3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35

donderdag 15 oktober 2009 om 21:20

donderdag 15 oktober 2009 om 21:21
quote:eleonora schreef op 15 oktober 2009 @ 21:17:
Kom op jongens, voor Floor en Mamalief, die er zelf niet zijn trouwens, maar voor hun doen we het allemaal, kom op nou, bedenk iets, doe iets, voor die paar honderd postings nog.
Niemand gaat naar bed voor 'ie vol is, dat jullie het weten!ik ben er wel!
Kom op jongens, voor Floor en Mamalief, die er zelf niet zijn trouwens, maar voor hun doen we het allemaal, kom op nou, bedenk iets, doe iets, voor die paar honderd postings nog.
Niemand gaat naar bed voor 'ie vol is, dat jullie het weten!ik ben er wel!
donderdag 15 oktober 2009 om 21:22
donderdag 15 oktober 2009 om 21:22
En die stomme schoolavond. Ik zou willen dat er dit jaar een wet aangenomen zou worden die het juffen en meesters die alleen maar een pabo diploma op zak hebben VERBIED om psychologische/psychiatrische diagnoses te stellen.
"Ja ik heb het er nog even met zijn vader over gehad... Maar eh... dat hij zoveel moeite heeft met veranderingen, tja dat zou toch weleens.... misschien... een lichte autistische stoornis kunnen zijn"
[geduld] "ADD"
"Neeeeeej, dat is geen ADD hoor"
"Oh"
"Neeeeeej, dat is toch echt wel autistisch"
"Oh. Goh." [/geduld] [thuisreis]
"Ja ik heb het er nog even met zijn vader over gehad... Maar eh... dat hij zoveel moeite heeft met veranderingen, tja dat zou toch weleens.... misschien... een lichte autistische stoornis kunnen zijn"
[geduld] "ADD"
"Neeeeeej, dat is geen ADD hoor"
"Oh"
"Neeeeeej, dat is toch echt wel autistisch"
"Oh. Goh." [/geduld] [thuisreis]

donderdag 15 oktober 2009 om 21:24
quote:minny schreef op 15 oktober 2009 @ 21:22:
[...]
Tssssk...je had me kunnen vragen "Waarom dan niet?" maar neen...jij wil het over iets hebben wat me totaal niet boeit
Sorry, het is de hysterie, je hebt gelijk.
Waarom Min (en hou het kort he, die antwoorden of verspreid ze over zo veel mogelijk postings. Thanks!)?
[...]
Tssssk...je had me kunnen vragen "Waarom dan niet?" maar neen...jij wil het over iets hebben wat me totaal niet boeit
Sorry, het is de hysterie, je hebt gelijk.
Waarom Min (en hou het kort he, die antwoorden of verspreid ze over zo veel mogelijk postings. Thanks!)?
donderdag 15 oktober 2009 om 21:24
quote:minny schreef op 15 oktober 2009 @ 21:21:
Of we kunnen het hebben over zogenaamd makkelijk te openen verpakkingen maar waarbij je op zijn minst een team van kluiskrakers en een hele scherpe schaar bij nodig hebt.
Heuj Min...
Leuk dat je op de valreep ook ff aansluit!
Enne.... juist over het vrijgezellen bestaan kun je pagina's vol schrijven...
Of we kunnen het hebben over zogenaamd makkelijk te openen verpakkingen maar waarbij je op zijn minst een team van kluiskrakers en een hele scherpe schaar bij nodig hebt.
Heuj Min...
Leuk dat je op de valreep ook ff aansluit!
Enne.... juist over het vrijgezellen bestaan kun je pagina's vol schrijven...