fijne dag verderZ
Wij hebben hier een nieuw beest in ons gezin opgenomen.
Een dot van een goudhamster, hij is vernoemd naar een dwergplaneet en hij heeft twee weken geleden al mijn hart gestolen toen ik de winkel bezocht.
Het arme beest woonde al 8 maanden in de dierenwinkel met vervelende luidruchtige cavia's als benedenburen.
Nu maar hopen dat Sinterklaas en zwarte Piet hem niet over het (drukke) hoofd zien en een mooi ruim hok voor hem in petto hebben.
Zijn (nood) onderkomen van nu is wat aan de kleine kant (vind ik dan).
Zometeen de knoop doorhakken wbt een opleiding (grrrrrrrrrriezelig) en daarna per computer de school info verschaffen voor een ouderavond.
Fijne dag verderZ
dinsdag 27 november 2012 om 09:27