3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
Nee, leuke retrodingetjes! Oorbellen (vier paar, oké, had iets minder gekund, maar ja, ik was toch gestopt met roken, dus) twee riemen en een gifgroene! armband.

Leuke site ook, maar weet niet of ik die hier mag neerzetten.
nee, dat is reclame dus beter van niet.

Maar het klinkt leuk, al ben ik helemaal zelf niet van oorbellen en armbanden.

Het enige wat ik heb zijn mn trouwring en nog een ring (samengesmolten trouwringen uit de eerdere huwelijken van ons allebei). Verder een gouden kettinkje met gelukswortel (ooit van mn zoon gekregen voor moederdag). En een gouden ketting met in gouden letters de naam van onze winkel)
Volgens mij kan het wel hoor, die link. Het is geen reclame topic, en bij mode & beauty staan er ook altijd tig links. Bovendien ben ik gewoon heel nieuwsgierig .
heeeee Sprankelend is back

misschien dat er nu weer een beetje gang in komt dan?
Alhoewel Alixz en ik ook behoorlijk ons best hebben gedaan hoor!
mag ik wel even plassen tussendoor?
Ben zelf ook niet zo van de sieraden trouwens. Tot mijn grote spijt word ik er altijd reuze iebel van als ik iets aan mijn lijf voel wiebelen. Dus één serieus vette blingring en dat was het. Oorbellen hou ik net een werkdag vol. Vandaar dat die dus ook steeds op mijn bureau eindigen ipv in mijn slaapkamer netjes in het sieradendoosje.
quote:Bianca40 schreef op 14 oktober 2009 @ 13:00:

mag ik wel even plassen tussendoor?

Wat denk je zelf?

Nou dan.
Laat me niet merken dat je stiekem toch bent gegaan hè!
Sorry sorry, er was een klant in de winkel (zijn ze gek geworden ofzo? mij een beetje storen hier)... en ik heb eerlijk waar nog niet geplast
mag ik nu wel? het wordt nu toch wel nijpend
Nou, vooruit dan.
Ik ben echt wel onwijs aardig.
Zeg, je zat toch wel netjes te wachten op mijn antwoord hè...
so hehe... ben zo terug

*rent weg*
Keurig
Pfoee thanxxx, je bent echt te goed voor deze wereld
Fijn geplast, Bianca?

Was even 'weg', telefonisch ruzie gemaakt met mijn soulmate :puke:.

Nou ja, moet ook af en toe gebeuren, vanavond maar goedmaakseks of een goed gesprek. (Nah, hou ik niet zo van.Van een gesprek dan, hè)
gaat die :puke: over het woord soulmate, of over de soulmate zelf?
goedmaakseks kan ik echt niet

Het moet eerst uitgepraat worden en goed voelen, dan voel ik me nog minstens een dag rot en daarna pas word ik weer een beetje 'toegankelijk'
En... opgelucht Bianca?
En je hebt toch geen ruzie gemaakt omdat hij je stoorde terwijl je hier een missie aan het vervullen was he?
Nee, over het woord! Net als maatje, moet ik altijd aan haring denken.

En Bianca, meestal praten wij het ook uit, vind ik ook fijner, maar vermoed dat ik vanavond te moe ben voor een goed gesprek.
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 13:20:

En... opgelucht Bianca?

Ja echt wel, maar het plaste niet lekker omdat er vlak naast de wc iemand aan het werk was... en dan probeer ik altijd met zo min mogelijk gekletter te plassen.. en dat terwijl ik zo nodig moest.. zucht.

Vanavond thuis nog maar een keer proberen, ik moet toch minstens 1 x op een dag ongegeneerd kunnen kletteren?
Ik wil in mijn eventuele volgende relatie alleen nog maar goedmaaksex. Niks 'goede gesprekken'. Woest dwars over de keukentafel klaart de lucht net zo goed èn het houdt je jong! (pijpen en slikken nog veel jonger, maar dat kan hij dan natuurlijk móói op zijn buik schrijven )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven