3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
zondag 21 februari 2010 om 15:19
Ik zit maar weer es doelloos achter het lappie, er ligt boven een enorme bult zooi te wachten maar heb echt geen zin!
Vind ook eigenlijk dat de dames het zelf maar meoten doen maar heb ook geen zin om de strijd aan te gaan.
We vinden de zooi morgen wel, vanavond stappen ze er maar overheen als ze naar bed moeten
Vind ook eigenlijk dat de dames het zelf maar meoten doen maar heb ook geen zin om de strijd aan te gaan.
We vinden de zooi morgen wel, vanavond stappen ze er maar overheen als ze naar bed moeten
zondag 21 februari 2010 om 15:27
Bam, je schuldig voelen?
Doe niet zo gek zeg!
Realiseerde mij net (tijdens het stofzuigen en opruimen )
Dat het juist goed is om te zien hoe het ook alweer zat met mij laten manipuleren.
Stond op het punt een keuze te maken die niet goed voelt.
Herken nu de boosheid naar mezelf toe die ik afg dagen ervaarde.
Nu ff knalhard een spiegel voor mijn giecheltje gekregen.
Goed dus, niet leuk, wel goed!!
Duss,euh Mamalief: Thanks!
Doe niet zo gek zeg!
Realiseerde mij net (tijdens het stofzuigen en opruimen )
Dat het juist goed is om te zien hoe het ook alweer zat met mij laten manipuleren.
Stond op het punt een keuze te maken die niet goed voelt.
Herken nu de boosheid naar mezelf toe die ik afg dagen ervaarde.
Nu ff knalhard een spiegel voor mijn giecheltje gekregen.
Goed dus, niet leuk, wel goed!!
Duss,euh Mamalief: Thanks!
zondag 21 februari 2010 om 15:32
Pfieuw gelukkig maar Peet, ik voel me meteen een stuk beter
Die spiegel kwam ik ook tegen vannacht ja, klikte bij toeval het topic open maar was wel even goed eigenlijk.
Het forum werkt soms echt enorm therapeutisch voor me doordat ik door sommige onderwerpen over dingen ga nadenken die ik allang weggestopt had.
Voor mijn nachtrust is het forum niet goed maar therapeutisch nachtbraken levert me veel goeie dingen op.
Die spiegel kwam ik ook tegen vannacht ja, klikte bij toeval het topic open maar was wel even goed eigenlijk.
Het forum werkt soms echt enorm therapeutisch voor me doordat ik door sommige onderwerpen over dingen ga nadenken die ik allang weggestopt had.
Voor mijn nachtrust is het forum niet goed maar therapeutisch nachtbraken levert me veel goeie dingen op.
zondag 21 februari 2010 om 15:34
Soms lees ik dingen en dan denk ik "Wááát??? Domme doos, dat pik je toch niet of dat doe je toch niet?"
En dan realiseer ik me vaak dat ik hetzelfde doe...confronterend soms maar wel goed om die spiegel af en toe tegen te komen.
En zoals ik al zei, jezelf vriendelijk groeten en het gesprek aangaan ipv voorbijlopen.
En dan realiseer ik me vaak dat ik hetzelfde doe...confronterend soms maar wel goed om die spiegel af en toe tegen te komen.
En zoals ik al zei, jezelf vriendelijk groeten en het gesprek aangaan ipv voorbijlopen.
zondag 21 februari 2010 om 15:34
Oh Mocy, ik snap je hartslag op de snelweg.
Ben ook een angsthaas op de weg.
Heb jaren alles binnendoor gereden.
Nu sinds een poosje (zelfstandig)stap voor stap mijn angsten aan het overwinnen.
Ik rijd weer en kom waar ik komen wil, maar ben nog altijd bang voor vrachtwagens.
Hard rijden durf ik ook niet.
Heb vaak overwogen om angstlessen te gaan volgen, maar nog niet gedaan.
Enfin; ksnaput!
Ben ook een angsthaas op de weg.
Heb jaren alles binnendoor gereden.
Nu sinds een poosje (zelfstandig)stap voor stap mijn angsten aan het overwinnen.
Ik rijd weer en kom waar ik komen wil, maar ben nog altijd bang voor vrachtwagens.
Hard rijden durf ik ook niet.
Heb vaak overwogen om angstlessen te gaan volgen, maar nog niet gedaan.
Enfin; ksnaput!