3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 18 oktober 2010 @ 22:58:

en ik heb alles gemist...



nee hij is niet af, en flieft zijn geeft wel energie, maar geen energie voor studiedingen

ik stuiter liever door t huis en de stad



*propt een stofdoek in de handen van verliefT Mormel*



Maak je maar eens nuttig dan
Ik zou het fijn vinden om een hond te hebben om s avonds lekker samen nog even naar buiten te gaan (met Bianco erbij.. en oh ja... ook de hond )



Mijn ervaring is dat het ontspannend is en dat je automatisch gaat lopen kwekken tijdens het lopen.
Marmul... ik heb nog wel een strijk staan voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Niet met een chagerijnige man op 2 meter afstand achter je aan sjokkend Bi!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 23:02:

Marmul... ik heb nog wel een strijk staan voor je!!Das niet zo verstandig hoor, springen met een heet strijkijzer
Alle reacties Link kopieren
Bi dat is een goede reden ja.

Ik had vroeger vaak logeerhonden en vond dat laatste wandelingetje heerlijk. Nog ff de dag overdenken, lekker buiten en dan heerlijk slapen.
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 23:03:

Niet met een chagerijnige man op 2 meter afstand achter je aan sjokkend Bi!

Oh jawel.. dan ga ik gewoon huppelen en dan huppelt ie vanzelf mee



Of er er verschijnt in elk geval een "jij-bent-gek-glimlach" op zn hoofd
Alle reacties Link kopieren
Owjee, mijn bijdragen worden steeds flauwer, ga zo maar naar bed
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 23:03:

Niet met een chagerijnige man op 2 meter afstand achter je aan sjokkend Bi!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 18 oktober 2010 @ 23:04:

[...]



Dat doet hij echt! als ik met hem ga winkelen of wandelen loopt hij altijd achter me, heul irritant
Alle reacties Link kopieren


jullie maken mij aan het lachen
a docter a day keeps the apple away
Conversatie in Huize Bianca:



Pubert komt beneden met een doos Celebrations...



ik: ga je nou weer lopen vreten?

hij: ja ik heb trek (het woord: honger is hier verboden)

ik: hoe kan dat nou, je hebt je volgepropt met bloemkool

hij: ja ik heb gewoon veel verteerd

ik: waarmee? Met je muisarm?

hij: Ik heb gewoon een snel verteringssysteem



En nu is hij een stuk vis aan het pakken wat nog over was van vanavond.
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 23:06:

[...]

Dat doet hij echt! als ik met hem ga winkelen of wandelen loopt hij altijd achter me, heul irritantMet een hoofddoek op ?
Alle reacties Link kopieren
Meisjes, ik ga slapen!



Oftewel: man gaat naar bed en ik sjok op 2 meter afstand achter hem aan
Alle reacties Link kopieren
ik ga slapen! slaap lekker alvast!
quote:poppedotje schreef op 18 oktober 2010 @ 23:06:

[...]





Dat doet hij echt! als ik met hem ga winkelen of wandelen loopt hij altijd achter me, heul irritantDat doet Bianco ook... ik vraag dan weleens of hij een Burka aan wil
Alle reacties Link kopieren
mijn toekomstige man mat niet sjagarijnig achter mij aan sjokken, hij moet mee huppelen over straat
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 18 oktober 2010 @ 23:07:

[...]





Met een hoofddoek op ?
quote:mocy schreef op 18 oktober 2010 @ 23:07:

[...]





Met een hoofddoek op ?

Twee zielen....





Truste lieve Pop

Truste stoere Appel
Alle reacties Link kopieren
Verteringssysteem heerlijk



Maar oooh wat kunnen die gasten toch veel eten! Ik merk het echt nu jongste uit huis is.
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker appel en pop
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
haha ik ga samen met Appel slapen!
quote:marmul schreef op 18 oktober 2010 @ 23:07:

mijn toekomstige man mat niet sjagarijnig achter mij aan sjokken, hij moet mee huppelen over straat Ga asjeblieft naar je nest jij... je bent veuls te druk
Celebrations en Vis... das niet echt een culinaire combinatie toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 18 oktober 2010 @ 23:07:

mijn toekomstige man mat niet sjagarijnig achter mij aan sjokken, hij moet mee huppelen over straat Nee joh tis toch geen mietje. Gewoon stoer en trots hand in hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven