3000 plus deel 51
vrijdag 14 mei 2010 om 21:06
quote:stratego schreef op 14 mei 2010 @ 21:06:
Je hebt gelijk, ik moet gewoon ook weer eens vroeg naar bed gaan. De laatste tijd maak ik het abnormaal laat, en dat voor een vrouw van mijn leeftijd Weet er alles van.......... men ..... maar ja als je dan zo'n lieve man in de buurt heb... pffffffffffff
Je hebt gelijk, ik moet gewoon ook weer eens vroeg naar bed gaan. De laatste tijd maak ik het abnormaal laat, en dat voor een vrouw van mijn leeftijd Weet er alles van.......... men ..... maar ja als je dan zo'n lieve man in de buurt heb... pffffffffffff
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 14 mei 2010 om 21:08
Is Spa rood nou met of zonder de bubbeltjes.
Ik drink dus duidelijk geen tot weinig Spa.
Wie geeft me een schop om de hond uit te gaan laten en de fiets binnen te zetten?
Nog één sigaret,....
Elke keer weer die fiets naar beneden slepen in die enge kelder, .... maar buiten laten staan is geen optie want dan is het "weg' fiets.
Ik drink dus duidelijk geen tot weinig Spa.
Wie geeft me een schop om de hond uit te gaan laten en de fiets binnen te zetten?
Nog één sigaret,....
Elke keer weer die fiets naar beneden slepen in die enge kelder, .... maar buiten laten staan is geen optie want dan is het "weg' fiets.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 14 mei 2010 om 21:12
O, bij jullie is de lamp stuk?
Hoeveel trappen moet jij naar beneden met je fiets?
Ik dus twee...
Hoe doe jij dat trouwens met buitenspelen van Mini nu je "hoog"woont?
Mijn dochter kon pas buiten spelen hier toen ze zes was onder supervisie van een nieuwsgierige buurtvrouw beneden
Hoeveel trappen moet jij naar beneden met je fiets?
Ik dus twee...
Hoe doe jij dat trouwens met buitenspelen van Mini nu je "hoog"woont?
Mijn dochter kon pas buiten spelen hier toen ze zes was onder supervisie van een nieuwsgierige buurtvrouw beneden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.