3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
zo het eten bijna op, nu nog een toetje
Wat goed Chris.. en dat allemaal na gisterenavond....

Ja het was weer een bijzondere avond.. daarom kom ik snel terug hoor....

Ik heb gevraagd om tot die tijd met deze nick te posten.. pas als dat niet meer lukt kom ik met mijn nieuwe!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Voelt heel bevrijdend... geen facebook geen hyves... nieuwe nick.... ( lees loepje minder makkelijk te vinden bij die oude!)

En hopelijk ook minder meelezerTs alhoewel ik daar een hard hoofd in heb .. want ik kom herkenbaar weer terug... maar goed ik heb geen geheimen....
maar het voelt als in een schoon bed slapen.. na een heerlijk warm bad.. zoiets
ik heb al een klein voorbeeld aan je genomen freak. Ik heb mijn schoolbankgedoe opgezegd, en zit ook zwaar na te denken om mijn privé-hieves op te zeggen.
Ja, ik moet een tijd erg zuinig (nog zuiniger) aan gaan doen, maar dan is het resultaat er ook wel naar.

Wat betreft die nickchanges, ik heb daar ook over gedacht. Maar ik ben erg aan mijn nick gehecht. Daar komt bij dat ik eigenlijk geen geheimen heb. Ik let bij alles wat ik schrijf op. Als dus al een collega mij herkent, vraag ik me af of ik zo belangrijk ben dat hij/zij alles gaat uitpluizen.

Het enige waar ik soms 'bang' voor ben is dat mijn familie eens meeleest (en er dan achter komt dat ik niet meer maagdelijk ongeschonden ben; wat ik binnen mijn familie wel geacht wordt hoor te zijn )
quote:Christiane04 schreef op 18 augustus 2010 @ 18:47:

Het enige waar ik soms 'bang' voor ben is dat mijn familie eens meeleest (en er dan achter komt dat ik niet meer maagdelijk ongeschonden ben; wat ik binnen mijn familie wel geacht wordt hoor te zijn )

Ohooooooooo.....

*klikt op twitter/hyves/facebook/en-die-2-andere-waarvan-ik-niet-weet-waar-ze-van-zijn!!*
Bi
Bi

@Chris..... oeps... nooit over nagedacht... moet er niet aandenken.......

@ Fries.. wat een goed idee... ook dat schoolbank geneuzel even opzeggen.. via die site heeft ooit een oude klant mij terug gevonden
*gaat nu naar die schoolsite*
Volgens mij zijn we allemaal toe aan opschoning van alle sociale platforms
En Fries.. hoe heb je dat toen gedaan... er zit weer eens geen simpele afmeldknop.... en zelfs via google kan ik het niet vinden
zo heb mijn prive hieves er ook uit gedaan. Weg er mee!
quote:oveja schreef op 18 augustus 2010 @ 19:05:

Volgens mij zijn we allemaal toe aan opschoning van alle sociale platforms Yep.. wat een knoppenrel al niet kan veroorzaken he
Euh via je profiel geloof ik, heb het net gedaan
Zat over mijn hieves al na te denken, doe er niet heel veel mee. Het enigste wat handig is, dat ik van sommigen verjaardag door krijg. Maar verder? Neu

Heb het op mijn www gezet dat ze nog 1 dag van me kunnen genieten
Fries verjaardagen die je vergeet zijn toch echt niet belangrijk genoeg denk ik dan:)
haha de eerste reactie is er al. en dat van iemand die nog nooit iets gepost heeft bij me
is ook zo Oveja
wanneer ben jij jarig
Heeeeeeeeeee Spuka!

Spuka en Ovie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Friez, nu ik je toch lees... ik ben een tijdje buitenslands geweest, maar hoe is t nu met je naamgenote?
Fries ik ben jarig als ik je uitnodig voor een feestje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven