3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

quote:josje37 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:05:

Bi, ben je vandaag met Bianco bij de huisarts geweest?

Ik ben niet meegegaan want 'ik mocht me niet met zijn gezondheid bemoeien' en daar was ik nog kribbig van.

Maar hij is wel geweest en hij moet nu 3 weken zijn nieuwe puf consequent gebruiken en serieus proberen te stoppen met roken. Daarna wordt er opnieuw zo'n longtest gedaan en aan de hand van die uitslag gaan ze verder kijken wat er gaat gebeuren.
Nahja Choco... ze kunnen jullie toch niet met een lekkende douche laten zitten?
Alle reacties Link kopieren
Grrr. mannen eigenwijs
Josje! voel je je al wat beter?

Bi, nog even een dikke vette voor je, gewoon, omdat dat lekker is
Pop.. wat gaaf om te lezen dat het zo goed gaat met Ukkepop!!

En je was inderdaad jong toen je mams werd, maar ik denk dat het nu wel heel leuk voor de poppetjes is dat ze zo'n jonge mama hebben. Of ben jij er zo-eentje waarover de kinderen zeggen: Mam, doe nou s normaal !!
Heey Pop, ik voel me wel wat beter. Maar nog niet optimaal (vandaar dat ik ook even het weekend niet hier geweest ben). Morgen de laatste antibiotica en dan even afwachten, maar ik ben bang dat ik woensdag weer richting de huisarts mag, volgens mij zit er nog wat.
En thanxxx voor de knuffel weer Pop.

Josje... mannen zijn inderdaad eigenwijs. Ik ben overigens heel benieuwd of hij nu serieus gaat stoppen met roken, in plaats van minderen en het steeds weer meer laten worden tot ie weer op zn ouwe niveau zit.

Maar ik bemoei me er niet mee maar ik ga ook de rolstoel met zuurstoffles niet duwen!
Ik heb trouwens wel alles bij/meegelezen hoor
Jeetje Jos, het duurt wel lang he! Wat klote!
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:14:

En thanxxx voor de knuffel weer Pop.

Josje... mannen zijn inderdaad eigenwijs. Ik ben overigens heel benieuwd of hij nu serieus gaat stoppen met roken, in plaats van minderen en het steeds weer meer laten worden tot ie weer op zn ouwe niveau zit.

Maar ik bemoei me er niet mee maar ik ga ook de rolstoel met zuurstoffles niet duwen!Nou daar maak je wel een geintje over, maar dat kan wel gebeuren
quote:josje37 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:14:

Ik heb trouwens wel alles bij/meegelezen hoor Lekker toch! Doe ik ook weleens hoor, soms heb je gewoon de puf of de zin niet om te reageren... en zo blijf je toch een beetje bij
Ja duurt ook lang Bi, maar het is ook geen voor mij 'normale' bronchitis. Heb vandaag gelukkig wel weer de hele dag (nou ja 6,5 uur) gewerkt
quote:josje37 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:14:

[...]

Nou daar maak je wel een geintje over, maar dat kan wel gebeuren Dat weet ik, en ik streep het wel door maar ik meen het wel. Zoals ik al zei: In voor- en tegenspoed, maar niet in zelf-gecreeerde tegenspoel.
Gelukkig belde de helft van mijn patienten af omdat ze ziek waren, heb geloof ik maar zeven mensen behandeld
Begreep hoe lastig het/hij was Bi
En morgen ook weer gewoon werken Josje?
Hallo meisjes.

Hier ook even wat knuffels voor jullie:

Ik ben moe en heb het koud! Zo ik heb ook weer geklaagd.
Ja, Bi, morgen weer gewoon werken (wel 8 uur). Maar ik heb morgen wel een stagair die wat patienten over kan nemen
Bianca40, 5 minuten geleden

Nahja Choco... ze kunnen jullie toch niet met een lekkende douche laten zitten?

Doen ze ook niet. Ik weet al wat ze gaan zeggen en doen. Ze gaan hierboven renoveren 'want er is geen andere oplossing. Helaas is er een wachtlijst van een aantal maanden maar we maken er een spoedje van hoor..'

Ik wil hier weg, ik wil hier weeee-heeeeg!
* geeft een dekentje en sjaal aan Gravinnetje *
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:12:

Pop.. wat gaaf om te lezen dat het zo goed gaat met Ukkepop!!

En je was inderdaad jong toen je mams werd, maar ik denk dat het nu wel heel leuk voor de poppetjes is dat ze zo'n jonge mama hebben. Of ben jij er zo-eentje waarover de kinderen zeggen: Mam, doe nou s normaal !! Ghe, ik ben een "oude" mama maar val wel onder de categorie "doe effe normaal mam". Mama is namelijk gek. Dat wisten jullie al maar minigravin komt er zo langzamerhand ook achter. En nu vind ze het nog leuk maar nu is ze nog maar klein..........
quote:josje37 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:20:

* geeft een dekentje en sjaal aan Gravinnetje *Dank u.
Chooc, waar wil je heen dan? Is er uitzicht op wat anders?
Vin... houden zo! Gekke mama's zijn leuk! Bij een oud-collegaatje van me kwamen de kinderen uit de buurt zelfs aanbellen om te vragen of haar moeder buiten kwam spelen

Josje... dan kun je morgen in elk geval nog even een beetje rustig aan doen!

Choco.. krijgen jullie wel voorrang bij het vinden van een ander huis?
Ik wil gewoon groter. We wonen nu al bijna 3 jaar op 34m2. En dat maakt mijn beter worden proces er niet beter op want de muren komen op ons af waardoor we alleen nog maar bekvechten. Maar huren is hier geen optie en kopen ook niet omdat ik een uitkering heb en MM red het niet alleen..

Nu kunnen we een koopwoning huren voor 800 all in pm (ik zeg doen!) maar er moet geschilderd worden en MM wil niet investeren in iets dat niet van ons is Dus daar hebben we ook weer ruzie over. Echt, tis net een soap hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven