3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
zondag 27 december 2009 om 17:32
zondag 27 december 2009 om 17:49
FF hallo zeggen, voordat ik vergeten wordt(hadden afspraak ikke niet forummen.....hoe kon ik dat nou weten dat dat heul niet mogelijk si> Ik zeg nu dat ik aan het meelen ben, dat mag dan weer wel)
Appel, koud zondrt muts!
En ik hen niet bijgelezen, freak zal immers een lijste voor ons afvalligers maken.
Nou ierdereen kerst ooverleegd (wete eten meteen een quiche uit de oven haha)
Fijne avond en niet te snel, gaeens iets nuttigs doen ofzo. Of ik laat overlan storing komen eant iegenliojk ben ik er zoeen die niks wil missen, maar om een of andere reedeeeen Altijd alles mist.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Zjeen
Appel, koud zondrt muts!
En ik hen niet bijgelezen, freak zal immers een lijste voor ons afvalligers maken.
Nou ierdereen kerst ooverleegd (wete eten meteen een quiche uit de oven haha)
Fijne avond en niet te snel, gaeens iets nuttigs doen ofzo. Of ik laat overlan storing komen eant iegenliojk ben ik er zoeen die niks wil missen, maar om een of andere reedeeeen Altijd alles mist.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Zjeen
zondag 27 december 2009 om 17:55
O, Zjena, jawel hoor. We missen je wel:hug:
Je hebt inderdaad gelijk, ik moet eens wat nuttigs gaan doen...tostie bakken (zweetvoetjes).
Of misschien naar de snackbar,...
Duidelijk geen zin in koken hier
Straathond is gaan kamperen, hij ligt nu op een handdoek tussen de bank en de tafel, gek beest
Je hebt inderdaad gelijk, ik moet eens wat nuttigs gaan doen...tostie bakken (zweetvoetjes).
Of misschien naar de snackbar,...
Duidelijk geen zin in koken hier
Straathond is gaan kamperen, hij ligt nu op een handdoek tussen de bank en de tafel, gek beest
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 27 december 2009 om 18:04
Hoi, Rosanna.
Het oog ziet er nog steeds niet lekker uit, voorbeelden kun je googlen op het woord ulcus.
Het kan wel een maand duren , volgens de DA, dat het oog er weer redelijk uitziet. Met Straathond zelf gaat het alweer stukken beter, niet meer zo super aanhankelijk en weer erg ondeugend
Het oog ziet er nog steeds niet lekker uit, voorbeelden kun je googlen op het woord ulcus.
Het kan wel een maand duren , volgens de DA, dat het oog er weer redelijk uitziet. Met Straathond zelf gaat het alweer stukken beter, niet meer zo super aanhankelijk en weer erg ondeugend
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 27 december 2009 om 18:04