3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 22:07
quote:zjena35 schreef op 29 december 2009 @ 22:00:
En Bianc,Hoe was je moeder er nou onder, of heb ik dat gemist?
Eerst even huilen. Toen heb ik haar even stevig vastgehouden. Toen pakte ze mn broer vast en zei dat ze zo blij was dat ie terug was gekomen vanuit Zuid-Amerika.
En daarna ging ze ... goh van wie zou ik het hebben.... over tot de orde van de dag...
Praktisch denken... hoe het met haar kat moet, met haar caravan in Spanje, of ik haar gouden armband wil hebben, dat soort dingen...
Blijft een gek mens
En Bianc,Hoe was je moeder er nou onder, of heb ik dat gemist?
Eerst even huilen. Toen heb ik haar even stevig vastgehouden. Toen pakte ze mn broer vast en zei dat ze zo blij was dat ie terug was gekomen vanuit Zuid-Amerika.
En daarna ging ze ... goh van wie zou ik het hebben.... over tot de orde van de dag...
Praktisch denken... hoe het met haar kat moet, met haar caravan in Spanje, of ik haar gouden armband wil hebben, dat soort dingen...
Blijft een gek mens
dinsdag 29 december 2009 om 22:15
quote:mamalief schreef op 29 december 2009 @ 22:10:
*heeft nog steeds geen antwoord van hondenoppas voor oud en nieuw*
Het zal toch niet zo zijn dat ik niet gezellig naar Floor kan om de hond he? Had er juist zo'n zin in!Woon je in de buurt van Utrecht, is je hond lief, bang voor vuurwerk, kan met katten?
Het zal toch niet zo zijn dat ik niet gezellig naar Floor kan om de hond he? Had er juist zo'n zin in!Woon je in de buurt van Utrecht, is je hond lief, bang voor vuurwerk, kan met katten?
dinsdag 29 december 2009 om 22:15
dinsdag 29 december 2009 om 22:17
dinsdag 29 december 2009 om 22:17
quote:mamalief schreef op 29 december 2009 @ 22:10:
Het zal toch niet zo zijn dat ik niet gezellig naar Floor kan om de hond he? Had er juist zo'n zin in!De hond is welkom Bam. Maar zo'n reis is wellicht inderdaad niet prettig voor 'm. Ik hoop dat het lukt.
Het zal toch niet zo zijn dat ik niet gezellig naar Floor kan om de hond he? Had er juist zo'n zin in!De hond is welkom Bam. Maar zo'n reis is wellicht inderdaad niet prettig voor 'm. Ik hoop dat het lukt.
dinsdag 29 december 2009 om 22:18
dinsdag 29 december 2009 om 22:18