3000+ topic deel 14!

25-12-2009 22:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is

En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:

15: BAM

16: Stratego

17: Lunaan

18: Pilous

19: Banba

20: Iry

21: Minny

22: Angel 5

23: Boogje

24: Willem

25: G(ast) O(pener)

quote:minny schreef op 27 december 2009 @ 18:06:

He, wat is single zijn toch lekker soms, gewoon doen waar ik zin in heb zonder commentaar en allerlei vervelende afspraken Daar heb je helemaal gelijk in.. maar ja.. heeft soms ook wel voordelen
he ben mijn onderschrift ook kwijt
Jackyr!

Wat is lekker van de snackbar?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:rosanna08 schreef op 27 december 2009 @ 18:11:

hahahaha Friez, jij zit ook naar Wonka te kijken?Yep, heb hem al een paar keer gezien, maar is wel grappig (of heeft iemand nog goeie tip voor de tevee?)
ik heb hem ook al vaker gezien, maar hij blijft leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo heb mijn onderschrift weer terug..

Friez moet je even op je profiel op wijzigen klikken.. dan staat ie er weer.. wel je onderschrift daar laten staan.. of zou Bianca hem gepikt hebben?
quote:Jackyr schreef op 27 december 2009 @ 18:11:

[...]

Daar heb je helemaal gelijk in.. maar ja.. heeft soms ook wel voordelen Ghe

En wat zijn die voordelen dan?
Vanavond leuke film.. night at the museum.. heb die ooit op de sportschool gezien.
ah onderschrift is er ook weer. Jackyr even naar je profiel gaan en ook bij het deel waar je je onderschrift staat op wijzig drukken.
quote:minny schreef op 27 december 2009 @ 18:13:

[...]

Ghe

En wat zijn die voordelen dan? De Cock kookt
quote:Jackyr schreef op 27 december 2009 @ 18:13:

Zo heb mijn onderschrift weer terug..

Friez moet je even op je profiel op wijzigen klikken.. dan staat ie er weer.. wel je onderschrift daar laten staan.. of zou Bianca hem gepikt hebben? tegelijk!
quote:friezinnetje schreef op 27 december 2009 @ 18:14:

ah onderschrift is er ook weer. Jackyr even naar je profiel gaan en ook bij het deel waar je je onderschrift staat op wijzig drukken.Dat zeg ik Friez
yep crosspost
night at the museum heb ik nog niet gezien, al wel een voorstukje gezien. Mss ga ik die wel kijken.
Is een heel leuke film vind ik.. er is ook een night at the museum 2 maar die heb ik nog niet gezien.
Is Freak er niet?
Is ook mooi op tijd afgelopen, moet morgen nog één dag werken (voor dit jaar dan).
quote:Jackyr schreef op 27 december 2009 @ 18:14:

[...]

De Cock kookt Ach, daar heb ik zo mijn mannen voor. Een Snack-Turk, Bami-Chinees en Pasta-Italiaan. Snack-Turk heeft zelfs zijn menu uitgebreid met ongevraagd advies. Hij sommeerde mij ooit om Dude te dumpen. Nadat dat gebeurd was, kreeg ik er nog een preek achteraan dat ik nooit meer iets met m mocht beginnen. Hij was niet goed genoeg voor mij, vond Snack-Turk.
haha Minny, jij hebt een scala aan koks-voor-als-je-zelf-niet-wilt-koken.
Haha superTurk dan Minny

Hier in het dorp is alleen een friettent.. gerund door Chinezen.. dus dan weet je het wel? Verder niets te eten.. wel drinken trouwens.. maar ja.. dat glijdt er zo doorheen he.
Yeps, en mijn mannen zorgen uitstekend voor me.
quote:Jackyr schreef op 27 december 2009 @ 18:24:

Haha superTurk dan Minny

Hier in het dorp is alleen een friettent.. gerund door Chinezen.. dus dan weet je het wel? Verder niets te eten.. wel drinken trouwens.. maar ja.. dat glijdt er zo doorheen he.Is Chinese friet smerig dan? *weet het helegaar niet*

Snack-Turk is een oudere man die Dude regelmatig dronken gezien heeft en het maar niks vond dat ik iets met m had. Ik vond dat op een gegeven moment ook maar niks, dus ik heb m gedumpt. Dude dus, niet Snack-Turk.
Alleen maar goed!
Hier in het dorp 2 snackhallen, beide prima hoor! Maar kom er niet te vaak. (moet veel afvallen )
Oh hoeveel Friez?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven