3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
donderdag 14 oktober 2010 om 21:55
Het kan Bi, het kan. BH nog aan, wel bril op.
2 lege blikjes cola light naast me, een salon- en eettafel vol met troep. Een man met een afstandbediening in zijn hand gelijmd en verder is het redelijk opgeruimd.
Ik zal de koffie nog even aan zetten voor je......
Enne, vanuit je stamkroeg, rechtdoor. Brug over, richting andere sportschool, daar ergens rechtsaf, langs de doe-het-zelf en dan 200 meter verder en je staat voor mijn huis......
*gaat heel snel alle lichten uit doen, naambordje van de deur afhalen en ramen dichtplakken*
2 lege blikjes cola light naast me, een salon- en eettafel vol met troep. Een man met een afstandbediening in zijn hand gelijmd en verder is het redelijk opgeruimd.
Ik zal de koffie nog even aan zetten voor je......
Enne, vanuit je stamkroeg, rechtdoor. Brug over, richting andere sportschool, daar ergens rechtsaf, langs de doe-het-zelf en dan 200 meter verder en je staat voor mijn huis......
*gaat heel snel alle lichten uit doen, naambordje van de deur afhalen en ramen dichtplakken*
donderdag 14 oktober 2010 om 21:57
Maar het is echt heel vervelend want ik zit mezelf hiermee ontzettend in de weg. Geeft stress terwijl ik dat helemaal niet wil en het gewoon gezellig en leuk wil hebben. Tja dat is dan weer lekker handig als iemand heel neurotisch probeert gezellig te zijn.....
En dan valt het achteraf allemaal reuze mee en dan vraag ik me NOG af of men het wel gezellig vond of dat ze me stom vonden of de hapjes en drankjes wel lekker vonden of dat ze juist te weinig hebben gehad.
*slaakt diepe zucht*
En dan valt het achteraf allemaal reuze mee en dan vraag ik me NOG af of men het wel gezellig vond of dat ze me stom vonden of de hapjes en drankjes wel lekker vonden of dat ze juist te weinig hebben gehad.
*slaakt diepe zucht*
donderdag 14 oktober 2010 om 22:00
donderdag 14 oktober 2010 om 22:01
donderdag 14 oktober 2010 om 22:06
En Bi, je hebt ook helemaal gelijk, ik weet het ook allemaal maar mijn hoofd kan die link niet meer leggen als het moet.
Dan komt alleen die onzekerheid naar boven en het feit dat ik vroeger nooit leuk werd gevonden (wat natuurlijk weer komt omdat ik nooit iemand mocht meenemen naar huis of omdat ik neurotisch was voor vieze of gescheurde kleren en dus niets durfde wat enger was dan lopen.... omdat ik anders op mijn lazer kreeg als ik met vieze of kapotte kleding thuis kwam). Nou ja, vul de rest zelf maar in.
Dan komt alleen die onzekerheid naar boven en het feit dat ik vroeger nooit leuk werd gevonden (wat natuurlijk weer komt omdat ik nooit iemand mocht meenemen naar huis of omdat ik neurotisch was voor vieze of gescheurde kleren en dus niets durfde wat enger was dan lopen.... omdat ik anders op mijn lazer kreeg als ik met vieze of kapotte kleding thuis kwam). Nou ja, vul de rest zelf maar in.
donderdag 14 oktober 2010 om 22:10
Gravinnetje.. het is heel logisch dat je die nasleep hebt.
Maar als wij - de maisjes van 3000 - je nou vertellen dat jij er zeker ook mag zijn dan moet je ons gewoon geloven!!!
Iedereen heeft een eigen plekkie op de aardkloot gekregen, van Onze Lieve Heer, van Allah, van Boeddha, van Moeder Natuur of van Weet-ik-veel-wie. Jij hebt zo'n zelfde plekkie gekregen als IEDEREEN! Dat dat plekkie jou vroeger ontnomen is wil niet zeggen dat je het niet hebt gekregen. Pak het terug en koester het
Maar als wij - de maisjes van 3000 - je nou vertellen dat jij er zeker ook mag zijn dan moet je ons gewoon geloven!!!
Iedereen heeft een eigen plekkie op de aardkloot gekregen, van Onze Lieve Heer, van Allah, van Boeddha, van Moeder Natuur of van Weet-ik-veel-wie. Jij hebt zo'n zelfde plekkie gekregen als IEDEREEN! Dat dat plekkie jou vroeger ontnomen is wil niet zeggen dat je het niet hebt gekregen. Pak het terug en koester het
donderdag 14 oktober 2010 om 22:13
Ja lekker ding, maar jullie kennen mij niet eens. Dusssssss.
En dat plekje heb ik gepakt en koester het ook alleen ik durf het niet zo te uiten naar anderen toe. Dat is het een beetje, in mijn hoofd is het allemaal zo alleen met het uiten gaat het was mis.
Ik heb trouwens een nestkastje van mijn collega gehad voor mijn verjaardag en die heb ik nu eindelijk opgehangen. En raad eens, een koolmeesje heeft hem al gekraakt en ik hoop nu dat we in het voorjaar dus een nestje in het kastje hebben en babymeesjes. Ik zag hem vanmiddag weer het kastje in vliegen.
En dat plekje heb ik gepakt en koester het ook alleen ik durf het niet zo te uiten naar anderen toe. Dat is het een beetje, in mijn hoofd is het allemaal zo alleen met het uiten gaat het was mis.
Ik heb trouwens een nestkastje van mijn collega gehad voor mijn verjaardag en die heb ik nu eindelijk opgehangen. En raad eens, een koolmeesje heeft hem al gekraakt en ik hoop nu dat we in het voorjaar dus een nestje in het kastje hebben en babymeesjes. Ik zag hem vanmiddag weer het kastje in vliegen.