3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Zijn de netjes nou al op 3000?
Nietjes bedoel ik natuurlijk
Vast niet Bianca maar wij al wel op 2101 (2102 als ik deze geplaatst heb).
Ik ga ff kijken Bi, verveel me zo hier dat ik al de blogs, een andijvietopic en zelfs het Moderator topic heb gelezen..........

Moet ik dan echt de was gaan opvouwen?

Waar is JJ, kan hij mooi even doen.
de nietjes zitten op 2867 pft schiet niet op daar
Maareh, het tempo is er wel weer uit dames hahaha

Volgens mij gaan we nu naar het tempo van 1 topic per week. Is waarschijnlijk wel wat beter voor ons irl. ;)

Vandaag heb ik gewerkt, gaat deze week echt even lekker. Geniet daar maar een beetje van. Net even lekker gewandeld buiten, ok, was al pikdonker, maar wilde even uitwaaien. Ga zo lekker naar bed, beetje het gezonde ritme er weer inkrijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Is het zo erg Petra??

Hoe is het trouwens vandaag met je? Ik las dat je gisteren nogal een twijfel-kut-avond had vanwege je ontmanteling.

Heb je al besloten dat je gewoon wel lekker bij ons blijft??

hihi meiden..zitten we ons met zijn allen te vervelen

Ik had even een echt leven...twee lieve vriendinnen aan de telefoon ( op een christelijk tijdstip )
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Als ze op 2867 zitten, dan hebben ze met dit tempo van ons toch wel eerder oud en nieuw hoor.
Maar het is wel erg frustrerend dat we niet weten wie JJ is... ik ga ook voor Willem
En duh meiden.. we gaan de nietjes toch niet helpen he.. ik ga jullie gewoon terugfluiten..wat No kan kan Ik ook!
Heb vandaag trouwens via mijn werk Windows7 besteld. Had recht op een gratis upgrade, maar die kost me dan toch nog 21,99 aan verzend en administratiekosten. Via mijn werk was het 18 euro, dus keuze errug snel gemaakt. Ben benieuwd.
Hoi No

Hoi Freak

nau weet ik tog egt niet hoe ju moet dubelnikken
Klinkt als een heerlijke dag Noanne.. en ik had ook al zo'n fijne dag! Moet je morgen weer werken??

Voor straks in elk geval weltrusten en morgen wordt het gewoon weer een fijne dag voor je, ik voel het aan mn water!

@Bi ik moet niets, is allemaal arbeidstherapeutisch ofzo. Ik ben officieel 100% arbeidsongeschikt.
Das niet verkeer Noanne.. laat je weten hoe het bevalt, ik ben er ook wel benieuwd naar. Alhoewel ik nooit zo voor veranderingen ben, ik hou het graag bij mn ouwe vertrouwde Windoowtje.
Fijn is dat hè, zo'n dag waarop alles op rolletjes lijkt te lopen. Genieten
quote:noanne schreef op 27 oktober 2009 @ 22:03:

@Bi ik moet niets, is allemaal arbeidstherapeutisch ofzo. Ik ben officieel 100% arbeidsongeschikt.

Oke volgende vraag dan:

Ga je morgen werken?
Tuurlijk laat ik weten hoe het bevalt. Ik heb eigenlijk twee jaar veel plezier gehad met Vista, maar de laatste maand rommelt het. Ik dacht, moet m s een keer opnieuw installeren, maar goed, dan nu liever met Windows7 als ik toch 'opnieuw' moet.
Weet ik niet, zie wel hoe ik me morgen voel. Was nu wakker, aankleden en toen dacht ik, ach laat ik maar s naar mijn werk gaan. Even mail wegwerken.
Nou moe.. het is echt mega rustig hier vanavond zeg.

Eigenlijk heel de dag al, ik lees tussendoor altijd wel ff bij maar reageer dan niet altijd omdat ik dan bang ben om weer uren vastgeplakt te zitten
Jeetje, ik heb een site gevonden waar ze het vivaforum een hak willen zetten
Je bedoelt retecool?
Echt waar..VERTEL......
Ben ik weer. House is niks aan.

Ben benieuwd naar je ervaringen met W7 No!

Ik wil m ook.. maar virnd wil nog even wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven