3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 12:12
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 12:10:
Je kan toch best forummen en joetjoepen tegelijk? Doe ik altijd. En Geenstijlen. En Perezhiltonnen. En nu.nlen.
En mailen natuurlijk, niet te vergeten
Nou... normaal wel... maar met deze missie even niet.
ook een leuke... wat heb je nu open staan in je scherm?
Je kan toch best forummen en joetjoepen tegelijk? Doe ik altijd. En Geenstijlen. En Perezhiltonnen. En nu.nlen.
En mailen natuurlijk, niet te vergeten
Nou... normaal wel... maar met deze missie even niet.
ook een leuke... wat heb je nu open staan in je scherm?
woensdag 14 oktober 2009 om 12:17
woensdag 14 oktober 2009 om 12:22
quote:Alixz schreef op 14 oktober 2009 @ 12:17:
Leuk, die liedjes! Heb alleen Viva open, kan ik net handelen.
Ja, en sigaretten. De sigarettenboer vroeg zich al waar ik was vorige week.
Dus rook te veel (stop, rook, stop, rook, word niet goed van mezelf) en probeer het andere topic nog maar even te negeren.Dat topic is echt leuk hoor, en een aantal zijn er spontaan door gestopt of gaan stoppen (inclusief ik, gisteren... vandaag weer even niet)
Leuk, die liedjes! Heb alleen Viva open, kan ik net handelen.
Ja, en sigaretten. De sigarettenboer vroeg zich al waar ik was vorige week.
Dus rook te veel (stop, rook, stop, rook, word niet goed van mezelf) en probeer het andere topic nog maar even te negeren.Dat topic is echt leuk hoor, en een aantal zijn er spontaan door gestopt of gaan stoppen (inclusief ik, gisteren... vandaag weer even niet)
woensdag 14 oktober 2009 om 12:23
quote:Alixz schreef op 14 oktober 2009 @ 12:21:
En (off-topic ) heb een trackandtrace nummer van het pakje, maar dat 'zegt' combinatie niet bekend of iets dergelijks. Is het dan nog niet onderweg?
Bestel weinig via internet, dus geen idee.
Iemand hier die het weet?
wat raar, meestal met zo'n nummer kun je alles volgen, ook als het nog op het distributiecentrum ligt..
of het moet nog niet verstuurd zijn natuurlijk
En (off-topic ) heb een trackandtrace nummer van het pakje, maar dat 'zegt' combinatie niet bekend of iets dergelijks. Is het dan nog niet onderweg?
Bestel weinig via internet, dus geen idee.
Iemand hier die het weet?
wat raar, meestal met zo'n nummer kun je alles volgen, ook als het nog op het distributiecentrum ligt..
of het moet nog niet verstuurd zijn natuurlijk