3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Tja, is misschien wel beter, doe ik straks met een boterhammetje erbij... Nu eerst even andere dingen doen
Rookpauze!
Goedemorgen iedereen!

Ik heb een lift gehad van mijn pitzorg naar de ddh dus ik ben er al een tijdje. Ruim op tijd voor de ruggenprik dus.

Ben al wezen douchen, de was gedaan, met antimuggenspul gespoten in slaapkamer en de ramen weer open gedaan, schijthond uitgelaten, boodschappen gedaan en een gesprek gehad met pit zorg.

Zo klinkt het eigenlijk best actief
Zoo.. jij bent actief geweest iebs!

Hoe laat is de ruggeprik?
Zo... klaar!

Weer terug van een zinloos gesprek met de jobcoach.. echt je hebt geen zak aan die mensen !
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Niets opgeschoten dus Freak? Das balen!
Vervelend Freak
Mijn boodschappen zijn in ieder geval binnen voor vandaag. Nu nog even de boodschappen opruimen
Jammer dat je er niks aan hebt freak.

Neuroloog kan nu elk moment binnn stappen voor ruggenprik. Vanmiddag om twee uur heb ik gesprek met mw'er van het ziekenhuis. Druk daggie zo
Zo, ik heb weer even teruggelezen van gisteravond en vannacht. Inderdaad hele mooie gesprekken. Voor iedereen die 'm nodig heeft een dikke
Ik kan zeggen, het is moeilijk om stappen te nemen en je leven helemaal om te gooien. Maar ik heb dat gedaan een half jaar geleden en..... ik ben zo gelukkig.

Het schrijven hier op het forum heeft veel voor me gedaan in die tijd, dus schrijf van je af wat je kwijt wil. Ik zat vast in een eigen zaak die al mijn tijd en energie vrat. Ik was eigenlijk aan het 'overleven'. Nu heb ik een baan in loondienst voor 28 uur en dat bevalt zo goed. Ik heb nu weer de tijd om voor mezelf te kiezen en ook eens een keertje niets te doen. Voor mij is de knop omgegaan toen ik merkte dat ik richting een depressie ging. Net op tijd besloot ik de grote stap te nemen en kon ik weer uit het dal klimmen. Nu durf ik te zeggen ik ben uit het dal en ben weer gelukkig.
Goedemiddag, hier een productieve ochtend gehad:

Huis is helemaal schoon, kinderhoofden gecontroleerd op luizen, bij school althans en het eten, stoofvlees staat op.
Jeetje.... wat is iedereen druk...

Ik ben alleen nog maar op en neer naar jobcoach geweest en heb een uurtje met vriendinnetje aan de foon gezeten en mini uit school gehaald en lunch gemaakt voor ons tweeen....

En eigenlijk he.. heb ik ook geen zin om nog wat anders te doen vandaag.... laat het maar even bezinken allemaal.....
Chris welkom bij 3000+

goede gesprekken waar je wat aan hebt

Freak, ook voor jou geld, je bent superwoman niet. Even een dagje nix met MiniFreak , ga lekker spelletjes doen of vingerverven.

Even iets anders kan heel goed zijn. Je kunt er niet 24/7 mee bezig zijn.
Freak, jij bent de laatste die zich druk moet maken als ze een keer een dagje wat minder doet

allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat zijn jullie lief!

Maar er zit toch een was in de machine...

De stofzuiger is ook weer door het huis geweest

Heb me op monsterboard opgegeven voor een virtuele carrierebeurs... ( niet geschoten is altijd mis toch!)

De hal op geruimd ( lees heel veel schoenen en jassen weer in de garderobekast)

En nu heb ik even pauze met een peuk en forum
Oh en mijn facebookaccount opgeheven!

Deed er niets mee.. voegde niets toe...

Wel wil ik morgen ( nu echt geen zin in) mijn Linked in account up to date brengen en mijn CV daar neer zetten.... ook in het kader van ... niet geschoten is altijd mis
Oh en had ik al gemeld dat ik mijn trein mistte en daardoor een kwartiertje te laat bij mijn auto stond.... goffer een parkeerboete
ah sjit Freak, dat vind ik altijd zo zonde van het geld
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 18 augustus 2010 @ 14:43:

ah sjit Freak, dat vind ik altijd zo zonde van het geld

Ik ook!!!!

Zo en mijn hyves is ook pleitos binnen nu en 24 uur!
Moest het zelfs googlen... hoe verwijder ik mijn hyves account.. moet niet gekker worden hoor!
opgeruimd staar netjes freak!
Zonde van die boete freak!
Hoe is de ruggeprik gegaan iebs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven