3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Millie

Wat een kutwereld
Dat is het zeker ier...
Bha bha en nog eens bha
Heb ik dat?!
Ja Iry, het is inderdaad een kutwereld en ik ga nu naar bed. Ik doe geen oog dicht door dit drama maar morgen ben ik er wel weer.....................kutzooi!
Ik lees dat op rtl nieuws petra. Die hebben een verslaggever op het dak staan daar.
Weltrusten Petra/
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Djezus..... wat een hufter zeg zo´n vent!

Goedenavond trouwens.

hey Floor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zit hier met een brok in mijn keel. Verschrikkelijk gewoon!
Foto van de verdachte staat ook al op de telegraaf.
Ja da's echt vreselijk. Gut .... ik knoop zo'n vent eigenhandig op als ie met z'n fikken aan onze meiden komt.
Grrrr, het is nog niet officieel bevestigd, maar ik ga er maar wel vanuit dat RTL het bij t rechte eind heeft.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik vrees het ook No!
@No........ voor jouw goede nieuws!
Daar ga ik ook vanuit No, als ze het niet echt heel erg zeker weten knallen ze het niet de wereld in..
Goed nieuws??? Vertel!!!!!!!
@Appel, ik zou het netter gevonden hebben als t niet de wereld in was geknald voordat de politie/justitie het bekend maakt, gun hen de tijd om de familie/vrienden/school/hulpverlening in te lichten cq op gang te brengen. De pers knalt daar nu dwars doorheen. Dat vind ik echt jammer.
En verder, uitslag van mijn laatste MRI, er is niets veranderd t.o.v. de vorige MRI en dat is voor het eerst in twee jaar.
quote:noanne schreef op 16 maart 2010 @ 23:23:

En verder, uitslag van mijn laatste MRI, er is niets veranderd t.o.v. de vorige MRI en dat is voor het eerst in twee jaar. Dat is idd goed nieuws!!! Fijn voor je lieverd!
quote:noanne schreef op 16 maart 2010 @ 23:22:

@Appel, ik zou het netter gevonden hebben als t niet de wereld in was geknald voordat de politie/justitie het bekend maakt, gun hen de tijd om de familie/vrienden/school/hulpverlening in te lichten cq op gang te brengen. De pers knalt daar nu dwars doorheen. Dat vind ik echt jammer.

Heb je wel gelijk in..

Maar zo gaat dat tegenwoordig helaas..
Ik ga er van uit dat de familie inmiddels wel op de hoogte is gesteld van wat er vermoedelijk gebeurt kan zijn.
Ja, daar zit slachtofferhulp al bij. Heb met die mensen te doen.
Dat denk ik ook floor. Ze zijn vanmiddag al begonnen met graven.
Ik ook... vreselijk is dit! De wereld van die mensen is echt ingestort nu denk ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven