3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
zondag 17 oktober 2010 om 00:26
zondag 17 oktober 2010 om 00:30
zondag 17 oktober 2010 om 00:31
Hij doet raar Moos... heeft commentaar op alles wat ik zeg, geeft kortaf reacties en kijkt dan heel geirriteerd. Maar er is niks zegt ie!
En ik heb zo geen zin om er weer over te gaan praten, ik ben nu in de modus: we zien wel waar het schip strandt. En het interesseert me op dit moment nog geen fuck ook.
En ik heb zo geen zin om er weer over te gaan praten, ik ben nu in de modus: we zien wel waar het schip strandt. En het interesseert me op dit moment nog geen fuck ook.
zondag 17 oktober 2010 om 00:35
Ja die was grappig Moos
En... ik ratel nog even door heur... ik merk gewoon dat ik niks nodig heb om me kut te voelen. Dat heb ik hem ook gezegd en waar hij me het hardst mee raakt is stilzwijgen en alleen over koetjes en kalfjes praten terwijl hij ook weet dat ik me ff kut voel.
Kortom: Ik trek de 'teleurgesteld-kaart'!!
En... ik ratel nog even door heur... ik merk gewoon dat ik niks nodig heb om me kut te voelen. Dat heb ik hem ook gezegd en waar hij me het hardst mee raakt is stilzwijgen en alleen over koetjes en kalfjes praten terwijl hij ook weet dat ik me ff kut voel.
Kortom: Ik trek de 'teleurgesteld-kaart'!!
zondag 17 oktober 2010 om 00:37
quote:mocy schreef op 17 oktober 2010 @ 00:35:
Maar hij heeft het moeilijk momenteel Bi, zijn gezondheid, geen tanden. Zal zijn lontje daardoor niet korter zijn?
Dan kan hij dat zeggen, dan moet ie niet net doen alsof ik irritant of over-aanwezig ben.
Wat ik eigenlijk het ergste vind is dit:
Ik: Schat, ik voel me echt kut de laatste week. Wil je er een beetje rekening mee houden dat je niet moet snauwen tegen me want het hakt er gewoon teveel in.
Hij: Ah joh.. dat valt wel mee
Ik: Nee dat valt niet mee, want ik voel me gewoon echt kut
HIj: Welnee joh, er is toch niks?
Maar hij heeft het moeilijk momenteel Bi, zijn gezondheid, geen tanden. Zal zijn lontje daardoor niet korter zijn?
Dan kan hij dat zeggen, dan moet ie niet net doen alsof ik irritant of over-aanwezig ben.
Wat ik eigenlijk het ergste vind is dit:
Ik: Schat, ik voel me echt kut de laatste week. Wil je er een beetje rekening mee houden dat je niet moet snauwen tegen me want het hakt er gewoon teveel in.
Hij: Ah joh.. dat valt wel mee
Ik: Nee dat valt niet mee, want ik voel me gewoon echt kut
HIj: Welnee joh, er is toch niks?