3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 22:15:

[...]



Da's heel normaal hoor bij een verjaardag!

[afbeelding]Sja, als je niet goed kijkt, zie je ook niets, hè
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 22:14:

[...]





Char!!! Hoe kom jij nou hier joh ik heb je gister finaal leegezopen!Chars wegen zijn ondoorgrondelijk lieve BAM.
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 22:16:

[...]





Die komt vast niet, die had een officieel afscheidstopic.En dan is terug komen toch min of meer niet aan de hand toch?
quote:ZieligePiet schreef op 13 oktober 2010 @ 22:16:

[...]





Sja, als je niet goed kijkt, zie je ook niets, hè

Had je wel een kadootje?

Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 22:16:

[...]





Valt mij eerlijk gezegd ook een beetje tegen!



Wel he?



Heb je ze wel uitgenodigd?

Ik bedoel, jij had intensief mailcontact met ze toch?

Hoeveel waarschuwingsmailtjes en bannen waren het ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 22:17:

[...]



Chars wegen zijn ondoorgrondelijk lieve BAM.



Ik merk het.

Nou moet zeggen dat je lekkerder was dan die rooie die ik nu heb.
Alle reacties Link kopieren
Welterusten allemaal.. vieren jullie nog gewoon ff door?



Ik heb wat teruggelezen



en en
Truste lieve Jack



Morgenavond collecties he
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 22:18:

[...]





Wel he?



Heb je ze wel uitgenodigd?

Ik bedoel, jij had intensief mailcontact met ze toch?

Hoeveel waarschuwingsmailtjes en bannen waren het ook alweer?



Ik ben gestopt met tellen, maar best heul veul eigenlijk. Gelukkig vliegt de tijd tegenwoordig. Een week lijkt wel 48 uur tegenwoordig.

Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Jacky!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 22:17:

[...]



En dan is terug komen toch min of meer niet aan de hand toch?



Nee.

Een sgaap een sgaap, een woord een woord.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 22:19:

[...]





Ik merk het.

Nou moet zeggen dat je lekkerder was dan die rooie die ik nu heb.Ik weet dat ik de lekkerste ben
Alle reacties Link kopieren
Yep lieve Bi.. dan ben ik weer wat meer bij de les.. ben zo moe.. pfffff..



Lekker koese Friezje :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 22:21:

[...]





Ik ben gestopt met tellen, maar best heul veul eigenlijk. Gelukkig vliegt de tijd tegenwoordig. Een week lijkt wel 48 uur tegenwoordig.





Ja rekenen is niet hun sterkste kant zegmaar.

Daarom rekenen we ook nergens meer op.
Alle reacties Link kopieren
Ladies, gefeliciteerd!
quote:Gerdaa schreef op 13 oktober 2010 @ 22:23:

Ladies, gefeliciteerd! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 13 oktober 2010 @ 22:10:

ja pop!ow, anders konden we even msn en
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook te bedde.



Oant moarn en lekker koese!
Truste Friezzzje



Ik wil ook naar bed maar stiefzoon en PuberT zitten nog grappig te wezen
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 22:21:

[...]





Ik ben gestopt met tellen, maar best heul veul eigenlijk. Gelukkig vliegt de tijd tegenwoordig. Een week lijkt wel 48 uur tegenwoordig.

Een week? Volgens mij gaan er met gemak twee weken in 48 uur.
Alle reacties Link kopieren
als mijnwerker 23 boven is, dan ga ik de tv en laptop uitdoen en slapen.
Alle reacties Link kopieren
Appel, als jij er behoefte aan hebt kun je je lappie wel aanslingeren!
23 al Spuuk??

Nog 10 te gaan dan toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan echt niet multitasken
quote:spuka schreef op 13 oktober 2010 @ 22:25:

[...]





Een week? Volgens mij gaan er met gemak twee weken in 48 uur.

Rekenen is nooit mijn sterkste punt geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven