3000+ Het magische getal 30

03-02-2010 19:47 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Hee ibi!
Ik zet te denken om mijn motto te veranderen in: op elk moment van de dag kun je opnieuw beginnen.

Wat vinden jullie ervan?
Gewoon ff heel snel analyseren, diagnostiseren, behandelen.... klaar!!!
quote:Jackyr schreef op 03 februari 2010 @ 20:20:

[...]

Appel had toch de 3000e?Ow geen idee, daarom vraag ik het
@Bi euh wil je het echt horen lieverd?
tap tap tap... ik wacht....
@jackyr, prachtig slotje!
Piba en Bianca.. ja leuk he.. nee ik had hem niet zelf gemaakt maar vond hem op internet en vond hem zo leuk
quote:gewoonpetra schreef op 03 februari 2010 @ 20:27:

@Bi euh wil je het echt horen lieverd?Ja heeeeeeeeeel graag, en direct een enorme trap onder mn hol er achteraan pleassseee
Ha die appel

Hebben jullie de mac flurry stroopwafel van de mac al gegeten? Die is zo enorm lekker!
@Bi weet je het zeker?

Dat heet rouwen meisje!
Ik wilde jullie niet van slag maken, maar moest het even van me afschrijven. Ik kan er nog niet eens om janken, het is te onwerkelijk.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Die trap moet floor doen..

Alleen jij weet waarom je je klote voelt Bi. Dat kunnen wij toch niet voor je bepalen?
Bianc, dat wil ik zelfs in 1 post proberen.

Omdat je even moet verwerken wat er allemaal gebeurd is. Even pas op de plaats moet maken en hergroepering in nieuwe omstandigheden. Dat kost energie terwijl je het niet ziet.

De uitdagingen op je pad, daar kom je wel uit.

Egypt here they come

*en wil best eens als boekhouder koffie komen drinken en kijken of ik je ergens mee van dienst kan zijn met de cijfertjes*
Heb ik dat?!
Wat een naar bericht Bloem...en zo jong...
quote:minny schreef op 03 februari 2010 @ 20:27:

[...]

Ow geen idee, daarom vraag ik het Ow okeee.. nou Appel had de 3000e met joeeeeeeeeeeeeehoeeeeeee en zo 10 keer achter elkaar of zoww
Bloem , even terug gelezen

das heftig meis. dat grijpt toch aan.
Heb ik dat?!
quote:gewoonpetra schreef op 03 februari 2010 @ 20:28:

@Bi weet je het zeker?

Dat heet rouwen meisje!

Daar heb ik geen tijd voor, geen zin in en zie ik het nut niet van in! Dat doe ik wel tussendoor, zo heel af en toe!

En dan nog... verdrietig zijn om rouw kan ik begrijpen. Maar ik ben niet verdrietig, voel me down en er komt geen klote uit mn handen.

Maar ga door please..
Bianca, ik denk dat petra gelijk heeft en dat is inderdaad kut
Vind ik heel lief Sgaap.. ik heb de cijfertjes boekhoudkundig wel onder controle... ze moeten alleen een tikke omhoog

Appel... je hebt gelijk, ik weet het, maar ik ben hier te ongeduldig voor. Ik baal van mezelf als ik zo ongemotiveerd ben, ik word er moe van en lui en.. en.. en..
quote:Bianca40 schreef op 03 februari 2010 @ 20:25:

Oke... en als jullie me nu even in 5 postings kunnen vertellen waarom ik me kut voel en hoe ik daar weer uit kom... dan kunnen we weer over tot de orde van de dag!!!! Omdat je moeder is overleden, omdat je zus je niet bepaald tot steun is, omdat je heel veel hebt moeten regelen, omdat het regelen nu voorbij is en je geen afleiding meer hebt, omdat Mr Bianco vervelend doet en omdat je gewoon even heel erg moet verwerken, ook al probeer je er onderuit te komen.

Dus ga verwerken!

Oke?
@Bloempje wat een naar bericht. Hoop dat jullie op school niet te lang wachten, want het lijkt me moeilijk om nu je gezicht strak te houden en straks, als jij aan het idee gewend bent, de kinderen het nieuws te moeten vertellen. Gelijktijdig vertellen maakt het 'rouwen' ook meer iets van samen. (Ervaring met een suicide van een student en een ernstige ziekte + overlijden van een collega docent)

@Bi Ik ga je niet trappen, pas over een uurtje ofzo, even stil staan, dan weer verder gaan.

@alle anderen
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:Bloempje13 schreef op 03 februari 2010 @ 20:28:

Ik wilde jullie niet van slag maken, maar moest het even van me afschrijven. Ik kan er nog niet eens om janken, het is te onwerkelijk.Het is ook niet te bevatten... gewoon in een paar seconden... weg!! Daar kun je met je gezond verstand niet bij!! En het moest ook niet mogen !
En je hebt zo'n heftige en intense tijd meegemaakt, dat vreet energie.

Egyptische zon helpt wel, trouwens. Gisteren heerlijk een uurtje buiten gezeten en voelde me stukken beter. Dat wens ik jou ook!!!!
quote:Jackyr schreef op 03 februari 2010 @ 20:29:

[...]

Ow okeee.. nou Appel had de 3000e met joeeeeeeeeeeeeehoeeeeeee en zo 10 keer achter elkaar of zoww Doet ze goed!

Was wel ironisch geweest als ze door als Joooooeeeeheeees nou net posting 3001 had gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven