3000+ deel 95
donderdag 29 oktober 2015 om 18:54
@nachtzuster, het onzichtbare knaagbeest is een diertje wat is hier iedere winter van zich laat horen maar zich niet laat zien en geen sporen achterlaat. Mijn vorige nick heeft daar een topic over geopend wat nog in het NRC kwam
Dus mocht er een NRC lezer zijn die weet met welk dier ik heb te maken, please reageer.
Dus mocht er een NRC lezer zijn die weet met welk dier ik heb te maken, please reageer.
donderdag 29 oktober 2015 om 21:44
vrijdag 30 oktober 2015 om 09:43
zaterdag 31 oktober 2015 om 00:34
zaterdag 31 oktober 2015 om 17:05
Heb nu echt een briljante manier gevonden om mijn ex het huis uit te klieren als hij binnenkomt met zijn relhoofd op.
Schoonmaken met muziek van Frans Bauer op.
'Wat ga jij nu doen?'
'Nou, hoe ziet het eruit?'
'Sinds wanneer maak jij schoon en sinds wanneer luister jij naar die Kamper?'
'sinds ik in de de gaten heb dat jij dan binnen 5 minuten weer weg bent. Als je een discussie zoekt moet dat even via de mail, want ik heb nu geen tijd.
Werkt als een tierelier en mijn ramen zijn weer schoon.
Schoonmaken met muziek van Frans Bauer op.
'Wat ga jij nu doen?'
'Nou, hoe ziet het eruit?'
'Sinds wanneer maak jij schoon en sinds wanneer luister jij naar die Kamper?'
'sinds ik in de de gaten heb dat jij dan binnen 5 minuten weer weg bent. Als je een discussie zoekt moet dat even via de mail, want ik heb nu geen tijd.
Werkt als een tierelier en mijn ramen zijn weer schoon.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
maandag 2 november 2015 om 18:26
Ze belt me een kwartier voor het eind van mijn dienst (dus nu een half uur geleden) of ik het laatste stukje van haar dienst wil overnemen (andere woning). Geen punt, nooit te beroerd om in te vallen. Kom ik binnen en vraag haar wat we eten. Zegt ze... Ik heb zo'n hoofdpijn, het lukte echt niet om te koken en jij vindt koken toch leuk?
Ja, ik vind seks ook leuk, maar dat wil niet zeggen dat ik er altijd zin in heb. Bovendien is het bijna 18 uur en misschien hebben de clienten waar je voor moet zorgen wel zin in eten.
Heb nu patat besteld.
Ja, ik vind seks ook leuk, maar dat wil niet zeggen dat ik er altijd zin in heb. Bovendien is het bijna 18 uur en misschien hebben de clienten waar je voor moet zorgen wel zin in eten.
Heb nu patat besteld.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
zondag 15 november 2015 om 09:42
Soms zijn er van die dagen dat je iets wilt posten wat fris fruitig en luchtig is. Soms lukt dat gewoon niet
Tumor gegroeid
Wereld wordt bedolven onder een tsunami van haat en onverdraagzaamheid met als resultaat angst.
Nee ik heb wel eens betere weken gehad.
Tumor gegroeid
Wereld wordt bedolven onder een tsunami van haat en onverdraagzaamheid met als resultaat angst.
Nee ik heb wel eens betere weken gehad.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening