3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste Floor!
Ik ga ook.
Gezellig zijn jullie
Maar trustuh Floor en Bam
Trustuh No
Goeiemorgen
nog iemand hier?
Hoi Pet, ik herken je niet met die nieuwe ava, maar wel schattig.
Waar is Iry trouwens? Die was er gister ook al niet.
Haai Moos, ja lief he?
Geen idee waar Iry is.........was ze er vandaag overdag ook niet?
We hadden hier 2 dagen problemen met de server. Kon nergens op. Echt balen is dat.
IRY !!!!!
Alles goed Pet?
Ik heb een huis toegewezen gekregen en ben vanavond wezen kijken.......................daar wil ik dus dood nog niet gevonden worden en dat gaat dus mooi over. Ik sta wél als tweede op de lijst voor een ander huis en daar wil ik echt graag wonen. Degene die hem toegewezen heeft gekregen heeft dinsdagmorgen een intake gesprek en ikke dinsdagmiddag dus ik hoop echt dat die ander het huis afwijst en dan issie van mij. Is wel duur en met parkeervergunning enzo, maar midden in de stad en ik wil daar gewoon wonen dus.
Jeetje wat spannend zeg. Je maakt wel een goede kans als 2e.
Ja, maar ja, die persoon die hem toegewezen heeft gekregen moet wel gek zijn om dat paleisje af te wijzen dus ik hoop dan maar dat die inderdaad gek is
Waar woon jij? Als je het niet wilt zeggen, ook oké hoor. Maar in een grote stad of kleine?
Het huis waar ik zo in kan had 3 slaapkamers maar een hele kleine kamer en was raar ingedeeld met overal deuren zodat ik er niks kon plaatsen en twee kleine rotbalkonnetjes en dat wil ik dus niet
K
Als het niet naar je zin is, moet je het niet accepteren. Je staat al zo hoog op de lijst dat je kans maakt op een leuker huis toch. En misschien zegt de nr. 1 wel af. Smaken verschillen tenslotte.
O ja, nou weet ik het weer. Ga je trouwens alleen wonen? Als ik me niet vergis, jouw vriend is toch een Lburger?
Ja klopt, die Limburger ligt inmiddels in mijn bed en ik ga er zo achteraan maar ik ga er alleen wonen eerst.
Oké, dus jullie blijven nog ff op en neer reizen.
Ja dat doen we tenslotte al bijna 10 jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven