3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen lekker niks doen! en als ik zin heb misschien nog wat huishouden maar ik heb geen verplichtingen, heerlijk!
Zaaalig Pop... ik ga morgen lekker werken, geen verplichtingen in het huishouden
anoniem_64c8d7a3e6e27 wijzigde dit bericht op 18-10-2010 22:50
Reden: Moos = Pop :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:49:

Goed voornemen Moos... en proost!



Ik zit Hart van Nederland te kijken, maar daar word je ook niet vrolijk van zeg!Echt gruwelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 22:47:

verliefT Mormel
a docter a day keeps the apple away
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 22:50:

[...]





Echt gruwelijkAbsurd he... wat lopen er toch een stel idioten los rond!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef alleen vrijdagavond maar te werken, en volgende week heb ik vakantie!
Waarom rijdt een vrachtwagen door een bocht rechtdoor?



Bij een bocht moet je de bocht om.... toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen ook "vrij". Ik ga misschien een vest afmaken op de naaimachine van een vriendin.

Ben uitgenodigt voor de diploma uitreiking van een vriend van mij, wil mijn kamer opruimen en eventueel wat schilderen.



S avonds ga ik waarschijnlijk zwemmen!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:51:

Waarom rijdt een vrachtwagen door een bocht rechtdoor?



Bij een bocht moet je de bocht om.... toch?



daarom heet het toch een bocht.

Is het bij HVN?
a docter a day keeps the apple away
Drukke dag Marmul... maar Flieft zijn geeft energie he



Heb je die opdracht al af?
quote:marmul schreef op 18 oktober 2010 @ 22:52:

[...]





daarom heet het toch een bocht.

Is het bij HVN?Yep
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:51:

[...]



Absurd he... wat lopen er toch een stel idioten los rond!Ben er misselijk van, hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen? ik kan me niet voorstellen dat je iemand zo toe kan takelen
Ohh wat een schat van een hond!



*ik wil ook-ik wil ook - ik wil ook - ik wil ook*!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Man heeft alweer gezapt Bi dus ik zie het niet
Ik kan het me gelukkig ook niet voorstellen Pop.... wees blij, want dat wil alleen maar zeggen dat wij niet zo'n zieke geest hebben.





Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik na ons laatste 'avontuur' een stuk agressiever ben geworden. Dit staat totaal los van dat bij HvN natuurlijk. Dus waarom zeg ik het eigenlijk?
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 22:54:

Man heeft alweer gezapt Bi dus ik zie het nietIs nu een schat van een tijgertje!
Hij gaat geopereerd worden aan zn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Bi als je een hond hebt moet je nu nog naar buiten. Heb je daar zin in?
Oh het is een Zij
quote:mocy schreef op 18 oktober 2010 @ 22:56:

Bi als je een hond hebt moet je nu nog naar buiten. Heb je daar zin in?Vandaag wel maar vraag het me morgen en overmorgen nog eens... en op alle andere onverwachte momenten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:56:

[...]

Vandaag wel maar vraag het me morgen en overmorgen nog eens... en op alle andere onverwachte momenten!
Alle reacties Link kopieren
en ik heb alles gemist...



nee hij is niet af, en flieft zijn geeft wel energie, maar geen energie voor studiedingen

ik stuiter liever door t huis en de stad
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Of je neemt zo'n schattig kleintje en laat hem in tuin of balkon uit.
Alle reacties Link kopieren
Bi: poppeman laat me niet 's avonds laat over straat gaan in mijn eentje dus hij laat altijd de hond uit
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 18 oktober 2010 @ 22:58:

en flieft zijn geeft wel energie, maar geen energie voor studiedingen

ik stuiter liever door t huis en de stad Oeiiii dat zei ik van de week nog tegen jongste (die natuurlijk ontkende). Die is tot over zijn oren en ik ben bang voor zijn studie. Als ze niet bij elkaar zijn zitten ze constant te pingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven