3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Nee wij horen bij die 3 favo-topics, IBI
quote:7seas schreef op 14 augustus 2010 @ 22:26:

En nu ben ik dus lid?Yep! Welkom.
Toch? GoS
haai ibi!
He jij ging op bed!
quote:friezinnetje schreef op 14 augustus 2010 @ 22:53:

Toch? GoSWel om te lezen, niet om te posten
Aahhhhhhhhhhh, nou ja, zie je nog wel in de tuin
GoS, je was al lid
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haai GoS!
Man is op de bank in slaap gevallen en hij snurkt enorm. Ik laat hem liggen hoor! De bank is nieuw, lang, duur en zacht dus het is niet zielig. Toch?
GOS is al topics lang lid!

Ja ik dacht al dat we niet in die top 3 zaten. Daarvoor schrijft ze te weinig hier.

Zo mijn was is klaar zit te twijfelen om hem gelijk in de droger te mikken en een andere was aan te zetten of gewoon lekker te blijven liggen en gaan slapen. Lastig.
quote:Garden_of_Sarah schreef op 14 augustus 2010 @ 22:45:

[...]

Yep, dacht er al langer over....gebeurtenissen hebben me laatste zet gegeven Ava is nog niet definitief, ben nog zoekende

En nu ben ik er weer vandoor, heb mezelf een forumverbod opgelegd voor de rest van het forum behalve mijn 3 favo topics

Fijne avond!Tssssssss........ dus wij horen niet tot je favo topics? Lekker dan!
Zeker niet zielig Floor!

*ik slaap daarentegen regelmatig op de harde stoel naast HIH en vreemd genoeg slaap ik daar lekkerder dan in ons eigen bed thuis. Gewoon omdat ik bij hem ben*
quote:floor72 schreef op 14 augustus 2010 @ 23:02:

Man is op de bank in slaap gevallen en hij snurkt enorm. Ik laat hem liggen hoor! De bank is nieuw, lang, duur en zacht dus het is niet zielig. Toch?Klinkt niet erg. Maar laat je hem daar dan de hele nacht liggen?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 augustus 2010 @ 23:03:

GOS is al topics lang lid!

Ja ik dacht al dat we niet in die top 3 zaten. Daarvoor schrijft ze te weinig hier.

Zo mijn was is klaar zit te twijfelen om hem gelijk in de droger te mikken en een andere was aan te zetten of gewoon lekker te blijven liggen en gaan slapen. Lastig.Ik help wel kiezen. Gewoon lekker liggen en slapen. Niks lastigs aan. Morgen is er weer een dag!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 14 augustus 2010 @ 23:04:

[...]

Klinkt niet erg. Maar laat je hem daar dan de hele nacht liggen?Misschien word die zelf wel gewoon wakker midden in de nacht en snakt die naar het plekje naast Floor.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 14 augustus 2010 @ 23:04:

[...]

Klinkt niet erg. Maar laat je hem daar dan de hele nacht liggen?Uhhhhh als ie niet wakker wordt wel! Het is echt een hele goede bank hoor en hij snurkt echt heel hard!
heppie new topic!!

prachtige OP floor!
Apppel
@Floor

Nee hoor, da's niet zielig. Jij elke nacht wakker door dat geronk, dat is pas zielig. Geniet van je nachtje rust, zou ik zo zeggen!
Haai Apppel!
Hele mooie OP Floor
quote:floor72 schreef op 14 augustus 2010 @ 23:06:

[...]

Uhhhhh als ie niet wakker wordt wel! Het is echt een hele goede bank hoor en hij snurkt echt heel hard!Oke, dan kan het!
Nummerzoveel welkom
Grrrrr....... Door jullie toedoen, omdat het zogenaamd zo zielig is heb ik hem wakker gemaakt en naar bed gestuurd. Als ik de hele nacht niet slaap door gesnurk is het jullie schuld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven