3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 12:42
nee, dat is reclame dus beter van niet.
Maar het klinkt leuk, al ben ik helemaal zelf niet van oorbellen en armbanden.
Het enige wat ik heb zijn mn trouwring en nog een ring (samengesmolten trouwringen uit de eerdere huwelijken van ons allebei). Verder een gouden kettinkje met gelukswortel (ooit van mn zoon gekregen voor moederdag). En een gouden ketting met in gouden letters de naam van onze winkel)
Maar het klinkt leuk, al ben ik helemaal zelf niet van oorbellen en armbanden.
Het enige wat ik heb zijn mn trouwring en nog een ring (samengesmolten trouwringen uit de eerdere huwelijken van ons allebei). Verder een gouden kettinkje met gelukswortel (ooit van mn zoon gekregen voor moederdag). En een gouden ketting met in gouden letters de naam van onze winkel)
woensdag 14 oktober 2009 om 13:01
Ben zelf ook niet zo van de sieraden trouwens. Tot mijn grote spijt word ik er altijd reuze iebel van als ik iets aan mijn lijf voel wiebelen. Dus één serieus vette blingring en dat was het. Oorbellen hou ik net een werkdag vol. Vandaar dat die dus ook steeds op mijn bureau eindigen ipv in mijn slaapkamer netjes in het sieradendoosje.
woensdag 14 oktober 2009 om 13:21
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 13:20:
En... opgelucht Bianca?
Ja echt wel, maar het plaste niet lekker omdat er vlak naast de wc iemand aan het werk was... en dan probeer ik altijd met zo min mogelijk gekletter te plassen.. en dat terwijl ik zo nodig moest.. zucht.
Vanavond thuis nog maar een keer proberen, ik moet toch minstens 1 x op een dag ongegeneerd kunnen kletteren?
En... opgelucht Bianca?
Ja echt wel, maar het plaste niet lekker omdat er vlak naast de wc iemand aan het werk was... en dan probeer ik altijd met zo min mogelijk gekletter te plassen.. en dat terwijl ik zo nodig moest.. zucht.
Vanavond thuis nog maar een keer proberen, ik moet toch minstens 1 x op een dag ongegeneerd kunnen kletteren?
woensdag 14 oktober 2009 om 13:21