3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
woensdag 29 september 2010 om 21:41
Ja is lastig he Moos... ik heb het jaren geleden met PuberT gehad, die kwam thuis (was toen een jaar of 9) en zei dat ie pijn in zn elleboog had, was tegen een muur aangevallen.
Hij huilde niet maar hield wel zn arm verdacht stil. Later bleek dat ie een gebroken elleboog had. Ik moet het nog steeds aanhoren dat ik toen zei: vanavond lekker vroeg naar bed dan is het morgen weer over!
Hij huilde niet maar hield wel zn arm verdacht stil. Later bleek dat ie een gebroken elleboog had. Ik moet het nog steeds aanhoren dat ik toen zei: vanavond lekker vroeg naar bed dan is het morgen weer over!
woensdag 29 september 2010 om 21:45
quote:friezinnetje schreef op 29 september 2010 @ 21:44:
Het camverslag kunnen jullie zien op: 06-Friezinnetje
en ja Bi, dat ga ik installeren met een cam dus. Die badkamer moet ook weer eens terugverdiend worden!Goh... lig jij nog zo goed in de markt dan? Bij mij moet er alleen maar geld bij om 'ze' te laten kijken
Het camverslag kunnen jullie zien op: 06-Friezinnetje
en ja Bi, dat ga ik installeren met een cam dus. Die badkamer moet ook weer eens terugverdiend worden!Goh... lig jij nog zo goed in de markt dan? Bij mij moet er alleen maar geld bij om 'ze' te laten kijken