3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
zondag 27 december 2009 om 18:38
quote:rosanna08 schreef op 27 december 2009 @ 18:37:
Freak, jij mag ons motiveren Ok Roos... het grootste voordeel van langzaam en gezond afvallen zonder dieet is dat je eigenlijk bijna nooit meer snacktrek hebt en je maag echt kleiner wordt en dus autmatisch minder gaat/kan eten.............
Freak, jij mag ons motiveren Ok Roos... het grootste voordeel van langzaam en gezond afvallen zonder dieet is dat je eigenlijk bijna nooit meer snacktrek hebt en je maag echt kleiner wordt en dus autmatisch minder gaat/kan eten.............
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 27 december 2009 om 18:40
zondag 27 december 2009 om 18:42
quote:Jackyr schreef op 27 december 2009 @ 18:40:
Goed bezig Friez!!
Vind je het moeilijk?Na de eerste 10 heb ik even een dip gehad, maar deze week gaat het eigenlijk heel goed. Maar na die 35 moet ik nog meer kwijt. En ik heb artritis en daar door wil het sporten niet echt. Maar wil ik ook weer gaan oppakken, maar moet daarvoor eerst kilo's kwijt. Ben wel meer aan het wandelen en dat helpt ook.
Goed bezig Friez!!
Vind je het moeilijk?Na de eerste 10 heb ik even een dip gehad, maar deze week gaat het eigenlijk heel goed. Maar na die 35 moet ik nog meer kwijt. En ik heb artritis en daar door wil het sporten niet echt. Maar wil ik ook weer gaan oppakken, maar moet daarvoor eerst kilo's kwijt. Ben wel meer aan het wandelen en dat helpt ook.
zondag 27 december 2009 om 18:42