3000 plus deel 51
vrijdag 14 mei 2010 om 15:28
En ik sluit me aan bij Minny, het gevoel van GVD Muts hoe heb je het weer kunnen verzinnen met handen in haar, niets menselijks is het sgaap vreemd hoor. Het mooie is dat het dan al in het verleden ligt.
Het verleden is niet meer te veranderen, de toekomst is in nevelen gehuld. Maar hier en nu kun je alleen maar het beste doen wat in je macht ligt.
Het verleden is niet meer te veranderen, de toekomst is in nevelen gehuld. Maar hier en nu kun je alleen maar het beste doen wat in je macht ligt.
Heb ik dat?!
vrijdag 14 mei 2010 om 15:45
Iertje, ik denk dat niemand jou zo goed op je kop kan geven als dat jij zelf kunt en doet, daar ga ik dus niet eens aan beginnen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik heel veel bewondering voor je heb, dat je toch die strijd weer aangaat. Ik weet hoe sterk een eetstoornis is en dan heb ik niet eens last van stemmen. Praat er over met je vriend, daar heeft hij recht op en stel je er op in dat ie ook zijn eigen emoties zal hebben. Dat zal geen afwijzing van jou zijn lieverd, hij houdt van je en hij zal ook zien, net als wij hier, dat het een heel groot gevecht is voor en dat je die niet altijd wint.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 14 mei 2010 om 15:51
vrijdag 14 mei 2010 om 15:52
Het verleden is inderdaad niet te veranderen, de toekomst is wel gedeeltelijk te bepalen. Ik geloof er niet zo in dat je de toekomst niet kan beinvloeden, want het hangt toch echt voor een groot deel van je eigen keuzes af. Elke actie is een gevolg van een keuze, hoe ondoordacht die ook gemaakt is soms. En ja, ik heb wel eens zo stom gedaan dat ik serieus niet meer wist hoe nu verder. Maar dan kun je alsnog de juiste keuze maken hoor.
Joh, ik heb wel eens met een plastic tasje op de stoep gestaan voor mijn ex zijn huis. Ik woonde daar met hem samen maar had me stom stom stom niet ingeschreven want ik stom stom stom vertrouwde hem. Geen idee waar heen te gaan en wat te doen, zwanger, dakloos, minderjarig, geen geld... Ik had gekozen voor mijn kind, geen abortus dus, en daarom stond ik op straat. Omdat ik mijzelf stom stom stom niet had ingedekt. En 6 maanden later was daar Midi...als gevolg van mijn keuze om de zwangerschap door te zetten. Nooit spijt van gehad, hoe zwaar het ook was. Ja spijt dat ik zo jong zwanger werd, dat wel. Maar niet van mijn keuze om haar te houden ipv toe te geven aan ex zijn chantage.
Jij kan ook een keuze maken, doorzetten of toegeven aan die stemmen. En nee je zal geen Midi hebben over enige tijd Maar wel jezelf weer terug. En dat is heel veel waard!
Keuzes zijn niet altijd makkelijk, maar wel iets waar jij controle over hebt. Ik zeg, kies voor jezelf en je gezondheid. Daarmee kies je ook voor je kinderen en je vriend uiteindelijk. Want die zijn toch echt wel heel blij met jou!
Joh, ik heb wel eens met een plastic tasje op de stoep gestaan voor mijn ex zijn huis. Ik woonde daar met hem samen maar had me stom stom stom niet ingeschreven want ik stom stom stom vertrouwde hem. Geen idee waar heen te gaan en wat te doen, zwanger, dakloos, minderjarig, geen geld... Ik had gekozen voor mijn kind, geen abortus dus, en daarom stond ik op straat. Omdat ik mijzelf stom stom stom niet had ingedekt. En 6 maanden later was daar Midi...als gevolg van mijn keuze om de zwangerschap door te zetten. Nooit spijt van gehad, hoe zwaar het ook was. Ja spijt dat ik zo jong zwanger werd, dat wel. Maar niet van mijn keuze om haar te houden ipv toe te geven aan ex zijn chantage.
Jij kan ook een keuze maken, doorzetten of toegeven aan die stemmen. En nee je zal geen Midi hebben over enige tijd Maar wel jezelf weer terug. En dat is heel veel waard!
Keuzes zijn niet altijd makkelijk, maar wel iets waar jij controle over hebt. Ik zeg, kies voor jezelf en je gezondheid. Daarmee kies je ook voor je kinderen en je vriend uiteindelijk. Want die zijn toch echt wel heel blij met jou!
vrijdag 14 mei 2010 om 15:53
Ik denk dat ik maar eens even op de bank ga ploffen.
Ben zo vreselijk moe.
Iets wat ik eigenlijk nooit doe, maar denk dat ik nu even mijn ogen dicht ga doen.
Vanmorgen zijn ze bij de buren om 8.00 al met zwaar geschut en herrie aan hun tuin begonnen.
Tsja, moet ook gebeuren, maar ik was niet blij, daar ging mijn slaap.
Ben ik een vervelend mens als ik ook de bel even af ga zetten?
Buurtkindjes hebben nu al 3 keer aan de deur gestaan of frummel komt spelen.
Frummel is niet thuis!! hoe vaak moet ik dat nog zeggen...grrrrr!
Nou ja, even uitrusten maar, wil vanavond naar de vroege film met frummel, beter dat ik dan niet in slaap val
Ben zo vreselijk moe.
Iets wat ik eigenlijk nooit doe, maar denk dat ik nu even mijn ogen dicht ga doen.
Vanmorgen zijn ze bij de buren om 8.00 al met zwaar geschut en herrie aan hun tuin begonnen.
Tsja, moet ook gebeuren, maar ik was niet blij, daar ging mijn slaap.
Ben ik een vervelend mens als ik ook de bel even af ga zetten?
Buurtkindjes hebben nu al 3 keer aan de deur gestaan of frummel komt spelen.
Frummel is niet thuis!! hoe vaak moet ik dat nog zeggen...grrrrr!
Nou ja, even uitrusten maar, wil vanavond naar de vroege film met frummel, beter dat ik dan niet in slaap val
vrijdag 14 mei 2010 om 15:58
Ach lieverd wat jammer dat het is mis gegaan. Eetbuien zijn enorm moeilijk om onder controle te krijgen.
Ik sluit me helemaal aan bij de rest. Hoe moeilijk het ook is vertellen aan je vriend is echt het beste. Ik ben wel heel blij dat je het hier verteld hebt. Stap 1 is gezet nu de volgende. Sterkte
Ik sluit me helemaal aan bij de rest. Hoe moeilijk het ook is vertellen aan je vriend is echt het beste. Ik ben wel heel blij dat je het hier verteld hebt. Stap 1 is gezet nu de volgende. Sterkte
vrijdag 14 mei 2010 om 16:00
Min, ik kies daar ook voor.
Al maak ik die keus steeds weer opnieuw want het veegt mij nog altijd weer keer op keer onderuit.
Maar opgeven? nah.... dat ligt niet in mijn aard.
Wel heb ik veel toekomstplannen bij moeten stellen, sommige plannen liggen gewoonweg niet in mijn macht, alle keuzes ten spijt.
Soms denk ik dat dat niet geeft, soms frustreert dat enorm.
Ik begin er wel een beetje moe van te worden, elke dag dat strijden.
Maar nee.. opgeven is gewoon geen keuze, simpelweg omdat ik moeder ben en een vriend heb, en die zijn mij meer dan lief.
Ik ben geboren als een tuimelpoppetje, hoe vaak er ook tegen aan geknald wordt en ik onderuitga, ik kom weer omhoog.
Al maak ik die keus steeds weer opnieuw want het veegt mij nog altijd weer keer op keer onderuit.
Maar opgeven? nah.... dat ligt niet in mijn aard.
Wel heb ik veel toekomstplannen bij moeten stellen, sommige plannen liggen gewoonweg niet in mijn macht, alle keuzes ten spijt.
Soms denk ik dat dat niet geeft, soms frustreert dat enorm.
Ik begin er wel een beetje moe van te worden, elke dag dat strijden.
Maar nee.. opgeven is gewoon geen keuze, simpelweg omdat ik moeder ben en een vriend heb, en die zijn mij meer dan lief.
Ik ben geboren als een tuimelpoppetje, hoe vaak er ook tegen aan geknald wordt en ik onderuitga, ik kom weer omhoog.
vrijdag 14 mei 2010 om 16:03
vrijdag 14 mei 2010 om 16:49
Vriendin zegt waarschijnlijk Keltfest af omdat ze geen geld heeft
Ik hoorde de twijfel in dr stem en heb gezegd dat ze het niet moet doen als ze daardoor in de knel komt met boodschappen en zo. Want ja, dan zit zij daar niet fijn en ik ook niet omdat ik me dan weer schuldig voel. Zucht...
Nah ja, er komen nog gelegenheden genoeg.
Ik hoorde de twijfel in dr stem en heb gezegd dat ze het niet moet doen als ze daardoor in de knel komt met boodschappen en zo. Want ja, dan zit zij daar niet fijn en ik ook niet omdat ik me dan weer schuldig voel. Zucht...
Nah ja, er komen nog gelegenheden genoeg.