3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Mijn hond poept nu oranje omdat ik hem eventjes andere brokjes heb voorgezet:)

Als hij tussen de oranje blaadjes poept, vallen ze helemaal niet op, totdat er een ongelukkige in trapt natuurlijk:(

Nee, hij poept niet op straat of op de stoep.
Iemand koffie?
Ja lekker Peet, met veel creamer en suiker.

Ik moet straks echt eens mezelf van de pc losrukken, dit is niet normaal meer.

En ik heb last van mijn linkerheup, auw,..zal dat de leeftijd zijn?
*alsjeblieft meid, vers gezet!*

(Plaatjes plakken lukt niet, boehoeh!)

Die heup is helaas de leeftijd!

Of euh, zou het van het vele forummen kunnen komen? Denk je? Nee toch?
Ik moest nog ontbijten, maar als ik hier de verhalen lees dan ga ik maar even voor een inhaalslag bij de lunch straks :puke:
Floor hoe is je dochter?

heb je gebeld?
quote:sprankelend schreef op 28 oktober 2009 @ 09:42:

Ik moest nog ontbijten, maar als ik hier de verhalen lees dan ga ik maar even voor een inhaalslag bij de lunch straks :puke:Eerst koffie?
Nu weet ik het, die pijnlijke heup is gekomen sinds ik JJ heb gekregen van Floor!

Ik ben hypermobiel, dus dan moet je niet overstrekken ed.
Mijn kat had trouwens op mijn bed geplast. Nou ja, was vannacht leeggelopen in zijn slaap. Ik weet niet wat ik daar nou mee moet. Het is echt TE goor, en niet meer te repareren. Maar verder is hij nog prima, en ik vind hem zooo liev.

Maar goed, dat ik dus ook een ranzig verhaal heb en er dus ook best nog bijhoor enzo.
quote:bengewoonpetra schreef op 28 oktober 2009 @ 09:42:

Floor hoe is je dochter?

heb je gebeld?Nee, ik kijk het nog ff aan. Ik wil niet hysterisch doen.
Gefferdemme Sprank! Wat doet die kat eigenlijk op bed?
Heb gegooled. Maar er zijn zoveel oorzaken te noemen.

Hij kan zelfs dood gaan als ik het moet geloven.

Hij ligt nu te slapen.

Ga nu even met m wandelen, en daarna toch maar naar moeders als ik denk dat het kan.

Straks ff wormen dinges halen.

Laters!
quote:sprankelend schreef op 28 oktober 2009 @ 09:45:

Mijn kat had trouwens op mijn bed geplast. Nou ja, was vannacht leeggelopen in zijn slaap. Ik weet niet wat ik daar nou mee moet. Het is echt TE goor, en niet meer te repareren. Maar verder is hij nog prima, en ik vind hem zooo liev.

Maar goed, dat ik dus ook een ranzig verhaal heb en er dus ook best nog bijhoor enzo.

Ohh... das sneu voor kat.

Voor jou ook wel eigenlijk...
Wie zijn er ook al weer aan het solliciteren?

Er is een functie voor Lakei bij Beatrix!

Omschrijving

Bij de Dienst van het Koninklijk Huis is de volgende functie vacant:

LAKEI

(36 uur p.w.)

Functie-inhoud:

- Het serveren van dranken en maaltijden bij ontvangsten, recepties, lunches en diners:

- Het verrichten van werkzaamheden ten behoeve van logeergasten:

- Het verrichten van bodediensten:

- Het verrichten van overige werkzaamheden, waaronder het verlenen van ondersteunende diensten ten behoeve van het departement Hofmaarschalk.

Functie-eisen:

- MBO werk- en denkniveau. Bij voorkeur Middelbare Hotelschool aangevuld met gerichte opleiding(en):

- Kennis van de Engelse taal:

- Kennis van de verzorging van zilver en serviesgoed:

- Kennis van protocollaire omgangsvormen en kennis van en vaardigheid in het serveren van, qua aantal deelnemers sterk uiteenlopende, maaltijden:

- Vaardigheid in het zich bescheiden en dienstbaar opstellen en in het correct optreden en kleden:

- Vaardigheid in het zowel zelfstandig werken als in teamverband:

- Flexibel inzetbaar (qua werk- en verloftijden):

- In bezit van rijbewijs B.

Een veiligheidsonderzoek maakt deel uit van de selectieprocedure.

Standplaats:

- 's-Gravenhage.

Geboden:

- Afhankelijk van leeftijd en ervaring geldt voor deze functie bij een dienstverband van 36 uur p.w. een salaris van maximaal ¤ 2.338,64 bruto per maand, excl. 8% vakantietoelage en een eindejaarsuitkering:

- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Aantal uur 36 - 40 uur

Standplaats 'S-GRAVENHAGE

Provincie Zuid-Holland

Functie Categorie Overige

Opleidingsniveau MBO

Contactgegevens

Belangstellenden voor deze functie wordt verzocht vóór 1 november 2009 schriftelijk te solliciteren bij de afdeling Personeelszaken, Postbus 30412, 2500 GK 's-Gravenhage of per email naar; personeelszaken@dkh.nl.

Voor meer informatie over de functie kunt u zich wenden tot Mevrouw Y.B. Weijermars van de Dienst van het Koninklijk Huis, tel. 070-3624701.

personeelszaken@dkh.nl
Hij gaat echt niet zomaar dood hoor, als je alles wat je via google aan info krijgt ook daadwerkelijk moet geloven, dan heb je een dagtaak.

Een normaal gezonde hond kan ook gewoon een griepje hebben. No worry's, gewoon ff bij de dierenwinkel vragen als je toch wormenkuur gaat halen.

Bij ons weten ze heel veel, heb daar al vaker goede tips gekregen en zo een bezoekje aan Dierenarts uitgespaard!
Nee joh Appel, niet zo snel grote zorgen maken. Honden zijn best taai.

Die van mij was 12 weken oud en had kennelkuch, en dat met een platte snoet....:(

Het was kantje boord en dierenarts bereidde mij eral op voor dat Perma-hondje het niet zou halen....

en wat denk je?

Hij werd weer helemaal beter!
Jahaa, Floor die hoorde ik gister op de radio, Coen Swijnenberg ging bellen!

Hilarisch, toen hij zichbekendmaakte hoorde je knarsiepprrt, en vervolgens werd hij dringend doch vriendelijk doorverwezen naar de persvoorlichting.

Heb me rot gelachen!
Die kat stalkt me Floor. En hij weet waar mijn bed slaapt.

Lakei, wat een shitbaan lijkt me dat.
eh, volgens mij krijgen honden/katten geen griep....

Leuke k vakature Floor!

Helaas, ik heb een strafblad, en ben daarom vast niet welkom in huize Oranje:(
Sprank als je vanaf nu beloofd niet meer met kat op bed te slapen, en niet steeds je af te vragen of je er wel bijhoort.

Dan hoor je erbij!

Oké?!

*Dat geneuzel, alsof ik geen bevestiging wil, je bent hier meubilair mens, nie zo miepen*

Koffie Sprank?
quote:permanentia schreef op 28 oktober 2009 @ 09:53:

eh, volgens mij krijgen honden/katten geen griep....

Leuke k vakature Floor!

Helaas, ik heb een strafblad, en ben daarom vast niet welkom in huize Oranje:(Écht?
Ik heb geen strafblad (nog niet) maar weet om een of andere reden heel erg zeker dat ik niet welkom ben op Paleis Noordeinde!

Moeite met ondergeschiktheid enzo..........

Lussiknie Peet, ik zet ff thee.

En die kat op mijn bed, ach ja, zolang het er nog geen 27 zijn en mijn bed niet op een woonboot staat heb ik het nog aardig op de rit .
Wie of Wat ie een hofmaarschalk eigenlijk?
quote:bengewoonpetra schreef op 28 oktober 2009 @ 09:55:

[...]

Écht?

Denk het wel, ik heb ooit iets met een "slechte invloed-vriendin aldus ouders ' wat gepikt bij de V&D, en toen zijn we gepakt. De agent zei dat ik nooit meer bij de politie kon solliciteren i.v.m. strafblad!

Diezelfde agent zei toen ook nog dat die pet me wel heel leuk zou hebben gestaan, nou ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven