3000+ deel4
zondag 25 oktober 2009 om 01:20
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
zondag 25 oktober 2009 om 18:50
Nee Iris, ik ben niet zo van de zwepen eerlijk gezegd. Anekdotes die heb ik er over, that's it .
Die foto had Mamalief trouwens in één of ander tattoo topic gezet, maar om één of andere reden kom je als je op die link klikt nu uit bij een plaatje van de Troetelbeertjes (OMGWTF zegmaar ). Als ze weer langsfladdert zal ik haar eens aan de tand voelen waar je die kunt vinden op het net.
Die foto had Mamalief trouwens in één of ander tattoo topic gezet, maar om één of andere reden kom je als je op die link klikt nu uit bij een plaatje van de Troetelbeertjes (OMGWTF zegmaar ). Als ze weer langsfladdert zal ik haar eens aan de tand voelen waar je die kunt vinden op het net.
zondag 25 oktober 2009 om 18:50
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:48:
[...]
Hihi, dat laat je Bianco toch lekker doen?
Neejoh, dat duurt allemaal veels te lang. En bovendien lig ik altijd eerder want dan moet hij nog zn lenzen uitdoen, vaatwasser aanzetten, deur opslot doen en de woonkamertafel opruimen.
Dan lig ik al lang en breed in het winter-warme-waterbedje
[...]
Hihi, dat laat je Bianco toch lekker doen?
Neejoh, dat duurt allemaal veels te lang. En bovendien lig ik altijd eerder want dan moet hij nog zn lenzen uitdoen, vaatwasser aanzetten, deur opslot doen en de woonkamertafel opruimen.
Dan lig ik al lang en breed in het winter-warme-waterbedje
zondag 25 oktober 2009 om 18:54
zondag 25 oktober 2009 om 19:03
quote:Bianca40 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:48:
Ja Appel.... lekker meelezen is ook relaxed toch?
En dan roep je gewoon af en toe tussendoor, zodat we weten dat je er nog bent.
dan!
Thnx lieverds voor jullie reacties.
Maar stop er ff mee voor nu. Helpt me nu echt niet om hier te zijn. Raak daar juist beetje onrustig van als ik me rot voel.
Zal me voor ik naar bed ga nog even laten zien.
Thnx!
Ja Appel.... lekker meelezen is ook relaxed toch?
En dan roep je gewoon af en toe tussendoor, zodat we weten dat je er nog bent.
dan!
Thnx lieverds voor jullie reacties.
Maar stop er ff mee voor nu. Helpt me nu echt niet om hier te zijn. Raak daar juist beetje onrustig van als ik me rot voel.
Zal me voor ik naar bed ga nog even laten zien.
Thnx!
zondag 25 oktober 2009 om 19:03
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:34:
Voor degenen die omwille van het topic denken te moeten scheiden :
Stuur je aanstaande ex naar k#twijf vriendin van ex Freak. Dan laat k#twijf hem lekker in de steek en zit jullie man met een trut.
Goed...geregeld.I love You
Voor degenen die omwille van het topic denken te moeten scheiden :
Stuur je aanstaande ex naar k#twijf vriendin van ex Freak. Dan laat k#twijf hem lekker in de steek en zit jullie man met een trut.
Goed...geregeld.I love You
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd